vaha O1 - rada, kontrola logu prosím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

vaha O1 - rada, kontrola logu prosím

Příspěvek od losmiros »

zdravim
mam dva dotazy
1. nema nekdo popis konektoru ke spinaci svetel? nevim co znamena svorka s oznacenim NL a NSL, NL mam vypalenou a roztavenou, trochu jsem studoval schema - a svorka NL z ni nejde ve schematu zadny drat pritom realne na aute je zluto bilej a jsou s nim ovladany potkavacky. jen nechapu proc je to realne takhle a ve schematu jinak. potkavacky by mely byt 56...

2. vaha vzduchu, oct 1 81kW bosch, v prirucce jsem se docetl, ze na volnobeh 230 - 370mg-H, ja mam 480 a odectena hodnota pri 3000ot min na 3 rychlostni stupen vetsi jak 800mg-H, ja mam mene...

zkousel jsem to logovat, ale nejak z toho nejsem chytrej, resp. s cim to mam srovnat, hodnoty mam namereny, ale nevim jake maji hodnoty byt...
diky za rady
Naposledy upravil(a) losmiros dne 19 úno 2013, 11:16, celkem upraveno 2 x.
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Tak sem děj log kanálu 3,10,11
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

jsem udělal asi jen kanal 10 a něco k tomu
udělam novej log a vlozim, akorat je to takove divne na orientaci:-)


,Group A:,'010,,,,Group B:,'002,,,,Group C:, Not Running
,,Mass Air Flow,Barometric Pressure,Manifold Pressure,Throttle,,Engine speed,Throttle Position,Operating Cond/AC,Coolant Temp,,,,,
,TIME,,,,?,TIME,861-945,0,speed/throttle/AC,80-110,TIME,,,,
MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min,%,,°C,STAMP,,,,
,0.38,540.0,989.4,1122.0,100.0,0.78,1533,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,1.18,625.0,989.4,1285.2,100.0,1.58,1701,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,1.98,800.0,989.4,1581.0,100.0,2.38,1911,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,2.78,1010.0,989.4,2009.4,100.0,3.18,2142,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,3.58,1070.0,989.4,2244.0,100.0,3.98,2373,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,4.38,1085.0,989.4,2325.6,100.0,4.78,2583,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,5.18,900.0,989.4,2060.4,100.0,5.58,2793,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,5.98,700.0,989.4,1570.8,100.0,6.38,2982,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,6.78,720.0,989.4,1591.2,100.0,7.18,3150,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,7.58,745.0,989.4,1662.6,100.0,7.98,3339,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,8.38,730.0,989.4,1693.2,100.0,8.78,3528,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,9.18,730.0,989.4,1693.2,100.0,9.58,3696,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,9.98,740.0,989.4,1744.2,100.0,10.38,3864,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
1,10.78,740.0,989.4,1785.0,100.0,11.18,4011,100.0, 0 0 0,73.8,,,,,
,11.58,755.0,989.4,1846.2,49.8,11.98,4074,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,12.38,450.0,989.4,1315.8,0.0,12.78,3948,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,13.18,455.0,989.4,1264.8,0.0,13.58,3843,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,13.97,455.0,989.4,1254.6,0.0,14.37,3738,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,14.78,455.0,989.4,1244.4,0.0,15.17,3654,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,15.57,455.0,989.4,1234.2,0.0,15.97,3549,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,16.38,455.0,989.4,1224.0,0.0,16.77,3465,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,17.17,450.0,989.4,1224.0,0.0,17.57,3360,0.0, 0 1 0,74.7,,,,,
,17.97,450.0,989.4,1213.8,0.0,18.37,3276,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,18.77,455.0,989.4,1193.4,0.0,19.17,3192,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,19.57,450.0,989.4,1183.2,0.0,19.97,3108,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,20.37,450.0,989.4,1162.8,0.0,20.77,3024,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,21.17,455.0,989.4,1152.6,0.0,21.57,2940,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,21.97,450.0,989.4,1142.4,0.0,22.37,2877,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
,22.77,465.0,989.4,1132.2,0.0,23.17,2751,0.0, 0 1 0,73.8,,,,,
Saturday,09,February,2013,11:10:37
038 906 018 GN ,,1.9l R4 EDC G000SG 2163,
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

tak
1. spinac svetel jsem rozdelal do mrte, svorky odvrtal, vycistil a napruzil, uz to vypada ze to bude chodit - akorat je mi stejne stale zahadou, ty popisky a schema svorkovnice.

2. vcera jsem s autem trochu jezdil, odpojil jsem vahu a bylo to poznat ze je linejsi, pripojil jsem vahu, auto jelo dobre, po dalnici 190km/h a 4000ot min. akorat proste nevim, jak by mela jet 81kW, jestli je to ok nebo ne.
jeste to zkusim nalogovat3, 10 11 kanal.
auto ma 280 tis, koupil jsem ho ve 130ti a vahu jeste nemenil, proto se na tohle vse ptam, bo vsude ctu, ze vahy proste odchaziii
dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
kodyijak
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2008, 22:17

Příspěvek od kodyijak »

Obrázek
Obrázek
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

1. dekuji za popis te svorkovnice
uprava - 58d - je asi z autoradia, ale jeste je to osvetleni int - asi tlacitek jako jsou stahovani oken, budiky, topeni atd.
no a ted bych se chtel zeptat - NL - nezapojeno a ja tam mam normalne potkavacky, nechapu - kdyz na NL privedu napeti 12V, tak se rozsviti potk. nevim tedy kam az ten drotik vede, mozna je to prehozene v patici u svetla, nevim. nicmene toto se tyka Leona, a na svoji octe jsem se dival a tam mam to NL taky zapojeno, ikdyz dle schematu zapojeno nema byt - tak nevim, ale diky za snahu
jinak co jsem dohledal, tak zbytek souhlasi
diky
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

Zdravim
tak se mi sand podarilo udelat log 3,10,11

prosim mohl by se mi nekdo zkuseny na to mrknout? vahu uz tam mam pekne dlouho... zkousel jsem pokusy s diodama, auto jelo jak prase, ale az od 3000ot.min
nevim presne jak by mela 81kw jezdit:-)


http://www.ulozto.cz/xXfrkA8/log-01octa ... v-2000-csv
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

mrkněte mi někdo prosim
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

odpoj podtlakovu banku a skontroluj ci ti chodi lahko regulacia na turbe.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

váha dává míň ale spíš bych to viděl na zatuhlou regulaci nebo orezlé táhlo na baňce.V první řadě se mrkni na turbo..Jestli chodí variabilita..
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

ok diky za info
mrknu na tu banku, to je asi to nejjednodusi, turbo je asi rok po repasi, takze jsem pocital ze by melo byt v poradku, takze tak

diky
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“