Stránka 1 z 3

Vito 112 CDI vstřiky.

Napsal: 26 říj 2013, 20:50
od fekete2
Zdrávím všechny motoráře.Jak nejlépe očistit :?Obrázek

Napsal: 26 říj 2013, 21:20
od geo
Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.

Napsal: 26 říj 2013, 22:40
od Fulltank
a kdyby nesly mam original lis :) akorat obcas praskne viko :(

Napsal: 26 říj 2013, 23:00
od fekete2
geo píše:Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.
Tak nějak jsem to tušil sakra
:(,ale nemusím to zase celé sestavit ?Díky.

Napsal: 27 říj 2013, 08:15
od jericho-3
Když jsem to viděl poprvé, říkal jsem si , MB jsou už jen debilové, žíjící z tradice. Když neumí vyřešit neustále podfukující vstřky, ale TDI 103 KW je obdoba, umí také ho.no ,tak si člověk nevybere...Jaká je asi kolonka v servisu- dlabání vstřikovačů -8 hodin po 500 kč za 4000 kč? :)

Napsal: 27 říj 2013, 16:46
od Fulltank
fekete2 píše:
geo píše:Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.
Tak nějak jsem to tušil sakra
:(,ale nemusím to zase celé sestavit ?Díky.
ucpes egr a muzes to nechat blafat, nezapomen poradne vycistit vstrik a dosedaci plochu, novy sroub a podlozka je zaklad. Stejne tak vycisti zavit.

Napsal: 27 říj 2013, 20:25
od fekete2
Zatím díky všem za info.

Napsal: 27 říj 2013, 21:34
od jericho-3
A po ohřátí opět odstrojit a mini šroubek ještě dotáhnout /7Nm a mám zato ještě kousek/.. :)

Napsal: 30 říj 2013, 10:18
od ThrashTheTrash
Dělal jsem jedno to samé. Je to hnus a hlavně problém byl v tom, že těsnění pod vstřikama je KO po určitých km a podfukuje to. Jak řiká kolega, ohřát a pak to pude ven,ale já se toho bál a dojel ke mě kamoš, co takový akce dělá denně a my to ohřáli, pak povolili kousek šroubek a start, a až ten vstřik jakoby povolí tak pude ven.

Možná je to prasárna,ale nic jinýho na to nemám :D

Napsal: 24 lis 2013, 21:47
od fekete2
Tak se povedlo vstřik je venku,zřejmě to bylo uděláno samodomo podložka co měli v šuplíku 1mm. Novou(1,55mm) asi nahřát? (wallbash)Díky za návod všem.Tak nějak to šlo :-D

Napsal: 24 lis 2013, 21:52
od fekete2
ThrashTheTrash píše:Dělal jsem jedno to samé. Je to hnus a hlavně problém byl v tom, že těsnění pod vstřikama je KO po určitých km a podfukuje to. Jak řiká kolega, ohřát a pak to pude ven,ale já se toho bál a dojel ke mě kamoš, co takový akce dělá denně a my to ohřáli, pak povolili kousek šroubek a start, a až ten vstřik jakoby povolí tak pude ven.

Možná je to prasárna,ale nic jinýho na to nemám :D
Přesně jak píšeš taky přijel kamarád.

Napsal: 25 lis 2013, 20:11
od Fulltank
:) lepsi udelat vcas, protoze kolikrat uhori i to sedlo na vstriku a to je pak na jiny vstrik a nebo pouzit ze starsiho.

Napsal: 26 lis 2013, 21:28
od Tomas6
Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....

Napsal: 26 lis 2013, 21:49
od romanespana
ja osobne uz xx let podlozku omatlam vazelinou na brzdy a po zahrati motoru pak jeste vstriky trosku pritahnu, a samozrejme s podlozkou origo, nikdy nebyl problem

Napsal: 26 lis 2013, 22:20
od fekete2
Ještě jednou všem moc děkuji,už to neplive(po zahřátí dotaženo) zítra jízdní test :) Doufám že pojede do kopce víc než 60km/h :D.