Byla by nějaká rada na upravu TDI?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kubis
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2007, 21:00
Bydliště: Vsetín

Byla by nějaká rada na upravu TDI?

Příspěvek od Kubis »

Sehnali jsme Golfa III GT, 81kw-AFN (skoro jen kvůli té úpravě takový pokusný králík) děla se výbrus a vše co k tomu patří.Motor bude jak nový.Chceme tam plesknout hybridní turbo, turbína + svody GT1749VB , kompresor 52mm z GT22(od Andreho),pořádně to zajet a pak tam dát trysky Race 520 a čip až úplně nakonec od reescha. Samozřejmě i větší intercoler a spojku z VR6. asi i další věci které sem zapomněl proto že je to vše na začátku.Chceme tak 190-200ps.Můžete mi ještě nějak poradit nebo tak něco?Vidím že tady je spousta profíků :-) tak díky.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Byla by nějaká rada na upravu TDI?

Příspěvek od Stingray »

Kubis píše:Sehnali jsme Golfa III GT, 81kw-AFN (skoro jen kvůli té úpravě takový pokusný králík) děla se výbrus a vše co k tomu patří.Motor bude jak nový.Chceme tam plesknout hybridní turbo, turbína + svody GT1749VB , kompresor 52mm z GT22(od Andreho),pořádně to zajet a pak tam dát trysky Race 520 a čip až úplně nakonec od reescha. Samozřejmě i větší intercoler a spojku z VR6. asi i další věci které sem zapomněl proto že je to vše na začátku.Chceme tak 190-200ps.Můžete mi ještě nějak poradit nebo tak něco?Vidím že tady je spousta profíků :-) tak díky.
ako som už spomínal na tvoj typ auta odporucam GT1852V to je priama montaž na afn zvody pasuje sanie komplet......a daleko lepsia ako GT1759VB.
...to be or not to be... - faster
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Byla by nějaká rada na upravu TDI?

Příspěvek od váha »

Stingray píše:
Kubis píše:Sehnali jsme Golfa III GT, 81kw-AFN (skoro jen kvůli té úpravě takový pokusný králík) děla se výbrus a vše co k tomu patří.Motor bude jak nový.Chceme tam plesknout hybridní turbo, turbína + svody GT1749VB , kompresor 52mm z GT22(od Andreho),pořádně to zajet a pak tam dát trysky Race 520 a čip až úplně nakonec od reescha. Samozřejmě i větší intercoler a spojku z VR6. asi i další věci které sem zapomněl proto že je to vše na začátku.Chceme tak 190-200ps.Můžete mi ještě nějak poradit nebo tak něco?Vidím že tady je spousta profíků :-) tak díky.
ako som už spomínal na tvoj typ auta odporucam GT1852V to je priama montaž na afn zvody pasuje sanie komplet......a daleko lepsia ako GT1759VB.
a za kolik se dá to GT1852V sehnat?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

dobrá otázka.. :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Byla by nějaká rada na upravu TDI?

Příspěvek od Andre »

Stingray píše:
Kubis píše:Sehnali jsme Golfa III GT, 81kw-AFN (skoro jen kvůli té úpravě takový pokusný králík) děla se výbrus a vše co k tomu patří.Motor bude jak nový.Chceme tam plesknout hybridní turbo, turbína + svody GT1749VB , kompresor 52mm z GT22(od Andreho),pořádně to zajet a pak tam dát trysky Race 520 a čip až úplně nakonec od reescha. Samozřejmě i větší intercoler a spojku z VR6. asi i další věci které sem zapomněl proto že je to vše na začátku.Chceme tak 190-200ps.Můžete mi ještě nějak poradit nebo tak něco?Vidím že tady je spousta profíků :-) tak díky.
ako som už spomínal na tvoj typ auta odporucam GT1852V to je priama montaž na afn zvody pasuje sanie komplet......a daleko lepsia ako GT1759VB.
Taky jsem na to na tdi clubu koukal, ale pochpil jsem z toho, že ti kluci to turbo přestavovali, aby to šlo na ty AFN svody, nebo ne? Nebo už jsi to na ty svody montoval?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jo, a ta 1852ka o které je řeč, má VDO regulaci lopatek, takže bez úprav to určitě nepůjde.
Kubis
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2007, 21:00
Bydliště: Vsetín

nutné

Příspěvek od Kubis »

Chlapi asi to tady nemá co dělat,ale potřebuji nutně setrvák s 1Z. díky moc.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Andre píše:Jo, a ta 1852ka o které je řeč, má VDO regulaci lopatek, takže bez úprav to určitě nepůjde.
Andre - hahahhahah to nema s VW group nič spolocne je to postavené na uplne inom zaklade!! GT185V je robené priamo na verziu kitu s predným velkým IC.
...to be or not to be... - faster
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Stingray píše:
Andre píše:Jo, a ta 1852ka o které je řeč, má VDO regulaci lopatek, takže bez úprav to určitě nepůjde.
Andre - hahahhahah to nema s VW group nič spolocne je to postavené na uplne inom zaklade!! GT185V je robené priamo na verziu kitu s predným velkým IC.
Tak teď trě nechápu,pár příspěvku víš píšeš že to tam pásne bez problému a teď?? :? :? :?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Andre - hahahhahah to nema s VW group nič spolocne je to postavené na uplne inom zaklade!! GT185V je robené priamo na verziu kitu s predným velkým IC
Jak nemá s VW nic společného? Není náhodou 1852 v Touaregu V10?
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

stingray je fakt kousek.. jestli je to tak jak říká tak to turbo bude stát balík a navíc si taky myslím že se tayd už někde psalo že to je z V10
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Bóďa píše:
Andre - hahahhahah to nema s VW group nič spolocne je to postavené na uplne inom zaklade!! GT185V je robené priamo na verziu kitu s predným velkým IC
Jak nemá s VW nic společného? Není náhodou 1852 v Touaregu V10?

Kua chlapi to ste sa nechali nachytat.......tuareg turbo ma uplne iné rozmery je vidiet že len pozerate katalogy a nepracujte z realitou.

To turbo čo som navrhol pasuje kompletne výfuk, zvody, sanie.


Ze vy ste už vsetci zhanali tuareg turbá? Hahhahahaaaa....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Bóďa píše:
Andre - hahahhahah to nema s VW group nič spolocne je to postavené na uplne inom zaklade!! GT185V je robené priamo na verziu kitu s predným velkým IC
Jak nemá s VW nic společného? Není náhodou 1852 v Touaregu V10?
Tuareg V10 turbo je poprve elektricky ovladana a po druhe je lave a prave, po tretie nepasuju na nom totalne nič na zvody GIII
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

go.vojta píše:stingray je fakt kousek.. jestli je to tak jak říká tak to turbo bude stát balík a navíc si taky myslím že se tayd už někde psalo že to je z V10

Go.vojta - ja sa len smejem na ludoch tu čo kupuje jazdenky turba ked nové maju za priblizne rovnaku cenu. Tak prosim nekomentuj ak nepoznaš moje ceny. Mna len nebavilo riskovat z rumunskymi GT1749VB tak som si povedal že GT1852V bude lepšie riesenie a mozno aj lacnejsie.
...to be or not to be... - faster
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Mně je úplně jedno, jaké má rozměry ( doufám tedy, že si tím myslel příruby a tak ), nebo z jaké je značky. Mám 1756, je taky elektrické ovládané a na nic nepasuje ( nepasovalo (noteeth) ). No a? Vodní intercooler mi také nepasoval na originál hadice. :D To je přece tuning. :)
Osobně by mě nebavilo nakoupit si hotové upravené díly a jenom je přišroubovat. :roll:
Samozřejmě uznávám, jestli to někdo vyrobí na kšeft. ;) Rozhodně o to bude zájem.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“