Stránka 1 z 2

Renaul Megan Scenic 1,9 TD tlaky ve válcích

Napsal: 02 lis 2013, 12:13
od markr
Kamarádovi blbě začalo startovat auto za studena. Žhavičky nové odzkoušel jsem je, nový palivák. Tlaky mezi 15-17 bar což si myslím, že je příčina. Ale nevím kolik má tenhle francouz mít :? Jinak studený to kouří hodně bíle až do modra. Dík za názor ;)

Napsal: 02 lis 2013, 13:28
od Ladas
je po smrti

Napsal: 02 lis 2013, 15:20
od markr
Myslel jsem si to :(

Napsal: 04 lis 2013, 11:19
od oktavius
V autodatech je tlak u tohoto auta 18 bar. Tak proc by mel byt po smrti :? Kdyz kouri bile tak ma malo nafty nebo ne :? :?

Napsal: 05 lis 2013, 15:52
od oktavius
Tak ví někdo kolik má ten krám mít tlaky :? a co bz to mohlo dělat :? Díky ;)

Napsal: 05 lis 2013, 19:17
od jericho-3
Ladas to napsal, je patrně po smrti. 18 je málo, to už jen tak chytne v létě.Ale rozhodující pro zkoušku než nějaké numero je zkontrolovat pro jistotu ventily a pokud auto normálně jezdí, když je tepleji a chytne, budou to tlaky. Jediná poctivá zkouška je - lano. Jakmile na laně chytne na drc a na starter ne/ a startování má jakžtakž otáčky/ je poněm... :)

Napsal: 06 lis 2013, 12:54
od slovacek.milos
já bych to viděl nejprve ve ventilech ty nikdo nešteluje,

pokud budou ventily bez vůle rovnou palici dole, nechat celou udělat, vybrat raději menší těsnění i za cenu že sjedeš šmirglem vrtačkou některý píst abys byl jakš takš v přesahové toleranci a uvidíš ty prdy ;)

Napsal: 06 lis 2013, 14:16
od jericho-3
To máš pravdu, ale tady jde kolikrát o investici, dát do toho ty prachy nebo ne..Protože kolkrát se to rozebere a je tam toho třeba vyměnit tolik, že je to na provaz...A to rozhodování je nejhorší.. :)

Napsal: 06 lis 2013, 15:07
od slovacek.milos
u nás celo hlavu do dvojky a těsnění kolem litru, zbytek splácáš a zdar na starou šelmu stačí

Napsal: 07 lis 2013, 06:25
od oktavius
Tak pánové díky za tipy a rady :) . Ještě jednou jsme zkoušeli tlaky ve válcích, ale už s pořádným digitálním měřákem, který jsme zapůjčili v VW a je tam 22bar. Tak pak věřte těm čínským sračkám :x . Tak tlaky ok nafta ke vstřikům trubkama jde. Jeden maník říkal, že to může být starterem, že netočí otáčky a snímač nedá povel vstříknout naftu. Jo a ventily ok. Tak babo raď. Baterka nova. ;)

Napsal: 07 lis 2013, 07:15
od slovacek.milos
[quote="oktavius"] Jeden maník říkal, že to může být starterem, že netočí otáčky a snímač nedá povel vstříknout naftu



Tak babo raď.

dej raději kod motor at se ví co to vlastně spravuješ :?

Napsal: 07 lis 2013, 14:54
od jericho-3
Co tam je za čerpadlo? Je to jen TD a když startuješ starterem a nechytne to, kouří se z výfuku? To lano by řeklo mnohé...

Napsal: 10 lis 2013, 19:55
od oktavius
Je to TD klasika cerpadlo tryska. Lano nechci ryskovat. Nevím jak je na tom řemen. Nerad bych to pak vysvětloval (LOL) . Kouř z vyfuku nejde, ale nafta při prvním startu z trubek hned valí. :(

Napsal: 10 lis 2013, 23:00
od jericho-3
Při startu musí po chvilce z výfuku vycházet kouř, což dá informaci, že trysky vstřikují naftu do válců. To, že jde do trubek nic neznamená..Pokud to souvisle pokuřuje, motor nechytne , a aspoň slibuje , je třeba zjistit, co mu chybí. Nejdřív to chce napřímo spojit žhavičky s baterií bez relé, kontrolka je jen kontrolka ,ale nezaručí rozžhavené žhavičky..Pokud to bude dobře žhavit, půjde bílý kouř z výfuku a motor přesto nechytne, chybí mu komprese..A co se týče lana, pokud se tažné vozidlo pořádně rozjede a v autě na laně se zařadí 4. rychlost /i trojka/a pomalu pouští spojka, nemůže se nic stát..A samozřejmě není problém se předem podívat, zda tam nejsou místo řemenu kšandy... :)

Napsal: 11 lis 2013, 09:28
od oktavius
No právě se mě zdá, že rozvoďák není ok. A žhavení jsem zkoušel každej přívod ke žhavičce a proud šel na všechny čtyři a svíčky taky odzkoušeny a jsou nové. A kouř z výfuku nejde. :x