Stránka 1 z 2
P.:čerpadlo mTDI (PRODÁNO)
Napsal: 31 led 2013, 00:08
od cernohousmartin
Prodám mTDI čerpadlo.Bohužel nevím z čeho je postaveno.Průměr matice na hlavní hřídely je 21mm jestli to nějak pomuže k identifikaci.Cena 3500kč


Napsal: 31 led 2013, 00:37
od skoda
Podle pohonu a uchycení řemenice to vypadá jako kompletní vnitřek z např: Octávie,G4.
Takže asi i 10mm hlava
Napsal: 31 led 2013, 08:10
od JohnyFlat
Kompletní vnitřek asi těžko... hlavně to nemá ani korekci... takže to je nefunkční absolutně.... jedině, že by to bylo z mSDI

Napsal: 31 led 2013, 08:13
od hansdob
to je spíše na MSDI
Napsal: 31 led 2013, 10:32
od cernohousmartin
no na sdi jsem to rozhodně neměl,měl jsem tam normálně turbo a fungovalo to,jedinej problém byl to doštelovat,když se přidala nafta tak to v nízkech otáčkách hulilo a na vršku zas jelo,když se nafta ubrala tak opačně...kolik si myslíte že bych měl dát cenu,potřebuju se toho zbavit.
Napsal: 31 led 2013, 10:40
od JohnyFlat
ten kouř dole, aby to jelo nahoře je proto, že tam není ta korekce
Napsal: 31 led 2013, 10:50
od cernohousmartin
však já vím.taky jsem pak jezdil spíš ve vyšších aby to tak nehulilo.
Napsal: 31 led 2013, 11:04
od JohnyFlat
Dobrý, říkám to jen, kdyby měl někdo zájem o koupi, aby věděl, jak to je...
aby to bylo plnohodnotné mTDi, je třeba to rozebrat, upravit těleso, složit a dát korektor z TD čerpadla
Napsal: 31 led 2013, 12:46
od skoda
A joo ono to nemá korektor

.Jj tak to je to msdi
Napsal: 31 led 2013, 14:42
od cernohousmartin
Odkdy ma sdi turbo?kdyby jsi to dal na motor bez turba tak to bude to vase msdi.Ach jo,co nadelam no,jsme preci v cesku.
Napsal: 31 led 2013, 16:03
od BADBOYSFAMILY
to je toho trotla ozzyho z oseka, tomu to nikdy nejelo, to skládal nějakej lopaťák to čerpadlo co já vim
Napsal: 31 led 2013, 19:04
od hansdob
cernohousmartin píše:Odkdy ma sdi turbo?kdyby jsi to dal na motor bez turba tak to bude to vase msdi.Ach jo,co nadelam no,jsme preci v cesku.
Právě že čerpadlu chybí regulace na turbo tak proto je to na MSDI a v TDI to nikdy normálně fungovat nemohlo a nebude.
A za tímto si stojím at jsem třeba v austrálii a píšu to proto jelikož mě to přijde jako klamavý prodej a mohl by se někdo krapítek napálit a to by se na přátelských stránkách dělat nemělo
Napsal: 31 led 2013, 20:52
od Holz-tdi
Ahoj, promiňte že to napíšu: než začnete psát blbosti hodně ale hodně čtěte a hlavně používejte to co máte v hlavě. Čerpadlo bez korektoru je podstatně lepší, ale je problém, že musíš cítit s motorem. To je asi ten problém, proč tady píšete nesmysly, a odpuzujete kupce. Čao.
Napsal: 31 led 2013, 21:25
od DDRagoo
Holz-tdi píše:Ahoj, promiňte že to napíšu: než začnete psát blbosti hodně ale hodně čtěte a hlavně používejte to co máte v hlavě. Čerpadlo bez korektoru je podstatně lepší, ale je problém, že musíš cítit s motorem. To je asi ten problém, proč tady píšete nesmysly, a odpuzujete kupce. Čao.
všichni čtěte slova odborníka, jestli se nepletu tak Holz byl první v republice kdo přišel s MTDI čerpadlem ( resp. ho vymysle pro použítí jako MTDI)
Napsal: 31 led 2013, 21:37
od JohnyFlat
A smím se zepta v čem je lepší?
navíc, nikdo to nehaní... nebo aspoň já... jen je třeba říct, jak to je... pak to někdo koupí a bude nespokojený, že to nejede, nebo že to hulí... ale pokud mělu, tak sorry
dobám no smoke, no fun už odzvonilo...