renault thalia 2 1.2 16v nechce startovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

renault thalia 2 1.2 16v nechce startovat

Příspěvek od adi »

Mam problem se svoji thalii 2 rv 2009 1.2 16v 55kw
Kdyz.je studeny motor tak chytne treba az na 2-3 pokus.Motor chytne,zacnou padat otacky a zacne motor tak.klepat,bouchat az chcipne.
Nekdy to.chytne bez klepani,ale motor se dusi a vubec nereaguje na plyn.
Potom se chytne a jede normalne,ale zda se mi ze nema takovy vykon.
Diagnostika nehlasi chyby
Nove kabely
Nove svicky
Filtr paliva jsem v aute nikde nenasel
Nesetkal jste se nekdo s touto zavadou?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle vypadá na tlak benzinu. Dělá mi to taky,chytne chvilku běží, zdechne, to asi 2-3 krát a pak to jede normálně..Chtělo by to zastudena zkontrolovat..
nepropadat panice...
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

kde by se u toho dal.najit filtr paliva
Kolik to ma davat baru -palivo?
Kde je regulator tlaku?
Nemate nekdo.schema palivovyho systemu k tomuhle modelu?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

+- 3 bary mají obecně benzíny.....


....já tomu ale moc nevěřím,zkontroluj hodnoty teplotních čidel a tlaku v sání...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

geo píše:3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.
Ted jsem zjistil po takovemhle startu se rozsvitila kontrolka motoru a psalo to chybu o lambda sonde z hlavy ted nevim presne zneni hlasky.
V freeze frame bylo ulozena hodnota adaptace 2%
Jinak na volnobeh kratkodoba 50%
Dlouhodoba 54%
Nemuzou byt pricpany vstriky?
Jinak pri prudkym seslapnuti plynu se ozve zasyceni z motoru,ale nevim odkud,je tam plno plastovych hadicek,a nevim jak to poznat
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nemáš tam taky EGR?
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

adi píše:
geo píše:3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.
Ted jsem zjistil po takovemhle startu se rozsvitila kontrolka motoru a psalo to chybu o lambda sonde z hlavy ted nevim presne zneni hlasky.
V freeze frame bylo ulozena hodnota adaptace 2%
Jinak na volnobeh kratkodoba 50%
Dlouhodoba 54%
Nemuzou byt pricpany vstriky?
Jinak pri prudkym seslapnuti plynu se ozve zasyceni z motoru,ale nevim odkud,je tam plno plastovych hadicek,a nevim jak to poznat
Pokud budou vstřiky ucpaný tak to v zátěži poznáš na sondě bude padat do oblasti 0,1V a krátkodobé adaptace poletí nahoru.Pak většinou neudrží regulační smyčku v částečné zátěži ale je to jen orientační test a hlavně sonda musí být ok.
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

odpojuj postupně sondy co jsou navěšené na motoru-čidla teploty,lambdu,snímač tlaku v sání,váhu....

pokud se to u něčeho spraví,tak hledej chybu tam....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

pise to P0136 lambda sonda - nízké napětí v obvodu řada válců 1 sonda 2
napíchl jsem na auto data loger a mám tam tyto hodnoty?
při 3071 ot/min
adaptace krátkodobá 46 procent
adaptace dlouhodobá 55 procent
lambda S1 B1 0.02V
lambda S2 B1 0.76V
map 920 KPA
předstih 33 BTDC

dá se z toho něco zjistit?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ahoj jak často se zapisuje ta závada a kdy?Skočila tam při startu nebo za jízdy?Podle mě by neměla mít vliv na složení směsi protože se jedná o druhou sondu.Ty adaptace jsou taky dobré renaulti to mají takhle divně kolem 50%.Měřil jsi už ten tlak paliva?Změř si i snímač ot párkrát jsem je už na tháliích měnil.Máš scop tak to naměř otáčky jiskru tlak paliva něco tomu chybí.Tu druhou sondu sleduj podle první jednotka ji podezírá že má malé napětí.Mrkni se na ten dataloger a dej si tam sondy a zátěž nebo plyn nemůže ti druhá ležet na 0.1V a první ukazovat 0.9V nebo pendlovat.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

mam autoskop 2.
Vse zmerim i ten tlak paliva.Jen otazka ohledne lambda sond.Lambda sonda pred.katem ma ukazovat pri akceleraci 0.9V a bez zateze 0.1V?
Lambda sonda za katem ma kopirovat lambdu pred katem a ma se drzet taky v rozmezk 0.1 a 0.9V?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych taky měřil tlak paliva T kusem a i za jízdy nebo když to blbne, pokud je tak jak má, odpojoval bych co se dá jak píše dolph i vstřiky po jednom, pak bych bádal KTS blok měřených hodnot po členech,
zkusil bych vyměnit zapalovací modul no a pak bych šel s lanem k nejbližšímu stromu ;)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jak pise Jericho, pokud je EGR, tak zkontrolovat, jestli neni pootevreny.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Egr ventil tohle by nemelo mit.Kolik by mela mit lambda za katem?Nemate nekdo navod na rozvody k tomuhle autu?Jinak auto prestava mit vykon a nejde za plynem.Bohuzel auto.je ted kazdy den v provozu,takze tim merenim to je horsi.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“