Zástavba motoru 110kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Zástavba motoru 110kW

Příspěvek od Petr98 »

Čau týpci. Jsem tu poprvé tak kdybych něco dal někde blbě tak sorry. Mám dotaz ohledně zástavby motoru TDi 110kW do Golfa IV 85kW, 6ti kvalt. Motor mi odešel a sehnal jsem tento za slušný peníz. Mám dotaz na spojku, vedení k intercooleru a co je k tomu třeba dík za názory
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Spojka je u obou motorů 240mm tam nic neřešíš.
Co se týče vedení záleží jen na tobě zda dáš kovové trubky s hadicema nebo origo hadice (drahá záležitost).
Tel:776005385 Nový Bor
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

JO dík, ale tady u nás mi říkali, že už u 96kw jsou ty hadice trochu jiné, prý i spony. Že prý to i praskalo když se nechají ty původní- 85kW. Jinak 6ti kvalt je stejný jo? Jinak žádný problém?
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

U 96 a 110 jsou hadice s bajonetama ale vydržej to i hadice z 85 :) .
Problém by neměl být žádný
Tel:776005385 Nový Bor
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

A co jednotka? chci nechat starou 85kW a jako ji načipovat. Já myslím, že jednotce to jedno. Uvažuji takto. Jednotka i čip to jsou jenom čísla. Když přeženeš hodnotu čipu, motor odejde. Ale když jí načipuju na ten výkon, tak myslím, že jí to nevadí. Mám pravdu?
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

no pro zacatek by mnelo stacit nahrat do jednotky original ze 110 a pak ho treba upravit.
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Chlapi, jestli máte ještě nějaké názory tak pište. Budu moc rád. Nebo jestli to někdy někdo dělal, tak ať se ozve. Díííííííííííík!!!
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Petr98 píše:Chlapi, jestli máte ještě nějaké názory tak pište. Budu moc rád. Nebo jestli to někdy někdo dělal, tak ať se ozve. Díííííííííííík!!!
Predevsim ma ARL 110kW FMIC, takze souvisejici jiny sahary atd. Ad to vedeni - poradne si rozmysli tu dlouhou trubku od prvni hadice za IC k hadici do sani, pokud koupis tu pred nahradou, cislo bohuzel nevim, na X procent ti praskne. Po nahrade ma zase jinou prirubu na cidlo plniciho tlaku, kteryzto obecne ARL ma taky jiny. To jen co me zevrubne napada ...
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Čau chlapi. Prosím Vás. S jakým immem pracuje ARL/2004? A s jakým AJM/12. 1999???? Dík :? :? :?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Petr98 píše:Čau chlapi. Prosím Vás. S jakým immem pracuje ARL/2004? A s jakým AJM/12. 1999???? Dík :? :? :?
kazdy s jinym :(
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

No to vím, ale s jakým? Mám pocit, že AJM immo 2 a ARL immo 3. Je tak??? A jestli jo, tak jaký je zádrhel v přehození těchto dvou motorů??
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

:? :? :?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jestliže chceš nechávat jednotku, vůbec immo řešit nemusíš
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Petr98 píše:No to vím, ale s jakým? Mám pocit, že AJM immo 2 a ARL immo 3. Je tak??? A jestli jo, tak jaký je zádrhel v přehození těchto dvou motorů??
Arl sa robil od roku 2000 model 01 a tam bola jednotka este immo 2. takze vsttko ok. ARL immo3 bol az od roku 2002
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Takže jeslti to dobře chápu tak to nemusím řešit jo??? Mám AJM z roku 12/1999 a motor ARL z roku 2004. Takže nakopněte mě pokud jsem teď napsal kravinu. Takže to neřeším.?????
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“