Stránka 1 z 1
HDI 406
Napsal: 07 kvě 2007, 11:23
od Aleš
Nemáte někdo zkušenost s HDI motor RHZ jednotka Bosch
V registru se objevuje pořád závada Příliš velké napětí kondensátoru
V měřených hodnotách u normálně fungujícím autě je 80 a tady 100.
Kde se tam bere ??? Přitom před tranzistorem který ovládá
vstřikovače na měřím za chodu 20V. Už mě odešli dva vstřiky (přerušen obvod).

Napsal: 07 kvě 2007, 12:25
od P.TAZZ
Zkus proměřit ESR testerem jestli ty kondiky nejsou vyschlý a nejdou jemně do šlusu.
Jinak nevim.
třebas tady ho máš
http://www.zajic.cz/esr/esr.htm
Už sem ho taky postavil a jede to príma,nevěřil bych kolik jich je v hajzlu.
Napsal: 08 kvě 2007, 09:02
od Aleš
Nějak mě není jasná regulace napětí na vstřikovačích,jednotka má
více vrstev tak se mě nedaří vyčíst zapojení těch kondensátorů.
Je vůbec možné sehnat vnitřní zapojení jednotky nebo aspoň
nějaké hrubší.Už ho někdo vyděl nebo ho má???
V autorizovaných servisech nemají NIC mění kus za kus.
Napsal: 08 kvě 2007, 10:19
od P.TAZZ
No pochybuju že schéma zapojení někde seženeš,ale docela by mě to taky zajímalo.
Napsal: 10 kvě 2007, 07:16
od Aleš
Už jsem prolez celí internet a na toto téma nic.
Není mě pořád jasné čím se ten kondensátor nabíjí.
Jeden den tam mam vysoké napětí půl dne to chodí normálně
a pak nízké a konec. Tranzistory mě připadají jako FET pokaždé
ukazují něco jiného .Je to zapojené jako kdyby se nabíjel
ze zpětné špičky ze vstřikovačů.Je to vůbec možné???

Napsal: 12 kvě 2007, 17:20
od musimtomit
Deš na to fakt od lesa ale co změřit jinou řj mám jednu navíc a zjistit jak to má vypadat když to chodí.
Napsal: 12 kvě 2007, 18:41
od P.TAZZ
Tak tak zkus odměřit jinou jak to tam chodí a popřípadě by chtělo zkusit nějak nakrestlit nějaký jednoduchý schéma z tohohle toho moc vidět neni a napsat třeba typ těch tranzistoru.
Napsal: 12 kvě 2007, 20:13
od Aleš
Udělal jsem dost velkou chybu,dal jsem do tohoto
auta jednotku z jiného a ona umřela taky.
Pozor na to!!! Jeden vstřik měl skrat na kostru.
Myslel jsem že je jednotka proti zkratu chráněná,
ale dvakrát jsem se přesvědčil že tomu tak není.
Proto už se mě nechce kuchat další a laborovat s ní.
Myslel jsem že někdo se s tím už setkal kde se bere
těch 80 volt. Vždyť motory TDI PD také ovládají
vstřikovače nějakým vyšším napětím, a je tady dost
znalců motorů TDI.
Napsal: 15 kvě 2007, 19:46
od musimtomit
Myslel jsem změřit to na jiném autě aby si věděl jak to makká
Napsal: 15 kvě 2007, 20:58
od Aleš
Schéma se s toho dost špatně kreslí,má to tři
tištěné vrstvy a za chodu by to musela být rychlovka
ten kryt funguje jako chladič.Voltmetrem tam toho
moc nenaměřím jedině osciloskopem,ale bohužel
mam jenom nepřenosný u stolního počítače.(tak příště)
Ted jsem sehnal lacino jednotku s 306 tak jsem jí
tam naškolil a zatím to vypadá OK.Ale kdybyste někdo
narazil na princip zisku toho vyššího napětí 80V
dejte vědět.Připadá mě to jako dost důležitá znalost
v systému comonrail.Někdy diagnostika vypisuje hlášku
nízké nebo vysoké napětí kondensátoru,takže když se
nezná princip tak se těžko opravuje závada.
Napsal: 18 kvě 2007, 19:18
od mensik4
A nehraje si s tebou alternator?