Stránka 1 z 1
Divny start octavia 1,9tdi
Napsal: 20 dub 2007, 20:08
od Obelisek
Obcas se mi stane ze pri startovani na volnobeh se mi samy na chvily zvednou otacky motoru.Cim to muze byt?Dik
Napsal: 20 dub 2007, 20:47
od zdenace
Jaký rok atd? a VAG jsi nezkoušel?
Napsal: 20 dub 2007, 20:59
od Obelisek
1,9 tdi 2003 66kw na Vagu nic.Je to divny nastartuju a jako bych hned ze starovanim pridal plyn pritom ho nepridavam.udela to tak jednou za deset startu.
Napsal: 20 dub 2007, 21:24
od vaclav.volejnik
mam stejny problem ale na okte1 1998 1.9tdi AGR. nema vykon.ktomu jeste netlaci turbo,podle vahy tlaci 1580mbar pri 3000ot. turbo vizuelne vporadku(vrtulky ok).cim to?
Napsal: 20 dub 2007, 21:26
od vlagik
Taky se mě stane, když není motor (AJM) buď naprosto zahřatý nebo studený. V oblasti meti mě blbne čislo teploty a mám otáčky až někdy k2000 po nastartování... Pak se hned srovná.
Ale nechá Fehlercode VAG jako vadné čidlo tepl. sporadicky.
Napsal: 20 dub 2007, 21:33
od Obelisek
Hm,ze by to cidlo teploty? Ze by si myslelo ze je zima tak si prida a hned si ubere?
Napsal: 22 dub 2007, 04:41
od octavia_66_tdi
je to 100pro cidlo teploty
resil jsem to na octavia sdi, po startu vybehly otacky okolo 2000 a zacudilo to, v chybove pameti zavada na cidlo byla
vymena pomohla

Napsal: 22 dub 2007, 14:17
od tomáš karbus
hm je to velice pravděpodobné,že si to dá maximum nafty a vytočí se to 2000 je trochu moc,ale 1500 je to většinou po odpojeni cidla
Napsal: 24 dub 2007, 06:09
od vencas
Mám to samé (1.9tdi 66 kW 2003 najeto 105 tkm). Při startování motoru který není ani teplý ani studený žhaví strašně dlouho. Když to ignoruju a nastartuju, tak vyběhnou otáčky až na 1500, po rozjetí a vyřazení to okamžitě klesne a drží normálně 900. Kde je to čidlo teploty a kolik by cca stála výměna? Vymění ho i laik?
Napsal: 24 dub 2007, 07:18
od David-pv
opravdu to vypadá na čidlo teploty
Napsal: 24 dub 2007, 07:20
od David-pv
vencas píše:Mám to samé (1.9tdi 66 kW 2003 najeto 105 tkm). Při startování motoru který není ani teplý ani studený žhaví strašně dlouho. Když to ignoruju a nastartuju, tak vyběhnou otáčky až na 1500, po rozjetí a vyřazení to okamžitě klesne a drží normálně 900. Kde je to čidlo teploty a kolik by cca stála výměna? Vymění ho i laik?
čidlo stojí myslím kolem 400Kč orientačně, výměnu zvládne i laik. Jen čím šikovnější, tím méně chladící kapaliny bude muset dolít.
Napsal: 24 dub 2007, 10:11
od TomasH
David-pv píše:vencas píše:Mám to samé (1.9tdi 66 kW 2003 najeto 105 tkm). Při startování motoru který není ani teplý ani studený žhaví strašně dlouho. Když to ignoruju a nastartuju, tak vyběhnou otáčky až na 1500, po rozjetí a vyřazení to okamžitě klesne a drží normálně 900. Kde je to čidlo teploty a kolik by cca stála výměna? Vymění ho i laik?
čidlo stojí myslím kolem 400Kč orientačně, výměnu zvládne i laik. Jen čím šikovnější, tím méně chladící kapaliny bude muset dolít.
přesně tak

Jestli někdo potřebuje, tak čidlo mám origo za 250,-
Napsal: 24 dub 2007, 12:32
od vencas
Nemáte někdo fotku jak to čidlo vypadá a kde je na motoru? Je to Octavia I 1,9 TDi 66 kW r.v.2003. ALH
Napsal: 24 dub 2007, 16:53
od AGR
je umistene jak jsou 3 zhavky do vody, tak pod nimi, vodorovne v ose vozidla smerem ke kabine. Ze shora dost spatny pristup, ale dá se to. Nedávno jsem menil na svém AGR.
http://www.bahnbrenner.com/media/produc ... _thumb.jpg