Stránka 1 z 2

renault thalia 2 1.2 16v nechce startovat

Napsal: 17 říj 2013, 08:09
od adi
Mam problem se svoji thalii 2 rv 2009 1.2 16v 55kw
Kdyz.je studeny motor tak chytne treba az na 2-3 pokus.Motor chytne,zacnou padat otacky a zacne motor tak.klepat,bouchat az chcipne.
Nekdy to.chytne bez klepani,ale motor se dusi a vubec nereaguje na plyn.
Potom se chytne a jede normalne,ale zda se mi ze nema takovy vykon.
Diagnostika nehlasi chyby
Nove kabely
Nove svicky
Filtr paliva jsem v aute nikde nenasel
Nesetkal jste se nekdo s touto zavadou?

Napsal: 17 říj 2013, 13:13
od jericho-3
Tohle vypadá na tlak benzinu. Dělá mi to taky,chytne chvilku běží, zdechne, to asi 2-3 krát a pak to jede normálně..Chtělo by to zastudena zkontrolovat..

Napsal: 17 říj 2013, 14:04
od adi
kde by se u toho dal.najit filtr paliva
Kolik to ma davat baru -palivo?
Kde je regulator tlaku?
Nemate nekdo.schema palivovyho systemu k tomuhle modelu?

Napsal: 17 říj 2013, 19:43
od DOLPH
+- 3 bary mají obecně benzíny.....


....já tomu ale moc nevěřím,zkontroluj hodnoty teplotních čidel a tlaku v sání...

Napsal: 17 říj 2013, 20:57
od geo
3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.

Napsal: 18 říj 2013, 07:58
od adi
geo píše:3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.
Ted jsem zjistil po takovemhle startu se rozsvitila kontrolka motoru a psalo to chybu o lambda sonde z hlavy ted nevim presne zneni hlasky.
V freeze frame bylo ulozena hodnota adaptace 2%
Jinak na volnobeh kratkodoba 50%
Dlouhodoba 54%
Nemuzou byt pricpany vstriky?
Jinak pri prudkym seslapnuti plynu se ozve zasyceni z motoru,ale nevim odkud,je tam plno plastovych hadicek,a nevim jak to poznat

Napsal: 18 říj 2013, 17:50
od jericho-3
Nemáš tam taky EGR?

Napsal: 19 říj 2013, 18:21
od geo
adi píše:
geo píše:3Bar s odpojeným podtlakem.Nemáš rozházený adaptace?Pokud to nejede tak je tam nějakej problém.Omrkni si lambdu jak chodí na volnoběh v akceleraci a v ustáleným režimu jízdy.Pokud bude padat na 0.1v v zátěži tak bude problém v palivu malá dávka nebo tlak.Tyhle potvory většinou palivák nemaj.
Ted jsem zjistil po takovemhle startu se rozsvitila kontrolka motoru a psalo to chybu o lambda sonde z hlavy ted nevim presne zneni hlasky.
V freeze frame bylo ulozena hodnota adaptace 2%
Jinak na volnobeh kratkodoba 50%
Dlouhodoba 54%
Nemuzou byt pricpany vstriky?
Jinak pri prudkym seslapnuti plynu se ozve zasyceni z motoru,ale nevim odkud,je tam plno plastovych hadicek,a nevim jak to poznat
Pokud budou vstřiky ucpaný tak to v zátěži poznáš na sondě bude padat do oblasti 0,1V a krátkodobé adaptace poletí nahoru.Pak většinou neudrží regulační smyčku v částečné zátěži ale je to jen orientační test a hlavně sonda musí být ok.

Napsal: 20 říj 2013, 18:26
od DOLPH
odpojuj postupně sondy co jsou navěšené na motoru-čidla teploty,lambdu,snímač tlaku v sání,váhu....

pokud se to u něčeho spraví,tak hledej chybu tam....

Napsal: 25 říj 2013, 16:48
od adi
pise to P0136 lambda sonda - nízké napětí v obvodu řada válců 1 sonda 2
napíchl jsem na auto data loger a mám tam tyto hodnoty?
při 3071 ot/min
adaptace krátkodobá 46 procent
adaptace dlouhodobá 55 procent
lambda S1 B1 0.02V
lambda S2 B1 0.76V
map 920 KPA
předstih 33 BTDC

dá se z toho něco zjistit?

Napsal: 25 říj 2013, 20:22
od geo
Ahoj jak často se zapisuje ta závada a kdy?Skočila tam při startu nebo za jízdy?Podle mě by neměla mít vliv na složení směsi protože se jedná o druhou sondu.Ty adaptace jsou taky dobré renaulti to mají takhle divně kolem 50%.Měřil jsi už ten tlak paliva?Změř si i snímač ot párkrát jsem je už na tháliích měnil.Máš scop tak to naměř otáčky jiskru tlak paliva něco tomu chybí.Tu druhou sondu sleduj podle první jednotka ji podezírá že má malé napětí.Mrkni se na ten dataloger a dej si tam sondy a zátěž nebo plyn nemůže ti druhá ležet na 0.1V a první ukazovat 0.9V nebo pendlovat.

Napsal: 28 říj 2013, 11:05
od adi
mam autoskop 2.
Vse zmerim i ten tlak paliva.Jen otazka ohledne lambda sond.Lambda sonda pred.katem ma ukazovat pri akceleraci 0.9V a bez zateze 0.1V?
Lambda sonda za katem ma kopirovat lambdu pred katem a ma se drzet taky v rozmezk 0.1 a 0.9V?

Napsal: 29 říj 2013, 20:13
od slovacek.milos
já bych taky měřil tlak paliva T kusem a i za jízdy nebo když to blbne, pokud je tak jak má, odpojoval bych co se dá jak píše dolph i vstřiky po jednom, pak bych bádal KTS blok měřených hodnot po členech,
zkusil bych vyměnit zapalovací modul no a pak bych šel s lanem k nejbližšímu stromu ;)

Napsal: 30 říj 2013, 07:14
od anydraj
Jak pise Jericho, pokud je EGR, tak zkontrolovat, jestli neni pootevreny.

Napsal: 30 říj 2013, 07:49
od adi
Egr ventil tohle by nemelo mit.Kolik by mela mit lambda za katem?Nemate nekdo navod na rozvody k tomuhle autu?Jinak auto prestava mit vykon a nejde za plynem.Bohuzel auto.je ted kazdy den v provozu,takze tim merenim to je horsi.