HDI 406

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

HDI 406

Příspěvek od Aleš »

Nemáte někdo zkušenost s HDI motor RHZ jednotka Bosch
V registru se objevuje pořád závada Příliš velké napětí kondensátoru
V měřených hodnotách u normálně fungujícím autě je 80 a tady 100.
Kde se tam bere ??? Přitom před tranzistorem který ovládá
vstřikovače na měřím za chodu 20V. Už mě odešli dva vstřiky (přerušen obvod).
Obrázek
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Zkus proměřit ESR testerem jestli ty kondiky nejsou vyschlý a nejdou jemně do šlusu.
Jinak nevim. :?
třebas tady ho máš http://www.zajic.cz/esr/esr.htm
Už sem ho taky postavil a jede to príma,nevěřil bych kolik jich je v hajzlu.
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleš »

Nějak mě není jasná regulace napětí na vstřikovačích,jednotka má
více vrstev tak se mě nedaří vyčíst zapojení těch kondensátorů.
Je vůbec možné sehnat vnitřní zapojení jednotky nebo aspoň
nějaké hrubší.Už ho někdo vyděl nebo ho má???
V autorizovaných servisech nemají NIC mění kus za kus.
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

No pochybuju že schéma zapojení někde seženeš,ale docela by mě to taky zajímalo.
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleš »

Už jsem prolez celí internet a na toto téma nic.
Není mě pořád jasné čím se ten kondensátor nabíjí.
Jeden den tam mam vysoké napětí půl dne to chodí normálně
a pak nízké a konec. Tranzistory mě připadají jako FET pokaždé
ukazují něco jiného .Je to zapojené jako kdyby se nabíjel
ze zpětné špičky ze vstřikovačů.Je to vůbec možné???

Obrázek
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Deš na to fakt od lesa ale co změřit jinou řj mám jednu navíc a zjistit jak to má vypadat když to chodí.
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Tak tak zkus odměřit jinou jak to tam chodí a popřípadě by chtělo zkusit nějak nakrestlit nějaký jednoduchý schéma z tohohle toho moc vidět neni a napsat třeba typ těch tranzistoru.
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleš »

Udělal jsem dost velkou chybu,dal jsem do tohoto
auta jednotku z jiného a ona umřela taky.
Pozor na to!!! Jeden vstřik měl skrat na kostru.
Myslel jsem že je jednotka proti zkratu chráněná,
ale dvakrát jsem se přesvědčil že tomu tak není.
Proto už se mě nechce kuchat další a laborovat s ní.
Myslel jsem že někdo se s tím už setkal kde se bere
těch 80 volt. Vždyť motory TDI PD také ovládají
vstřikovače nějakým vyšším napětím, a je tady dost
znalců motorů TDI.
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Myslel jsem změřit to na jiném autě aby si věděl jak to makká
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleš »

Schéma se s toho dost špatně kreslí,má to tři
tištěné vrstvy a za chodu by to musela být rychlovka
ten kryt funguje jako chladič.Voltmetrem tam toho
moc nenaměřím jedině osciloskopem,ale bohužel
mam jenom nepřenosný u stolního počítače.(tak příště)
Ted jsem sehnal lacino jednotku s 306 tak jsem jí
tam naškolil a zatím to vypadá OK.Ale kdybyste někdo
narazil na princip zisku toho vyššího napětí 80V
dejte vědět.Připadá mě to jako dost důležitá znalost
v systému comonrail.Někdy diagnostika vypisuje hlášku
nízké nebo vysoké napětí kondensátoru,takže když se
nezná princip tak se těžko opravuje závada.
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

A nehraje si s tebou alternator?
V70 II 2.5Tdi 103kw
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“