Stránka 1 z 3

Problém po výměně turba

Napsal: 29 dub 2007, 20:20
od crossic
Mám takovej asi lam dotaz. Minulý týden mi klekla turbína. Tak sem se rozhodl, že motor tedy rovnou poladím. Andre mi tam dal hybridní turbo a dnes sem zkoušel max. a nedostanu se nad 180. Mám motor ALH a předtím to jelo 200, ale ted se mi to na pětku zastaví na 4000 otáčkách a víc to nejede. To je změnou toho turba, že na tom ještě není chip??? Nebo se mi při posrání toho prvního turba někde něco zesralo víc???

Napsal: 30 dub 2007, 11:06
od Andre
Vyměnili jste už tu trubku? Jediná věc, která mě napadá, že jak přez tu díru utíkal vzduch, šlo přez váhu víc vzduchu a tím i víc nafty do motoru, možná nebude váha vzduchu úplně OK.
Ale jinak si myslím, že i s tím turbem by to mělo fungovat minimálně stejně jako s tím původním, hůř určitě ne.

Napsal: 30 dub 2007, 12:37
od crossic
čeče ta trubka je vyměněná - a váhu sem byl právě ted změřit a dává tak jak má:)

Napsal: 30 dub 2007, 13:13
od Rybízek
jak ti klekla pokud ti to sežralo olej mohl by být ucpaný kat

Napsal: 30 dub 2007, 13:17
od crossic
No vidíš to mě nenapadlo - mrknu na to - to by mohlo být tím, pže je z výfuku ještě pořád ten olej zlehka cítit

Napsal: 30 dub 2007, 13:19
od Rybízek
ho rovnou vyndej a máš po problemu nadosmrti(dalšího turba) (LOL)

Napsal: 30 dub 2007, 13:43
od crossic
Nebude to vadit ničemu jinému než emisím???

Napsal: 30 dub 2007, 15:17
od Rybízek
ne ani tem emisím to nebude moc vadit. motor na emisích není vubec v zátěži takže to tam nesere naftu jako když tomu naložíš třeba za 3 při 60km/h.

BTW: stav se někdy na pokec jsem z Teplic

Napsal: 30 dub 2007, 17:53
od crossic
Tak dej na sebe kontakt...no jo, ale v katíku je lambda ne???

Napsal: 30 dub 2007, 19:07
od Rybízek
crossic píše:Tak dej na sebe kontakt...no jo, ale v katíku je lambda ne???
chlape je to TDi co by tam dělala

U tdi jednotku zajíma co je před a ne po

Napsal: 30 dub 2007, 19:36
od crossic
Pošli mi na sebe nějakej kontakt - třeba icq a dáme někde spicha a pokecáme

Napsal: 30 dub 2007, 23:09
od Andre
Jak jsi měřil tu váhu?

Napsal: 30 dub 2007, 23:38
od crossic
Dle návodu...
Blok hodnot 003, na čtyřku od 2500 do 3500 otáček v tahu...
Hodnota MAF byla 890 - což je dle návodu v normě...
zítra zkusím vyndat ten katík, třeba to bude tím, pže mi fakt smrdí ještě docela dost olej z výfuku

Napsal: 30 dub 2007, 23:42
od Andre
Ve 3500 ot bylo ve 3tím poli 890mg/h?

Napsal: 01 kvě 2007, 09:36
od crossic
JJ