Zabezpečení - vypnutí relé 109 jazýčkovým relé + klasické
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0
Zabezpečení - vypnutí relé 109 jazýčkovým relé + klasické
Myslíte, že je dobré odpojovat ŘJ přes jazýčkové (magentické relé) - (startování přes magnet) a napětí držet klasickým relé na 12V než vytáhnu klíče?
Případně kolik A bude ok pro jazýčkové relé?
Případně kolik A bude ok pro jazýčkové relé?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0
mě furt nák nedochází jak to chceš zapojit já dávám jen tajnej vypinač a to rozbalíš svazek co de k pojistkovce patřičný drát co de od pojistky přeštípneš oba dráty si nastavíš přivedeš kam ti libo a dáš vypinač
ty chceš asi dát toto http://www.meder.cz/high-voltage-switches3.html
ale nák sem nenašel co vydrží aspon 10A to by šlo taky napojit na oba dráty spínání zajistí magnet osobně bych to nedělal neb bych nevěděl jak ten magnet zajistit proti pohybu
mohlo by se stát že ti auto za jízdy chcípne v ten nejnevhodnější okamžik
dej vypinač je to jednoduchý a spolehlivý 
ty chceš asi dát toto http://www.meder.cz/high-voltage-switches3.html
ale nák sem nenašel co vydrží aspon 10A to by šlo taky napojit na oba dráty spínání zajistí magnet osobně bych to nedělal neb bych nevěděl jak ten magnet zajistit proti pohybu



Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0
no právě, toho se bojím...
představuji si to tak (a nevím jeslti to tak funguje, když tak opravte), že magnet sepne spínač a relé co je v okruhu poté udrží napětí do chcípnutí (vytažení klíče) ... něco na tento způsob. Vypínač bych nerad dával (když nebude východisko tak nic jinýho nezbyde), jednak těch míst moc není a druhak je vidět... ten magnet můžu dát kamkoli
. Pak mě ještě napadá další řešení..
Je ještě jiné řešení (s magnetem), bez kterého nejde auto natočit a kdy v případě poruchy okruhu bude motor bude běžet?
BTW odpojení relé 109 a ŘJ je defacto to samé (technicky) že?
představuji si to tak (a nevím jeslti to tak funguje, když tak opravte), že magnet sepne spínač a relé co je v okruhu poté udrží napětí do chcípnutí (vytažení klíče) ... něco na tento způsob. Vypínač bych nerad dával (když nebude východisko tak nic jinýho nezbyde), jednak těch míst moc není a druhak je vidět... ten magnet můžu dát kamkoli

Je ještě jiné řešení (s magnetem), bez kterého nejde auto natočit a kdy v případě poruchy okruhu bude motor bude běžet?
BTW odpojení relé 109 a ŘJ je defacto to samé (technicky) že?
a nebo pokud bys trval na tom ovládání magnetem tak bys tím jazýčkem musel spínat klasický relátko jehož kontakty by pak sepnuli ty nastavený dráty od pojistkovky a viděl bych to asi tak
relé spínací 12V/30A -kontakt 30 na to dáš jeden drát s pojistkovky
kontakt 87 druhej drát s pojistkovky sou to ty co napájej ŘJ motoru
kontakt 85 napojit na kostru
kontakt 86 napojit na to jazýčkový relé a druhej konec jazýčkovýho relé napojit na plus 12V po klíčku
funguje následovně dáš magnet jazýček sepne otočíš klíčkem sepne relé co dodá napájení ŘJ a startuješ
relé spínací 12V/30A -kontakt 30 na to dáš jeden drát s pojistkovky
kontakt 87 druhej drát s pojistkovky sou to ty co napájej ŘJ motoru
kontakt 85 napojit na kostru
kontakt 86 napojit na to jazýčkový relé a druhej konec jazýčkovýho relé napojit na plus 12V po klíčku
funguje následovně dáš magnet jazýček sepne otočíš klíčkem sepne relé co dodá napájení ŘJ a startuješ

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
ted asi začínám chápat ty chceš aby to relé drželo po startu i když by ten magnet nebyl na jazýčku
to sem nikdy nedělal ale asi by to šlo taky musel bys sehnat relé s přídržnými kontakty vím že na 220V takovej stykač existuje ale na 12V sem se stím ještě nesetkal 
napadá mi že by to šlo řešit za pomocí dvou relátek skusim nad tím podumat a zejtra dám vědět ted du grilovat


napadá mi že by to šlo řešit za pomocí dvou relátek skusim nad tím podumat a zejtra dám vědět ted du grilovat

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0
a kde chces dat ten jazyckovy kontakt? sadnes nan a zlomis ho...smrtka.smety píše:dej si do nosu ...![]()
Jo přesně tak ... viděl jsem na youtube (link už nemůžu najít) i snímač otisku prstů, ale do toho se nechci pouštět... stačí aspoň ten magnet..
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
kamoš takovou octu I tdi má a to je strašný, to když ti scípne, tak se tam šukáš s kusem posranýho magnetu a to je fakt na hovno prostě!Než to najdeš,trefíš,než to pípne nebo se nějak odblokuje,tak za tebou stojí kolona kerá by tě nejradši zapálila
!
Pokud mužu poradit, tak klasika tlačítko co je ON nebo OFF a je klid!!!pořádně ho skovat a nevidim v tom problem!
Ten kdo to bude krást,tak stejně nenastartuje a vysere se na to,nebude čekat až ho lapnou
Nebo by musel být tak dobrej aby si natahl komplet eletriku na starter,řj a nevím co všecko, aby obešel to tvý tlačítko,což za 10 vteřin sem ještě nikdy neviděl aby to někdo zvládl

Pokud mužu poradit, tak klasika tlačítko co je ON nebo OFF a je klid!!!pořádně ho skovat a nevidim v tom problem!
Ten kdo to bude krást,tak stejně nenastartuje a vysere se na to,nebude čekat až ho lapnou

Nebo by musel být tak dobrej aby si natahl komplet eletriku na starter,řj a nevím co všecko, aby obešel to tvý tlačítko,což za 10 vteřin sem ještě nikdy neviděl aby to někdo zvládl

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Ešte iná možnosť : miesto vypínača schovaj pod plasty zásuvku a cez otvory v plastoch zapichni vidlicu. Rovnakú službu spraví aj banánik , ak dokážeš vyrobiť poschodovú zásuvku . Ten jeden tenký otvor je dokonale nenápadný.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0
Tak asi jo tedy, pro me snazsi... cili klasicky 2 polohovej spinac na 15A na plus (jakou ma barvu na pojistce?) od pojistky ŘJ a nekam schovat... ono otazka je kam, kamkoli se clovek podiva je to na ocich a byt zlodej, proto ten magnet no. ThrashTheTrash - kde to mas prosim te kamos (kdyz tak SZ), abych se inspiroval 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0