Schválení přestavby...

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Schválení přestavby...

Příspěvek od buben »

Zdravím, chcu si namontovat do své druhé Koktávky 66kW olej, asi nejspíš tímto způsobem, co je na obrázku. Zdá se vám to dobrý? Chtěl jsem se jen zeptat, kolik paliva se "vleze" do palivovýho čerpadla? Abych věděl, jak dlouho mám vyplachvat :) Díky moc za rady 8) Obrázek
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

ten T kus na zpatecce je nesmysl.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

Příspěvek od truck »

No na tom T kusu u zpátečky musíš mít také trojcestný ventil který spíná současně s tím co vede palivo od nádrží k motoru jinak budeš na zpátečce mixovat naftu s olejem a to do obou nádrží.
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

No když tam dám ještě na každou větev za filtr zpětnej ventil, tak se nic nikde míchat nebude. Ani ve filtrech, zpátečka pujde cestou nejmenšího odporu, čili, v jakejch hadičkách bude ubejvat palivo/tlak, tak tam se nacpe. Do druhé větve, která bude plná a nebude se hejbat nic nikam nepoteče, tuplovaně, když tam bude zpětnej ventil. Jinak najezdil jsem na šlusnutou zpátečku na olej 30000 km a bez jedinýho problému.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

a nebylo by jednodussi tam vrazit jeden dalsi 3/2 a je to, osvedcene, spolehlive. Nevidim zadne pozitivum na te variante se zpetnymi ventily...
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

Já jo. Bude tam celkově míň drátů, zabere to už tak malej zbytek motorovýho prostoru. Dál, mám doma jen jeden třícesťák, a koupě zpětnejch ventilů mě zas tak bolet nebude. A mám špatnou zkušenost se zasekáváním ventilů, prostě čím víc elektroniky, tím je to víc v pi*i! (LOL)
Platí to všude...
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

Příspěvek od truck »

Prosím tě a jaké ventily se ti zasekávaly? Máš na mysli klasický třícestný ventil určený k přestavbě zn. Peveko?
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

Já mám doma jeden třícestnej elektromagnetickej ventil, vůbec nevím, co to je za značku, ale Peveko to není a zasekával se mně. Musím ho vyčistit...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“