Nejde proud na spojku klimakompresoru O1 r.v.99

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Nejde proud na spojku klimakompresoru O1 r.v.99

Příspěvek od mecsoun »

Zdravím všechny a prosím o radu ohledně klimatizace na O1. Známému nejde klima a zjistili jsme, že se nesepne napětí na spojku klimakompresoru. Nebo spíš na spojku jde stále napětí 2,5V i při vypnutém zapalování. Kabelový svazek od jednotky ventilátorů ke klimakomresoru je OK. jednotka ventilátorů nebo jak se tak krabička pod baterií nazývá byla zkoušená jiná a je to stejné. ovládací panel climatronicu jsme také zkoušeli jiný. jinak co můžu ještě napsat tak když odpojím tlakový spínač (do něj jde proud) a propojím ho tak se mi sepnou větráky ale na spojku pořád nic nejde. paměť závad je čistá. v bloku měřených hodnot při vypnuté klimě je 6 a když zapnu tak hned 0... co jsem zjišťoval tak je tam 14 pinová jednotka na ventilátory. když měřím při vypnutém klíčku tak napětí na zásuvce u této jednotky tak jediné napětí co odpovídá stejnému napětí co jde na zásuvku ke klimakompresoru je na pinu 13 a ten podle autodat jde do budíků. Pojistky jsou OK a relé v reléovce nevím jestli slouží i na spojku. Snad bude někdo tak moc hodný a poradí mě jak dál postupovat. Moc děkuji
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

máte jistotu že je v klimě nápln že neutekla dle toho neseplýho tlakovýho spínače soudím že ne pokud není tlak klima nesepne
pokud tlak máte mohl odejít ten tlakovej spínač :?
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

jj prave to bylo to prvni co jsme zkouseli. nicmene si myslim ze je ko ale kdyz ho propojim natvrdo tak se sepnou sahary a na kompresor jde stale tech 2.5v tam ma byt proste nula nebo 12v nic jineho. a navic v diagnostice by mi to v bloku merenych hodnot napsalo proc neni klimakompresor sepnuty. tech 2,5 v na zasuvce ke klimakomsoru tam je vzdy at je zapla nebo vypla klima nebo zapnute nebo vypnute zapalovani.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co cívka spojky?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

je to merene na privodu ke spojce pri odpojene civce
ráďa99
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 13:34
Bydliště: Přerov

Příspěvek od ráďa99 »

zdar,měl jsem naprosto stejný problém.Vyměnil jsem kde co ř.j.ventilátorů,vysokotlaký ventil g65,klima plná zkontrolovaná no na klimaspojce 3V a ventilátory se nerozběhly.Když jsem zkusil natvrdo do kompresoru poslat 12V kompresor se rozběhl a klima šlapala.Už jsem byl fakt zoufalej,tak jsem zavolal Vášovi a ten to měl za 10min.hotový.Byl ŠPATNÝ KONTAKT NA POJISTCE,CO JE NA BATERECE!Pojistky jsem samozřejmě kontroloval jako první,ale nenapadlo mě,že to mám prostříkat kontaktolem.Tak že ještě jednou VELKÝ DÍK Vášovi za pomoc.Příští týden jedu do Chorvatska a už jsem tu klimu skoro pohřbil.
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

my mame prave tohle napeti na kabelu ke klimaspojce i kdyz je vypnuta klima a i kdyz je vypnute zapalovani a auto stoji. myslis ze i tohle by mohla delat pojistka na baterce?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“