Stránka 1 z 1

turbo 96kw passat

Napsal: 27 led 2013, 15:41
od kuuliman
cau lidi, mam turbo z AFN a to dalo vypoved. Muzu mit turbo z B5.5 2003 96kW najeto 160 000km za dobrou cenu. Vuli nema, zasvineny vevnitr taky neni. Je v poradku jen jedna lopatka je trefena. Neni to nejak extra,ale je to videt, ze je tam tak 1mm zub. Ostatni lopatky OK. Je to vaznej problem?

Napsal: 27 led 2013, 17:00
od Lesterjs
riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)

Napsal: 28 led 2013, 00:31
od Sayllo
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...

Napsal: 28 led 2013, 08:54
od Toncek
ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat

Napsal: 28 led 2013, 10:32
od Sayllo
Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.

Napsal: 28 led 2013, 16:46
od fialamala
Sayllo píše:
Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.
Nic se nestane akorát to bude trochu jinak zabírat,ale tlaky stejné.

Napsal: 28 led 2013, 19:02
od habansz
Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitam ;)

Napsal: 28 led 2013, 19:50
od Lesterjs
Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
no výmenou turba na väčšie sa nič nestane, auto pojde rovnako (tlaky rovnaké) len zaleží na tom ako máš nastavenu podtlakovu banku. A jak píšeš AFN, AWX..... ja mam oktu AHF 81 garret 9 lopatkové turbo som vymenil za 11 lopatkove kkk z fabie rs 96kw, plus trisky sprinty764 a soft od tdifun.cz .... to že sú tam ohlodané lopatky sme zistili,až pri vymienaní turba.... tak sme ho tam supli a neriešili to... (rofl) auto šlape

Napsal: 28 led 2013, 21:19
od Tomas.cz
Sayllo píše:
Toncek píše:ja myslím že do nouzaku padt nebude,jen se bude turbo flakat
Ja si myslim ze bude lebo som prerabal AHU na AFN, ale montoval som VB turbo.

Pri plnom zabere okolo cca 90-100km tam sa to prelomi.
Jo, ale AHU je obtok a AFN naklápěka to je celkem "rozdíl".

Napsal: 28 led 2013, 23:37
od Sayllo
habansz píše:
Sayllo píše:
Lesterjs píše:riešil som rovnaký problém...., nič som nevyriešil, turbo na aute aj so zubom na vrtulke. Od tedysom 65tis najazdil (125kw) keď vydrží dalších 65 budem spokojný ;)
Ja by som sa skor zameral na nieco co pocitis a bude ti vadit.

Pises turbo AFN a turbo 130hp. Ak spravne rozumiem, mas AFN kde ides dat turbo napriklad s AWX cize 96kw.

Vtom pripade musis jemne doladit soft...Inak to bude padat do nudzaku...
Ja mam turbo motor AFN 81kW,ale chip na 96kW, takze by s tim 96kW nemel byt takovej problem. s tim, ze bude zabirat jinak nez to moje 81 samozrejme pocitam ;)
Pokial mas chip, malo by to byt ok.... Ale bez jemneho doladenia mapy tlaku turba to nebude optimalne. Predpokladam ze na tvojom chipe je tato vec asi vyriesena.