klima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

klima

Příspěvek od repak »

caute. dnes som bol v servise zdalo sa mi ze mi uz nejako poslabsie ide clima. tak som ju dal dolpnit co bolo asi 170g. vsetko prebehlo dobre az na konci pri teste tlkov sa ukazal problem. tlaky boli velmi vysoke az na mna zakrical ze to mam zhasnut ze mi roztrhne hadice. pri zapnuti klimi mi zacne tocit vetrak ktory sa asi za 5 sekund zastavi a potom zacnu tlaky stupat. povedali mi na to ze to je koli tomu ze sa ten vetrak netoci ze mam problem niekde v elektrike. nejake rady? ps: s vagom na mna nechodte pri snahe nadviazat komunikaciu s klimou(prilis vela prenosovych chyb)
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

alebo takto mam tam taky stitok 750+50
to znamena ze tam idem 750g freonu a 50g oleja?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

no tak jestli to plni kazdy tak se nedivim. jen by me zajimalo kolik byl ten tlak. ale jestli tam kazdy sustne 50ml oleje tak jak to muze dopadnout.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je popis jak prase ani nenapišeš co to je za klimu na jakém autě, jaké máš tlaky nevíš ani nizký ani vysoký, který ventiátor se netočí nic

vem vidle a zapichni je do chladiče ;)
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

Audi a3 climatronic 2000 1.9 81kw asv
Viem ze vysoky tlak sa splhal cez 30
K tomu vetraku nastartoval som auto vetrak sa netocil ani jeden (studeny motor/vypnuta klima) potom som zapol klimu na 5 sekund sa roztocil mensi(klimovy) vetrak, potom vypol a zacal stupat tlak
A urcite tam 50ml oleja nedal ja len som sa pytal co ten stitok znamena.
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Malý větrák musí běžet zároveň s klimou, pokud neběží máš problém. Proměř jestli jde na něj napětí při zapnuté klimě, pokud jde je vadný.
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

Jasne skusim to spravit ale ten vetrak sa na chvilku zapne a po chvili sa vypne takze si myslim ze by to nemalo byt vadnym vetrakom. Skor ma napadlo ci nemoze ten climatronik byt nejako poskodeny ze by vypinal ten vetrak aj pocas zapnutej climy
tu je vypis z tej plnicky (to len tak)
Obrázek
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

co diagnosika nic nehlasi?pokud ti leze tlak a nesepne dvojka na vetraku je asi neco spatne.
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

ako som povedal pri diagnostike mi pise vela prenosovych chyb takze tato moznost odpada. sprava sa to takto. zapnem klimu zopne sa vetrak asi na jednotku, po chvili sa vypne. klima bezi vetrak stoji. dam vypnut klimu a v tom ako dam off tak sa znovu zapne vetrak(teda skor len dostane impulz na roztocenie a hned aj zacne zastavovat). myslite ze by to malo byt tak ze zapnem klimu on pusti vetrak na jednotku, nasledne na to po chvilke na dvojku a potom pri vypinani klimy prepne vetrak na jednotku a potom hned nasledne vypne vetrak uplne.. davalo by to zmysel ze mi nezopne ten vetrak na dvojku a preto stoji?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

větráky by se měly točit oba. Jsou akorát dvě rychlosti. Pomalu a když zastavíš a není nápor a asi roste tlak tak rychlejší..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Toho oloje ti tam dali moc ne podle toho uctu jako co vim tak se dava max. 15g
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

Vysal 50g a dal tam 62 v tom ako ja problem nevidim a navyse neviem co by to malo mat spolocne s vetrakom. Bol by som rad keby sa tu ozve niekto kto ma audi a3 8l 2000/6 az 2003 a povie mi ako sa mu to chova
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Pokud si myslis ze 62g je v poradku nema cenu se tu necim zabyvat koukam ze chytrej jsi dost delam klimy nejakou dobu takze vim o cem mluvim pokud je tam toho moc tak ti klima nepojede to dw rozum proste to nepusti tlakovy spinac ale to ty asi vis kdyz jsi takovy chytrolin
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

som rad ze si v klude a ze vies povedat s kludom co by tomu mohlo byt. ja som len napisal ze vytiahol odtial 50 a doplnil 62 takze mi to neprislo nieco koli comu by to nemalo fungovat. ale to je jedno pan odbornik na klimy
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

jestli odsal tolik oleje tak je to divne. jestli tam neni vice oleje jak chladiva.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“