Zpetne ventilky rozdelovaci hlavy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
carlos71
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2008, 09:04

Zpetne ventilky rozdelovaci hlavy

Příspěvek od carlos71 »

prosim o radu. Na motoru AHF jsem vymenil rozdelovaci hlavu za 11mm z cerpadla motoru TD, a nechal na ni i zpetne ventilky z toho TD. Vstriky mam 764 azacal problem se starty kolem 0. Jinak v pohode a pri plnem to dost kouri. Muze to byt zpetnymy ventilky.Zapomel jsem napsat ze je tam VA turbo a chip uz na tyto vstriky a turbo. Dik za pomoc.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Re: Zpetne ventilky rozdelovaci hlavy

Příspěvek od Tunningkiller »

carlos71 píše:prosim o radu. Na motoru AHF jsem vymenil rozdelovaci hlavu za 11mm z cerpadla motoru TD, a nechal na ni i zpetne ventilky z toho TD. Vstriky mam 764 azacal problem se starty kolem 0. Jinak v pohode a pri plnem to dost kouri. Muze to byt zpetnymy ventilky.Zapomel jsem napsat ze je tam VA turbo a chip uz na tyto vstriky a turbo. Dik za pomoc.
cerpadlo serizene? volnobezna davka a TDi graf?
carlos71
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2008, 09:04

Re: Zpetne ventilky rozdelovaci hlavy

Příspěvek od carlos71 »

vse serizene. Jde mi o to jaky je rozdil mezi zpetnymy ventilky hlavy cerpadla TDI a TD. Jestli to nemuze byt problem. Hlava cerpala byla bez jakehokoli poskozeni. Pistek neodreny krasne cisty.Vse krasne tesne.Mozna ze jsem se spatne vyjadril, startuje to ale uz to neni na drc ale chyta to trochu hur.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Re: Zpetne ventilky rozdelovaci hlavy

Příspěvek od vilozx6 »

carlos71 píše:prosim o radu. Na motoru AHF jsem vymenil rozdelovaci hlavu za 11mm z cerpadla motoru TD, a nechal na ni i zpetne ventilky z toho TD. Vstriky mam 764 azacal problem se starty kolem 0. Jinak v pohode a pri plnem to dost kouri. Muze to byt zpetnymy ventilky.Zapomel jsem napsat ze je tam VA turbo a chip uz na tyto vstriky a turbo. Dik za pomoc.
Ak som tomu dobre porozumel 11mm hlavu si dal dodatočne po sw? Ak áno, tak musíš na nový sw.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

mozno staci doladit volnobeznu davku...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“