
Laguna 1.9DCi problémy po výměně turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Laguna 1.9DCi problémy po výměně turba
Zdravím všechny více či méně odborníky. Mám Lagi II 1.9 dCi 88kW, motor jezdil perfektně akorát to hodně kouřilo a žralo olej. Zjistil jsem, že je turbo v háji, takže jsem ho nechal zrepasovat ( www.turbopower.cz ). Včera mi ho dvorní mechanik namontoval a skoro jsem nedojel domů! Jestliže turbo předtím (i když pouštělo olej) zabíralo už od 1500 ot., tak teď sotva od 3000ot. skoro to vypadalo, jako kdyby, tam žádný turbo nebylo, když jsem jel do kopce dal jsem při 2000ot plnej a úplně to ztratilo dech a rozsvítila se kontrolka vstřikování. Jentaktak jsem dojel dom. Ráno už kontrolka nesvítila, ale auto nejede a když se šlápne víc na plyn, tak jakoby zachrochtali ventily. Nemáte někdo zkušenost s podobnou závadou u dCi? Jelikož se nic neměnilo jen olej a turbo, tak mám podezření, jestli mi špatně nenastavili regulaci turba, nebo jestli mechanik nezasvinil podtlakový hadičky, který k tomu ventilu vedou , nebo tak něco... 

To tě lituji,něco podobného se mě nedávno stalo,
koupil jsem repasované turbo a taky nefacholo
během jednoho měsíce jsem vyměnil čtyři repasované.
Firma co je repasuje si to také nedokázala vysvětlit.
Ložiska OK geometrie OK a netlakovalo jak mělo,nebo
vydávalo hrozné zvuky.
Mezitím ještě odešel selenoid .V registru budeš mýt
na sto procent – nízký regulační tlak.S tím turbem si ještě
užiješ !!! Až páté repasované bylo OK.
koupil jsem repasované turbo a taky nefacholo
během jednoho měsíce jsem vyměnil čtyři repasované.
Firma co je repasuje si to také nedokázala vysvětlit.
Ložiska OK geometrie OK a netlakovalo jak mělo,nebo
vydávalo hrozné zvuky.
Mezitím ještě odešel selenoid .V registru budeš mýt
na sto procent – nízký regulační tlak.S tím turbem si ještě
užiješ !!! Až páté repasované bylo OK.