Stránka 1 z 4

Zástavba motoru 110kW

Napsal: 15 kvě 2007, 10:41
od Petr98
Čau týpci. Jsem tu poprvé tak kdybych něco dal někde blbě tak sorry. Mám dotaz ohledně zástavby motoru TDi 110kW do Golfa IV 85kW, 6ti kvalt. Motor mi odešel a sehnal jsem tento za slušný peníz. Mám dotaz na spojku, vedení k intercooleru a co je k tomu třeba dík za názory

Napsal: 15 kvě 2007, 11:17
od titan0306
Spojka je u obou motorů 240mm tam nic neřešíš.
Co se týče vedení záleží jen na tobě zda dáš kovové trubky s hadicema nebo origo hadice (drahá záležitost).

Napsal: 15 kvě 2007, 11:34
od Petr98
JO dík, ale tady u nás mi říkali, že už u 96kw jsou ty hadice trochu jiné, prý i spony. Že prý to i praskalo když se nechají ty původní- 85kW. Jinak 6ti kvalt je stejný jo? Jinak žádný problém?

Napsal: 15 kvě 2007, 11:44
od titan0306
U 96 a 110 jsou hadice s bajonetama ale vydržej to i hadice z 85 :) .
Problém by neměl být žádný

Napsal: 15 kvě 2007, 12:14
od Petr98
A co jednotka? chci nechat starou 85kW a jako ji načipovat. Já myslím, že jednotce to jedno. Uvažuji takto. Jednotka i čip to jsou jenom čísla. Když přeženeš hodnotu čipu, motor odejde. Ale když jí načipuju na ten výkon, tak myslím, že jí to nevadí. Mám pravdu?

Napsal: 15 kvě 2007, 12:18
od ghoust
no pro zacatek by mnelo stacit nahrat do jednotky original ze 110 a pak ho treba upravit.

Napsal: 16 kvě 2007, 09:03
od Petr98
Chlapi, jestli máte ještě nějaké názory tak pište. Budu moc rád. Nebo jestli to někdy někdo dělal, tak ať se ozve. Díííííííííííík!!!

Napsal: 16 kvě 2007, 16:22
od Dr.Diesel
Petr98 píše:Chlapi, jestli máte ještě nějaké názory tak pište. Budu moc rád. Nebo jestli to někdy někdo dělal, tak ať se ozve. Díííííííííííík!!!
Predevsim ma ARL 110kW FMIC, takze souvisejici jiny sahary atd. Ad to vedeni - poradne si rozmysli tu dlouhou trubku od prvni hadice za IC k hadici do sani, pokud koupis tu pred nahradou, cislo bohuzel nevim, na X procent ti praskne. Po nahrade ma zase jinou prirubu na cidlo plniciho tlaku, kteryzto obecne ARL ma taky jiny. To jen co me zevrubne napada ...

Napsal: 27 čer 2007, 08:58
od Petr98
Čau chlapi. Prosím Vás. S jakým immem pracuje ARL/2004? A s jakým AJM/12. 1999???? Dík :? :? :?

Napsal: 27 čer 2007, 10:35
od chiptuning
Petr98 píše:Čau chlapi. Prosím Vás. S jakým immem pracuje ARL/2004? A s jakým AJM/12. 1999???? Dík :? :? :?
kazdy s jinym :(

Napsal: 27 čer 2007, 10:41
od Petr98
No to vím, ale s jakým? Mám pocit, že AJM immo 2 a ARL immo 3. Je tak??? A jestli jo, tak jaký je zádrhel v přehození těchto dvou motorů??

Napsal: 27 čer 2007, 12:09
od Petr98
:? :? :?

Napsal: 27 čer 2007, 13:04
od reesha
Jestliže chceš nechávat jednotku, vůbec immo řešit nemusíš

Napsal: 27 čer 2007, 14:23
od BH motor
Petr98 píše:No to vím, ale s jakým? Mám pocit, že AJM immo 2 a ARL immo 3. Je tak??? A jestli jo, tak jaký je zádrhel v přehození těchto dvou motorů??
Arl sa robil od roku 2000 model 01 a tam bola jednotka este immo 2. takze vsttko ok. ARL immo3 bol az od roku 2002

Napsal: 27 čer 2007, 14:34
od Petr98
Takže jeslti to dobře chápu tak to nemusím řešit jo??? Mám AJM z roku 12/1999 a motor ARL z roku 2004. Takže nakopněte mě pokud jsem teď napsal kravinu. Takže to neřeším.?????