Sprint 764 - výměna.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gulir6
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2013, 20:07

Sprint 764 - výměna.

Příspěvek od gulir6 »

Ahoj,
mám ibizu 1.9tdi 81kw a chtěl bych vyměnit trysky, mám v plánu tam dát s764. Někde jsem četl, že se tomu musí seřídit, někdo zase říká že né. Chtěl bych se zeptat, kde je pravda, popřípadě jak to máte vy.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

:D

Měl by jsi.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

většinou to vychází stejně ale seřízení je jistota ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Kantik
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2013, 00:39

Příspěvek od Kantik »

Co se stane kdyz se to musi seridit ale nejakej umelec na tom bude jezdit dale? Turbo KO?
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

turbo nema preco KO.... bude to triast, sklbat, cukat... urcite nastavit.. sam som sa poucil, ked som ich tam hodil nenastavene
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Pokiaľ nahodíš trysky samotné tak otvárací tlak bude stejne zo začiatku vyšší pokial si nesadnú (cca 1000km) tak potom to daj nastaviť.. nestojí to moc napr ja som mal vstrekovač na kontrole tlakov ( zadara ) a pokial by ti nastavoval tlak tak to nie je žiadna pálka ( ja som dal za kus 4 eurá v Nr ) (crazy)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Když jsem se ptal na cenu v Plzni v Boschi tak chtěli 200,- za kus. Asi jsme taky měli přejít na Eura. :D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

je potreba po zajeti nechat jeste vstriky seridit ? pred montazi do auta sem nechal seridit a ted maj najeto tak 4000
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

vlacek píše:je potreba po zajeti nechat jeste vstriky seridit ? pred montazi do auta sem nechal seridit a ted maj najeto tak 4000
minimálne dať skontrolovať otváracie tlaky :) istota je istota (rofl)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
GeenLine
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2013, 08:19

Příspěvek od GeenLine »

Já mám teda 66 kw AGR a nic jsem doštelovávat nemusel. Mám s nima najeto tak 10 000 a vše OK :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mojho nazoru, je treba skontrolovat ako prasia, nastavovat je druha vec ktora nieje podmienkou.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31

Příspěvek od tpolak »

Samozřejmě, že se musí nové trysky nechat seřídit, je to jako kdyby jste si nechali přezout pneumatiky a už to nevyvážili, třeba se to klepat nebude :) to, že je to subjektivně dobrý neznamená, že to tak je i ve skutečnosti.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“