Nejvhodnější auto/motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 led 2013, 10:27
Odpovědi: 0
Nejvhodnější auto/motor
Sháním nějaké auto nejlépe VW group do cca. 200 000 Kč. Chtěl jsem octavii 2.0 TDI, ale tento motor je prý poruchový a byl mi doporučen 1.9 TDI, na kterém je celkem malý výkon, tak se ptám jestli mi někdo nedoporučí něco jiného s větším výkonem a dobrou spolehlivostí...
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 led 2013, 10:27
Odpovědi: 0
ja mam tiez jednicku a asi som "iny" ale argumentu ze sa ti uz nepaci ja nerozumiem...tomas.kubr píše:už bych chtěl něco co vypadá hezky....jedničku mám teď a dávam jí pryč...
mne osobne sa viac paci O1 ako O2.... nehovorim o zadnej naprave...
ale menit stare za ine "stare" nevidim zmysel....
ako hovoria ti z juhu: chi lascia la strada vecchia per la nuova sa quel che lascia ma non sa quel che trova........
(kto opusta staru cestu koli novej, pozna tu staru ale nepozna tu co najde)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Odpovědi: 0
taky nevím,co se ti na OI nelíbí,ale každý má jiný vkus. každopádně,jak už bylo řečeno, čim novější, tim horší... pokud nechceš OI, tak zkus třeba leona, cupra se snad dělala s 1,9TDI, a 110Kw
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23 led 2006, 14:50
- Bydliště: okr. semily
Odpovědi: 0
Myslim ze O II s 1.9TDI 77 kw je nejlepsi volba.vykonove vetsine lidem bohate dostacuje a celkove je auto mnohem dal nez O I. To bychom vsichni mohli jezdit skodou 1000MB ..jen kvuli spolehlivosti a ze to kazdy spravi doma v garazi
a to je prece nesmysl 


dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Akorát že na bxe lítaj ojnice
Já bych neměnil být tebou.Že je OII dál je pravda,ale spíš s poruchovostí.Ale to je fuk.Pokud chceš něco na normální ježdění tak ta 77kw je dostačující.Max ji s rozumem poléčit.pokud chceš něco co pojede a nechceš dvoulitra tak se ohlídej po jiném autě s ASZ nebo ARL.

OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
"slyšel jsem" Zrovna v Diskuzi o autech se to probíralo, a já tvrdil aby lidi nevěřili všemu co se povídá v hospodě nebo recezích na netu.
2.0 TDI poruchový? Není uplně pravda, špatnou pověst mají spíš passaty s tím jejich něčím navíc co v motorech OII nebylo. AZV,BMM,BMN bych asi vypustil, BKD od 07 není špatný motor
1.9 TDI ideální volba? Ale taky tě může pěkně zklamat, nebál bych se EURO 3, u EURO 4 bych volil výrobu 2005,2006 - BKC,BXE. BLS s DPF bych taky nebral. Jsou ale i bez DPF. 2007,2008 výroba bych jezdil s trochou nejistoty aby neulítla ojnice. Ale zpravidla jak motor nejede 200 tis a nic neulítne, vypadá to nadějně. 250 tis už je téměř vyhráno.. NOvější ročníky od 2009 se ukáže,ale zatím nikdo nenaříkal, i první Superby II jsou MR 2009 a zdá se že je to OK..
2.0 TDI poruchový? Není uplně pravda, špatnou pověst mají spíš passaty s tím jejich něčím navíc co v motorech OII nebylo. AZV,BMM,BMN bych asi vypustil, BKD od 07 není špatný motor
1.9 TDI ideální volba? Ale taky tě může pěkně zklamat, nebál bych se EURO 3, u EURO 4 bych volil výrobu 2005,2006 - BKC,BXE. BLS s DPF bych taky nebral. Jsou ale i bez DPF. 2007,2008 výroba bych jezdil s trochou nejistoty aby neulítla ojnice. Ale zpravidla jak motor nejede 200 tis a nic neulítne, vypadá to nadějně. 250 tis už je téměř vyhráno.. NOvější ročníky od 2009 se ukáže,ale zatím nikdo nenaříkal, i první Superby II jsou MR 2009 a zdá se že je to OK..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jirkastrachota píše:taky nevím,co se ti na OI nelíbí,ale každý má jiný vkus....

Toto je prostě nadčasový design, více než 10 let a furt je to krasavice...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS