Dobijení roomster
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobijení roomster
Neřešil jste někdo problém z dobíjením na roomstra 1,4 tdi,auto někdy nedobijí kontrolka se na budíkách nerozsvítí,ale auto nedobíjí lehce se jen zvednou otáčky jako sitič.Je to nepravidelné je vyměněn alternátor,kontrola svazku k eboxu
Koukal jsem do schemat tak ta kontrolka dobijení je na can busu pohonu a je divný že se jakoby sepne sitič a auto nedobijí,v altiku to není ještě vyměněno čidlo teploty vody právě kvuli těm otáčkám a je to to samé,někdy to dá pokoj třeba čtrnáct dní a pak to nedobíjí a nejhorší je že se to nedá poznat až začne vše svítit v důsledku podpětí a baterka má třeba jen 9V je vycuclá jede to jen na ní
Re: Dobijení roomster
Videl by som to na zoxidovaný kabel od altíka ku baterke (ten hrubý)ked nie na koncoch tak niekde cestou prípadne prechod cez tú nožovú poistku na baterke .alreadys píše:Neřešil jste někdo problém z dobíjením na roomstra 1,4 tdi,auto někdy nedobijí kontrolka se na budíkách nerozsvítí,ale auto nedobíjí lehce se jen zvednou otáčky jako sitič.Je to nepravidelné je vyměněn alternátor,kontrola svazku k eboxu
Ford je kapitola sama o sebe, tiez sa trapim s dobijanim....Marek77 píše:Bohužel já ten problém nemám sám - řešilo se to tu před nějakým časem, že u Galaxy TDi první generace je to poměrně nevzácný jev.
riesim Focus 2003 2.0i benzin, uz vtedy tam zacali davat "inteligentne" dobijanie (inteligenica hupacieho konika) a naladili to na bateriu "silver technology" ktora ma float voltage az 14.8V namiesto 14.4
pred nedavnom v servise (mimochodom neschopaci - hovno vedia) vymenili bateriu a dali tam obycajnu olovennu klasiku, po nastartovani sa nded nenabija ale az po chvilke a este sa kompenzuje palubne napatie podla teploty baterie, meral som to a napatie v mraze vyleti az na 15V !! lebo si mysli ze je tam strieborna silverka...
kedze tam dali hlupaci olovennu klasiku tak ked alternator na nu vytlaci 15V musi valit mozno az 100A a to normalne pribrzdi motor na volnobehu!!!
mam len jednu otazku: to co sa tu riesi su tiez tie sproste inteligentne systemy??
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Bol to modrý kabel?alreadys píše:Kabel uhnilí nebyl,ale držel ve dvou místech jen na pár drátkách a jak se auto oklepalo nedobijelo.takže žádné prozvánění nepomohlo protože to bylo v pořádku a za chvíly nedobíjelo,takže vyndat svazek a jet po drátech a tahat za ně drží to jen bužírka,myslím si že bude mít to samé Marek77 na galaxu
Neide mi do hlavy prečo to nedobíja ked je ten kabel prerušený .
Vždy čo som to meral tak aj ked bol odpojený tento kabel tak po pridaní plynu to začalo dobíjať .
Myslím si že sa to nabudísamé až po zvýšení otáčok ,teda nedobíja len pri volnobehu?
Máte podobnú skúsenosť?