BMW 530D přebíjí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
BMW 530D přebíjí
Ahpj, známému na 530D (2007) píše display že baterka přebíjí. Po změření tam tlačí při plné zátěži skoro 15V. Regulátor vyměnil a alternátor nechal zkontrolovat. Baterku prý dával novou, nevím jestli dal stejnou kapacitu. Teď jsem tady našel, že pry si musí baterku jednotka naučit. Může to být příčinou tohoto problému? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ano, při nové baterii se musí resetnout mapa v jednotce a musí tam přijít taková baterie, na kterou je to nakodované. Jinak řečeno - mám tam 90Ah AGM baterii, tak taková tam musí přijít! Pokud tam je jiná, tak se musí přeprogramovat jednotka (retrofit). V prvé řadě to teda správně nakodovat a mrknout na závady v DDE.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Atal zvládne možná reset, ale silně pochybuji, že umí retrofit. Alternátor je řízený jednotkou motoru a ta umí základní diagnostiku alternátoru, tak proto to chce vyčíst chyby v DDE. Vadná dioda se diagnostikuje osciloskopem.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Díky, alternátor byl vyndaný a zkontrolovaný v servisu na alternátory a je prý v pohodě. Regulator vyměnn spíše preventivně, přesto přebíjí. Neví někdo v čem ten reset "parametrů baterie" u Atala najdu. díky všem
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Dneska jsem si ze srandy změřil dobíjení na e70 3.0sd a v live datech na GT1 se hodnotna pohybovala kolem 14.8 +- 0.2v i 15v se mi tam objevilo při 80% zatížení alternátoru. Žádná závada ohledně vyššího napětí nikde uložená není, takže to bude normální. Hodnota a mapa dobíjení se bude nejspíš měnit s druhem baterie (pro AGM bude asi nižší).
Dneska jsem si ze srandy změřil dobíjení na e70 3.0sd a v live datech na GT1 se hodnotna pohybovala kolem 14.8 +- 0.2v i 15v se mi tam objevilo při 80% zatížení alternátoru. Žádná závada ohledně vyššího napětí nikde uložená není, takže to bude normální. Hodnota a mapa dobíjení se bude nejspíš měnit s druhem baterie (pro AGM bude asi nižší).
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Jo jo, teď si vzpomínám, že tam ten znak baterie je. Jak se pak dál postupuje? Přijdu na to, nebo se tam musí něco např dopočítávat?
To dobíjení,zase tak tragické taky není, ale hodí to hlavně chybovou hlášku pří ma displey budíků a taky se ty budíky nulují, tak snad to bude tím, alespoň doufám.
Jinak už delší dobu pošilhávám po nějaké přijatelné diag na BMW, co doporučíte?
Všem moc děkuji
To dobíjení,zase tak tragické taky není, ale hodí to hlavně chybovou hlášku pří ma displey budíků a taky se ty budíky nulují, tak snad to bude tím, alespoň doufám.
Jinak už delší dobu pošilhávám po nějaké přijatelné diag na BMW, co doporučíte?
Všem moc děkuji
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Jakou přesně (nepřekládej to, jen to opiš) to hodí hlášku? Jednotky by měli být dimenzované min do 16V, to že se resetne budík je divné. Každopádně to chce vyčíst paměť závad.
S diagnostikou záleží na tom, co všechno chceš na těch autech dělat... Originál diagnostiky GT1, nebo ICOM/ISIS jsou docela složité na obsluhu a bez angličtiny, nebo němčiny si ani neškrtneš. KTS toho umí na BMW docela dost.
S diagnostikou záleží na tom, co všechno chceš na těch autech dělat... Originál diagnostiky GT1, nebo ICOM/ISIS jsou docela složité na obsluhu a bez angličtiny, nebo němčiny si ani neškrtneš. KTS toho umí na BMW docela dost.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1696
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Tak jsem to včera zkoušel na atalu (multidiag9.3) bohužel neúspěšně. Ikonka baterie tam není a v ostatních (karosérie, výbava, motor, kola a odpružení) také žádná možnost reset nebo retrofit není. Je to hodně omezené, protože s budíkama, komfortkou nebo s něčím podobným se vůbec nespojím.
Jinak až se ta chybová hláška na budíkách znovu objeví, tak jí sem dám.
Pořád zvažuji nějakou jinou diagnostiku přímo na BMW, určitě se do budoucna bude hodit.
Jinak až se ta chybová hláška na budíkách znovu objeví, tak jí sem dám.
Pořád zvažuji nějakou jinou diagnostiku přímo na BMW, určitě se do budoucna bude hodit.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Az ta diagnostika bude potreba, tak bych mohl nabidnout. Od jednoduche az po to nejlepsi co muze byt. Jen a pouze pro bramboraky.dury2 píše:Tak jsem to včera zkoušel na atalu (multidiag9.3) bohužel neúspěšně. Ikonka baterie tam není a v ostatních (karosérie, výbava, motor, kola a odpružení) také žádná možnost reset nebo retrofit není. Je to hodně omezené, protože s budíkama, komfortkou nebo s něčím podobným se vůbec nespojím.
Jinak až se ta chybová hláška na budíkách znovu objeví, tak jí sem dám.
Pořád zvažuji nějakou jinou diagnostiku přímo na BMW, určitě se do budoucna bude hodit.
IBS neodpojuj...