Stránka 1 z 2
standard nebo něco víc?
Napsal: 19 dub 2007, 22:53
od oktan
Nedávno jsem se stal majitelem O1/66kW/ALH/2001. Prodávající tvrdil, že obsahuje chip, bohužel nevěděl jaký ani nárůst výkonu.Ve starém fóru jsem se pracně dozvěděl, že tento typ by měl mít turbo VTG s variabilními lopatkami (i když velmi často se zde automaticky -chybně spojuje TDi 66kW s bypass turbem).Je zde někdo, kdo by mi reálně pomohl zjistit jakým způsobem došlo (pokud opravdu došlo) k nárůstu výkonu a pokud ano tak jakým způsobem?Myslím si, že jsou vyměněny jen trysky z 66kW na 81kW bez soft.úprav nebo jen vyměněno silnější turbo, pokud je to tedy možné.Bohužel nevím jak se od sebe vizuálně standardní komponenty odlišují.
Díky
Napsal: 20 dub 2007, 07:46
od chiptuning
jestli mas na vstrikach nahore zelenou tecku barvou tak jsou z 81kw ,turbo z tohoto roku je schodne 66kw s 81kw ,a soft je nejlepe vycist a porovnat se seriovym pokud by jsi mel o to zajem tak neni problem se domluvit ,podival bych se ti na to

Napsal: 20 dub 2007, 09:35
od oktan
To: chiptuning - Díky, na ty vstřiky se mrknu, co se týče turba, jedná se o obtokové i v případě motoru ALH? Tvá nabídka se týká Plzně?
Napsal: 20 dub 2007, 13:39
od tomáš karbus
ne ta tecka je na telese vstriu pokud vymnenis spicky na stara telesa tak tam zadna tecka logicky nebude
Napsal: 20 dub 2007, 17:29
od oktan
Tak trysky jsem zjistil dle rady Tomáše Karbuse a chiptuninga(díky), že jsou původní a ještě to turbo.Podle čeho vizuálně poznám, že je tam to původní, originální příslušné k motoru ALH?Díky za odpovědi
Napsal: 20 dub 2007, 19:16
od tomáš karbus
bude pomnerne male
Napsal: 20 dub 2007, 19:19
od oktan
Přečtu na něm nějaké číslo, dá se pak s něčím porovnat?
Napsal: 20 dub 2007, 19:45
od oktan
To opravdu nikdo neporadí nebo je to neřešitelný problém?
Napsal: 20 dub 2007, 19:56
od Fantik
oktan píše:Tak trysky jsem zjistil dle rady Tomáše Karbuse a chiptuninga(díky), že jsou původní a ještě to turbo.Podle čeho vizuálně poznám, že je tam to původní, originální příslušné k motoru ALH?Díky za odpovědi
V ALH by mělo bejt tohle turbo:

Napsal: 20 dub 2007, 19:59
od Andre
ALH bude VNT turbo, na motorvé příčce za nasávací hadicí z filtrboxu jsou 2 ventily, jeden je celý černý a druhý bud tvarově stejný ale s bílou čepičkou, nebo s plechovým pláštěm.
Do každého ventilu vedou 3 hadičky a konektor.
Bílá čepička = VNT turbo
Plechový plášt = turbo s obtokem
Napsal: 20 dub 2007, 20:36
od oktan
Díky Andre, jsem si jist, že podle těchto foto budu úspěšný, hned zítra to zkouknu.
Měl bych ještě dotaz do pléna-je zde někdo, kdo je schopen mi nalogovat octu - okolí Kladna či Pha?
Napsal: 20 dub 2007, 20:38
od oktan
Samozřejmě za foto díky Fantíkovi
Napsal: 20 dub 2007, 20:47
od Jim
oktan: zrovna tu mám foto, abys to líp poznal

Napsal: 20 dub 2007, 20:51
od oktan
sem s ním
Napsal: 20 dub 2007, 21:00
od Jim
oktan píše:sem s ním
nezobrazuje se ti?
