Audi A4 1.8T Asi problém s chipem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Audi A4 1.8T Asi problém s chipem

Příspěvek od autoelektrika »

Mám načipovanou Audi 1.8T,1997, 8D0 907 557 T a už se delší dobu trápím s problémem,že 3,4,5 kvat když vytočím,tak v 5 tisících to na 2 vteřiny uplně stratí výkon,pak se to po 2 vteřinách chytne a ještě to samé to udělá v 6 tisících.Po takové jízdě to napíše závadu (vadná váha vzduchu).
Už jsem vyměnil uplně všechno (váhu,prasklou hadici na sání do turba,všechny ventilky a hadičky,nové orig. svíčky,origo vzduchovej filtr, atd.)
Už mě nenapadá nic jiného,než že to je špatně načipované.(čip dělali v GX tuning někdy před 3 rokama) Údajně na 200PS........
Kdyžtak nějakou mapu do této jednotky mám,ale nemám přechodku na tuto epromku.
Dík moc za pomoc
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

daj si tam original a uvidis co to bude robit. ak to bude ok tak potom prerob chip a ak nie tak treba hladat chybu inde.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

(rofl) to samé mi dělalá na Dedře 2,0T když přesáhnul tlak turba 1,05 baru ( origo 0,9 - 0,95b ). jestli tam máš čidlo na měření tlaku v sání, tak zjisti, do jakyho je tlaku. Myslím že u mě to bude tím. Taky mě to pěkně sralo, sem s tim svezl kamoše automechanika a nic jsem mu neřekl, potom ho pěkně bolelo za krkem (rofl) .
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

machy1118 píše:(rofl) to samé mi dělalá na Dedře 2,0T když přesáhnul tlak turba 1,05 baru ( origo 0,9 - 0,95b ). jestli tam máš čidlo na měření tlaku v sání, tak zjisti, do jakyho je tlaku. Myslím že u mě to bude tím. Taky mě to pěkně sralo, sem s tim svezl kamoše automechanika a nic jsem mu neřekl, potom ho pěkně bolelo za krkem (rofl) .
M3,8 motronic v audi ma uplne inz alorytmus regulacie plniaceho tlaku ako lancia. V lancii ti microplex odpajal zap impulzy. ale tu je to inak
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

BH motor píše:daj si tam original a uvidis co to bude robit. ak to bude ok tak potom prerob chip a ak nie tak treba hladat chybu inde.
Právě že to nedokážu,nemám přechodku na programátor na tuto starou epromku.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“