xsara P0141 , P0135

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

xsara P0141 , P0135

Příspěvek od lukeso »

zdravím kluci mám na dílně xsaru 1,8 16v vše normál jen někdy pocukává,když chci rychleji přidat plyn píše mi diagnostika tyto dvě chyby P0141 nebo P0135 někdy obě dvě naráz někdy jen jednu pak je to zase chvilku bez chyb mělo by to být něco z lambdou na grafu v poho nevím přesně tu cybu nějak mi diagnostika zkolabovala a mluví na mě jen německy
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

No tak zober k sebe ňákeho nemčinára ;-)
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

tak to je super rada :)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

pravděpodobně přerušené vyhřívání sondy 1 změř dva bílé vodiče proti sobě odpor je asi 8ohm na studený sondě.pak změř na zapojený sondě na stejných vodičích napájení musí tam být 12V pak už budeš vědět co mu chybí.
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

supr to zkusím lambda se napájí přímo z jednotky udivuje mě,že někdy jsou tam obě chyby a nejde smazaz ani jedna někdy smažu jednu někdy obě někdy zase žádnou
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

to se mi nezdá topný článek u starších vozidel je vyhřívaný stále přes hlavní relé a kostření je někde na kastli nebo motoru ale ne do ecu.
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

někdy dělá někdy ne vypadá to jako by blbla jednotka nevíš,které relátko to je kostry zkusím projít taky moc mě nechce rozmotávat kabeláže někdy jdou lambdy na grafu supr jindy zas některá ne je to hodně divný
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

změř ten topnej článek pak hledej dál.Ta lambda ukazuje jen někdy protože ji ohřeješ množstvím splodin ale trvá to moc dlouho a pak příjde hláška o závadě.
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

tak jsem měl měřil ten odpor byl 9 ohmu což si myslím,že je v poho ale když jsem měřil napájení tak někdy 14V někdy 10V a někdy taky jen 5V
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

tak v tom je ten problém ted už jen doměřit zda kostra nebo napájení
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

hlavní kostra jde na převodovku a zároven pod jedním šroubem je i kostra ze svazku a ta je v poho a napájení jde z hlavního relé nebo z jeednotky nemáš asi schéma ke stažení už mě napadly i prokleplá kabeláž,protože když vytáhnu pojistku v motorovým prostoru F34 15A tak to napájení spadne na 5V ale mělo by spadnout na nulu,teda si myslím
Odpovědět

Zpět na „Citroën“