Elektrika od N75, problém!...
Napsal: 06 črc 2013, 11:15
Zdravím, tak jsem nechal na své Octavii 2004 66kW ALH vyčistit turbo, z důvodu padání do nouzáku, moc tlačilo. Jinak všechno vyčištěný, hadičky nový, rozhejbaná banka , atd.
Ale problém je v tom, že když nastrtuju, tak je všechno OK, když pak motor prošlápnu a pustím plyn, tak se začne motor nehorázně klepat, protože N75 drží regulaci turba v poloze "plnej plyn" a pustí to až se vypne motor. Zjistil jsem, že když se N75 odpojí od šťávy, tak to nedělá. Protože mám zaslepenej egr, tak jsem zkusil vyměnit N75 za N18 a dělá to úplně stejný věci. Čili si myslím, že ventilem to nebude.
Ovšem žádný chyby ve wagu to neháže, je teda možný, že se někdo rejpal v ŘJ a posral tam nějaký cesty k tomuto ventilu? A nebo je třeba možný, že jsou někde přepojený dráty? To je blbost ne?
Jinak N75 je pročištěnej, na volnoběh ale bzučí jak včela po silným kafe a když vypnu motor, tak cca 5 vteřin ještě setrvačností bzučí...
Ale problém je v tom, že když nastrtuju, tak je všechno OK, když pak motor prošlápnu a pustím plyn, tak se začne motor nehorázně klepat, protože N75 drží regulaci turba v poloze "plnej plyn" a pustí to až se vypne motor. Zjistil jsem, že když se N75 odpojí od šťávy, tak to nedělá. Protože mám zaslepenej egr, tak jsem zkusil vyměnit N75 za N18 a dělá to úplně stejný věci. Čili si myslím, že ventilem to nebude.
Ovšem žádný chyby ve wagu to neháže, je teda možný, že se někdo rejpal v ŘJ a posral tam nějaký cesty k tomuto ventilu? A nebo je třeba možný, že jsou někde přepojený dráty? To je blbost ne?
Jinak N75 je pročištěnej, na volnoběh ale bzučí jak včela po silným kafe a když vypnu motor, tak cca 5 vteřin ještě setrvačností bzučí...