Stránka 1 z 2

Výměna ramen Passat

Napsal: 29 dub 2013, 22:01
od Mira__13
Ahoj pánové, potřeboval bych znát váš názor. Před rokem jsem nechal měnit na svém pašíkovi (1.9 tdi PD kombi, r.v. 2000) komplet ramena (origo). Mám na nich najeto cca 10000km a jsou totálně v pr.... Nejezdím po polňačkách. Docela mě to nasr... a šel jsem to reklamovat. Prodávajícím mi bylo řečeno, že byla provedena neodborná montáž. Proto se ptám, zda je nějáký postup, jak ramena namontovat. Mám na mysli až utažení ramen. Prý by se neměly ramena utahovat na fest, pokud je auto zvednuté. Děkuji za vaše názory

Napsal: 29 dub 2013, 22:36
od Fulltank
hodrni raminka se utahuji pod urcitym uhlem a nebo podle starych, spodni ramena se dotahunou treba na jame aby netrpely silentbloky.

Kazdopadne pokud jsou vymlaceny v cepech tak na to zadna montaz nema vliv :D Spis bych to videl na nejakou origo cinu

Napsal: 30 dub 2013, 16:13
od vendysp
nebo proste az tam das rameno, tak nez ho utahnes v silenbloku tak auto spust treba na spalek celou vahou.....a nebo jak to delam ja zhruba od oka 3/4 vahy auta. Aby to rameno bylo jakoby v poloze kdy auto stoji na zemi. A pak teprve utahnouut. Mylslim ze to na to muze mit vliv ale ne az takovej...znamej ma origo ramena a 100 000 km uplne v pohode. kolik te staly ty originaly?

Napsal: 30 dub 2013, 21:05
od LuckyTDi
Pokud jsou rozervany silentbloky tak je to spatna montaz, pokud cepy tak to neni original. Ja mam Delphi a statečně drží na o 50mm snizene A6 už přes 30tis km.

Napsal: 30 dub 2013, 22:51
od Toncek
LuckyTDi píše:Pokud jsou rozervany silentbloky tak je to spatna montaz, pokud cepy tak to neni original. Ja mam Delphi a statečně drží na o 50mm snizene A6 už přes 30tis km.
no tak to mě zrovna kolem 30000km začla delphi odchazet do věčnych lovišt,hlavně ty zadnní spodní ramena a pravý čep řízení,a snniženo nic nemam,akorát sem měl 17ky kola

Napsal: 01 kvě 2013, 06:48
od jericho-3
Jo, dnes v dílnách chybí jámy, které na tyto operaci byly vhodné. Auto si sedlo do své polohy, párkrát se zmáčklo a pak se ramena utáhla a bylo to ideální. Samozřejmě je nejlepší vyměnit celou sadu od jedné firmy/ale jaké?/, bohužel majitelé většinou vymění jen sem tam nějaké rameno s větší vůlí a ta ostatní vymlácená to nové utahají..Člověk neví, co má dělat, když jsou všechna tak nějak ještě dobrá a majitel řekne, nechám to na tobě..a pak se ošívají..Dokonce na jednom voze vyměnili jen jednu stranu a auto táhlo do strany až tak, že bych tomu nevěřil..

Napsal: 01 kvě 2013, 07:40
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Jo, dnes v dílnách chybí jámy, které na tyto operaci byly vhodné.

mám dvouslopák, trabanták a plošinu, není problém napsat na ramena datumy, lépe se mi hledají faktury, a povolené šulky podotahovat na plošině,

výsledky jsou téměř stejné, nejvíc stejně odchízjí horní přední a tam není co na plošině řešit,

ty pindy jak jsem všechno špatně namontoval, dotáhl, vúle v ložiskách které mají vliv na zničení brzd, písknání apodobné pindy toho jsem se taky načetl a naposlouchal,

jsou to vesměs výmluvy prodejců a dovozců kteří nemají kde ten vůj aušus reklamovat
de to řešit jen solidním partnerem dodavatelem který zvás nedělá blbce
;) :)

Napsal: 01 kvě 2013, 17:14
od jericho-3
Je mnoho věcí, které používá vždy ten, na koho je namířeno. Můj dobrý zákazník jezdí po poli /geodet/ a přesto to není žádná tragedie. Mne osobně zarazilo, že nové ramínko se vaklalo jako staré- pěkná krabice, horší obsah...

Napsal: 01 kvě 2013, 19:08
od Richi
Kapičku OT, ale od listopadu mám na O1 nové čepy řízení i axiální táhla.
Oba čepy origo VW a oba mají prachovky rozsypané. To jsem snad ani nikdy neviděl.
Zatím jsem ještě neměl důvod nevěřit svému mechanikovi.

Napsal: 01 kvě 2013, 19:23
od slovacek.milos
Richi píše:Kapičku OT, ale od listopadu mám na O1 nové čepy řízení i axiální táhla.
Oba čepy origo VW a oba mají prachovky rozsypané. To jsem snad ani nikdy neviděl.
Zatím jsem ještě neměl důvod nevěřit svému mechanikovi.
ten tvůj mechanik ty prachovky nevyrobil ani ty táhla a čepy

ten tvůj mechanik ti jen táhla a čepy namontoval a oni se nepovolily

prachovky se dají vyměnit ;)

Napsal: 01 kvě 2013, 19:37
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Mne osobně zarazilo,


mi osobně nezarazí stalo se mi mockrát že věci co jsem namotnoval byly horší jak ty původní nebyla jiná možnost

jenže jaká je doba každý je závisly na autě ráno musí do práce večer z práce, v sobotu do supermarketu v neděli na výlet

tak ty auta můžem spravovat tak jedině v noci

:)

Napsal: 01 kvě 2013, 19:48
od jericho-3
Jo, nebo o víkendu, ale stihnout ve čtvrtek objednat díly na pátek...

Napsal: 01 kvě 2013, 20:23
od Tomas.cz
Potřeboval jsem čep na Forda Transit, druhovýroba 350kč až 700kč +- jak u koho, originál čep Ford 2700kč, dal jsem druhošku ,ale upozornil zákazníka, že tolik co originál určitě nevydrží, protože 2.7t dát nechtěl.

Napsal: 01 kvě 2013, 21:38
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Potřeboval jsem čep na Forda Transit, druhovýroba 350kč až 700kč +- jak u koho, originál čep Ford 2700kč, dal jsem druhošku ,ale upozornil zákazníka, že tolik co originál určitě nevydrží, protože 2.7t dát nechtěl.
si to vem naopak mondeo desky kotouče motrkraft koupeno v atorrizáku po pír jízdách třes děs

druhovýroba značka na všech forech zapovězená a fachčí a vím že dloho fachčit bude ;)

Napsal: 02 kvě 2013, 10:23
od LuckyTDi
Toncek píše:
LuckyTDi píše:Pokud jsou rozervany silentbloky tak je to spatna montaz, pokud cepy tak to neni original. Ja mam Delphi a statečně drží na o 50mm snizene A6 už přes 30tis km.
no tak to mě zrovna kolem 30000km začla delphi odchazet do věčnych lovišt,hlavně ty zadnní spodní ramena a pravý čep řízení,a snniženo nic nemam,akorát sem měl 17ky kola
Já tam mám 19" a zatim se měnilo jen jedno pravé zadní spodní rameno, ale tak to jsem si říkal, že to byl asi vadnej kus, protože ostatní byly ok.