Renaul Megan Scenic 1,9 TD tlaky ve válcích

Moderátoři: šulda, Moderátoři

markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Renaul Megan Scenic 1,9 TD tlaky ve válcích

Příspěvek od markr »

Kamarádovi blbě začalo startovat auto za studena. Žhavičky nové odzkoušel jsem je, nový palivák. Tlaky mezi 15-17 bar což si myslím, že je příčina. Ale nevím kolik má tenhle francouz mít :? Jinak studený to kouří hodně bíle až do modra. Dík za názor ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

je po smrti
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 16:26

Příspěvek od markr »

Myslel jsem si to :(
oktavius
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 09:06

Příspěvek od oktavius »

V autodatech je tlak u tohoto auta 18 bar. Tak proc by mel byt po smrti :? Kdyz kouri bile tak ma malo nafty nebo ne :? :?
oktavius
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 09:06

Příspěvek od oktavius »

Tak ví někdo kolik má ten krám mít tlaky :? a co bz to mohlo dělat :? Díky ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ladas to napsal, je patrně po smrti. 18 je málo, to už jen tak chytne v létě.Ale rozhodující pro zkoušku než nějaké numero je zkontrolovat pro jistotu ventily a pokud auto normálně jezdí, když je tepleji a chytne, budou to tlaky. Jediná poctivá zkouška je - lano. Jakmile na laně chytne na drc a na starter ne/ a startování má jakžtakž otáčky/ je poněm... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych to viděl nejprve ve ventilech ty nikdo nešteluje,

pokud budou ventily bez vůle rovnou palici dole, nechat celou udělat, vybrat raději menší těsnění i za cenu že sjedeš šmirglem vrtačkou některý píst abys byl jakš takš v přesahové toleranci a uvidíš ty prdy ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale tady jde kolikrát o investici, dát do toho ty prachy nebo ne..Protože kolkrát se to rozebere a je tam toho třeba vyměnit tolik, že je to na provaz...A to rozhodování je nejhorší.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u nás celo hlavu do dvojky a těsnění kolem litru, zbytek splácáš a zdar na starou šelmu stačí
oktavius
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 09:06

Příspěvek od oktavius »

Tak pánové díky za tipy a rady :) . Ještě jednou jsme zkoušeli tlaky ve válcích, ale už s pořádným digitálním měřákem, který jsme zapůjčili v VW a je tam 22bar. Tak pak věřte těm čínským sračkám :x . Tak tlaky ok nafta ke vstřikům trubkama jde. Jeden maník říkal, že to může být starterem, že netočí otáčky a snímač nedá povel vstříknout naftu. Jo a ventily ok. Tak babo raď. Baterka nova. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="oktavius"] Jeden maník říkal, že to může být starterem, že netočí otáčky a snímač nedá povel vstříknout naftu



Tak babo raď.

dej raději kod motor at se ví co to vlastně spravuješ :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Co tam je za čerpadlo? Je to jen TD a když startuješ starterem a nechytne to, kouří se z výfuku? To lano by řeklo mnohé...
nepropadat panice...
oktavius
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 09:06

Příspěvek od oktavius »

Je to TD klasika cerpadlo tryska. Lano nechci ryskovat. Nevím jak je na tom řemen. Nerad bych to pak vysvětloval (LOL) . Kouř z vyfuku nejde, ale nafta při prvním startu z trubek hned valí. :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Při startu musí po chvilce z výfuku vycházet kouř, což dá informaci, že trysky vstřikují naftu do válců. To, že jde do trubek nic neznamená..Pokud to souvisle pokuřuje, motor nechytne , a aspoň slibuje , je třeba zjistit, co mu chybí. Nejdřív to chce napřímo spojit žhavičky s baterií bez relé, kontrolka je jen kontrolka ,ale nezaručí rozžhavené žhavičky..Pokud to bude dobře žhavit, půjde bílý kouř z výfuku a motor přesto nechytne, chybí mu komprese..A co se týče lana, pokud se tažné vozidlo pořádně rozjede a v autě na laně se zařadí 4. rychlost /i trojka/a pomalu pouští spojka, nemůže se nic stát..A samozřejmě není problém se předem podívat, zda tam nejsou místo řemenu kšandy... :)
nepropadat panice...
oktavius
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 09:06

Příspěvek od oktavius »

No právě se mě zdá, že rozvoďák není ok. A žhavení jsem zkoušel každej přívod ke žhavičce a proud šel na všechny čtyři a svíčky taky odzkoušeny a jsou nové. A kouř z výfuku nejde. :x
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“