turbo 96kw passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kuuliman
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 lis 2010, 18:20
Odpovědi: 0

turbo 96kw passat

Příspěvek od kuuliman »

cau lidi, mam turbo z AFN a to dalo vypoved. Muzu mit turbo z B5.5 2003 96kW najeto 160 000km za dobrou cenu. Vuli nema, zasvineny vevnitr taky neni. Je v poradku jen jedna lopatka je trefena. Neni to nejak extra,ale je to videt, ze je tam tak 1mm zub. Ostatni lopatky OK. Je to vaznej problem?
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Sayllo píše:
Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.
Nic se nestane akorát to bude trochu jinak zabírat,ale tlaky stejné.
habansz
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 led 2013, 23:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od habansz »

Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitam ;)
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
no výmenou turba na väčšie sa nič nestane, auto pojde rovnako (tlaky rovnaké) len zaleží na tom ako máš nastavenu podtlakovu banku. A jak píšeš AFN, AWX..... ja mam oktu AHF 81 garret 9 lopatkové turbo som vymenil za 11 lopatkove kkk z fabie rs 96kw, plus trisky sprinty764 a soft od tdifun.cz .... to že sú tam ohlodané lopatky sme zistili,až pri vymienaní turba.... tak sme ho tam supli a neriešili to... (rofl) auto šlape
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sayllo píše:
Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.
Jo, ale AHU je obtok a AFN naklápěka to je celkem "rozdíl".
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

habansz píše:
Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitam ;)
Pokial mas chip, malo by to byt ok.... Ale bez jemneho doladenia mapy tlaku turba to nebude optimalne. Predpokladam ze na tvojom chipe je tato vec asi vyriesena.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“