turbo 96kw passat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
turbo 96kw passat
cau lidi, mam turbo z AFN a to dalo vypoved. Muzu mit turbo z B5.5 2003 96kW najeto 160 000km za dobrou cenu. Vuli nema, zasvineny vevnitr taky neni. Je v poradku jen jedna lopatka je trefena. Neni to nejak extra,ale je to videt, ze je tam tak 1mm zub. Ostatni lopatky OK. Je to vaznej problem?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný 

zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný
Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.
Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitamSayllo píše:Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný
Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.
Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
no výmenou turba na väčšie sa nič nestane, auto pojde rovnako (tlaky rovnaké) len zaleží na tom ako máš nastavenu podtlakovu banku. A jak píšeš AFN, AWX..... ja mam oktu AHF 81 garret 9 lopatkové turbo som vymenil za 11 lopatkove kkk z fabie rs 96kw, plus trisky sprinty764 a soft od tdifun.cz .... to že sú tam ohlodané lopatky sme zistili,až pri vymienaní turba.... tak sme ho tam supli a neriešili to...Sayllo píše:Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný
Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.
Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...

zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
Pokial mas chip, malo by to byt ok.... Ale bez jemneho doladenia mapy tlaku turba to nebude optimalne. Predpokladam ze na tvojom chipe je tato vec asi vyriesena.habansz píše:Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitamSayllo píše:Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný
Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.
Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...