Stránka 1 z 2
bmw e 61 530 04 najeto 170000 km
Napsal: 20 srp 2013, 11:55
od fx99
koupit či ne ? nebude to jen zdroj problemuuu? km by měli byt ok dovoz z SRN poradte

Napsal: 21 srp 2013, 18:42
od dhfool
Ohnout se pod auto, kde to má DPF. Jestli u motoru, tak se to dá, jestli pod zadníma sedačkama, tak to bude PROBLÉM. Jinak klasika, dráty v pátých dveřích, možná zelená diversity antena, kompresor, měchy... Bez diagnostiky bych do toho nešel a pokud to má M podvozek tak taky neeee

Napsal: 21 srp 2013, 18:59
od fx99
tak to byla vylítaná vrána

Napsal: 29 srp 2013, 05:39
od marena tdi
Ja byl na 4 Bmw nez jsem teprve koupil. Sjezdena cela republika. Je ostuda co lidi vubec prodavaji a to nemluvim co za to chteji penez. Pokud to ma najeto podstivych 200000km tak bych se toho nebal .
Napsal: 29 srp 2013, 20:21
od jericho-3
Já bych strachy nespal a sháněl půjčku..
Napsal: 29 srp 2013, 21:48
od zizalak
První ročníky E60 E61 (2004) nebrat..
Napsal: 30 srp 2013, 17:21
od burton.b22
Ted jsem o těch motorech bmw četl v časopise. Holt bmw budu mít velké výdaje.

. Já si koupit nove auto tak začnu chodit do kostela.
Napsal: 30 srp 2013, 21:09
od jericho-3
Jo, četl jsem to v SM special, praskají tam bloky mezi válci. Na jednu stranu buchar, na druhou ojetina průser..
Napsal: 30 srp 2013, 22:19
od fx99
Ja sem od toho nakonec upustil

Nákup takove ojetiny je podle mne sázka do loterie. :(myslím tedy 530d 2004
Napsal: 01 zář 2013, 09:09
od zizalak
Svezení samozřejmě super... ale klapky sání, regulace turba, propálené písty, iDrive je krásnej, ale když se to zasekne...
Prasklý blok jsem neviděl, ale vadné vstřikovače ano. Hlavně vydat ten vstřikovač z hlavy je někdy skoro nemožné.
Napsal: 01 zář 2013, 12:00
od jericho-3
Koupit takové auto na tak nestabilním a prohnilém neseriozním trhu s ojetinami jako je u nás je veliké riziko. Kdo nemá záštitu v bohaté babičce nebo kamarádovi se servisem by o tom neměl ani uvažovat. Pár kamarádů, milovníků aut to udělalo, narušili rodinné rozpočty a už nikdy o tom nechtějí ani slyšet..Ono se o tom dobře teoretizuje, ale když se na auto vydá vše, co člověk má a pak je konfrontován s cenami potřebných dílů /paradoxně chvilku po koupi auto jezdilo úžasně/ dotyčný prodejce má nedostupný telefon, přestává sranda a doma má dotyčný milovník peklo...
Napsal: 01 zář 2013, 18:57
od matiz
Snad i tomu nejvetsimu idiotovi musi byt jasne ze si porizuje ojetinu ktera stala nova priblizne okolo 2 000 000 Kč a ze to auto za deset let bude mit sve nejlepsi leta daaavno za sebou a bude mit nemalou porci kilometru, nemalo ruznych chipu a bude dojebane kde kym. Takze ten kdo si koupi takoveto auto musi byt pripraven i na to, ze servisovani techto vozu se pocita na desetitisice kč a neni vubec zadny problem do nej rocne padesat nasypat
Mimochodem a kdyz jsme u tech cen, ma je BMW stejne jako jakakoliv jina premiova automobilka.
Napsal: 02 zář 2013, 04:55
od Míšánek
Dle mého opravdu čistě osobního názoru to neni dáno pouze značkou auta jako takovou. Za tím vším vidím spíš onen CR systém, kde u kterého je spousta věcí vyšponováno celkem vysoko a pořizovačka jednotlivých (většinou velmi zásadních) komponent je obvykle pro normálního člověka celkem vysoká. Proto já říkám - CR ano, je to krásné že to hovno žere v porovnání s dostupným výkonem, ale člověk musí být permanentně ve střehu a počítat každý měsíc s tím, že se na tom autě může vysrat cokoliv v ceně opravy okolo 50 tyček. Proto mám radši komůrkáč

Napsal: 02 zář 2013, 11:08
od jericho-3
Zlatá slova, když už jít do diesela , tak jak píšeš, ale vývoj nejde zastavit a moji kamarádi se svezli s BMW a neviděli a neslyšeli..Zapomněli, co zde píše např. matiz, že všechno něco stojí. Já osobně mám velkou výhodu, že jsem konzervativní buran, takže když už masírka, která jede, tak benzin a když takhle jede diesel, je tam velké ALE , už když si člověk vezme ty obrovské tlaky vstřikování a ještě rozdělený vstřik, je evidentní, že i přes obrovské úspěchy v tomto oboru, je životnost omezená a cena komponentů vysoká..Takže ať žije rotačka a předkomůrka, dokud může na silnici, je to duševní a cenový balzám...

Napsal: 02 zář 2013, 22:46
od Míšánek
jsem rád, že lidi s podobně "ujetým" smýšlením ještě existují

Nj, když vstřik při největším zatížení otevírá čtyřikrát za jeden pracovní cyklus, tak se to někde čassem projevovat fakt musí