Ate ceramic ake kotuce k 312/256

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ASV2004
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
Bydliště: DS City, Slovensko

Ate ceramic ake kotuce k 312/256

Příspěvek od ASV2004 »

Ahoj, mam v plane na O1 combi TDI prerobit povodne brzdy 280/232 na 312/256 mam uz komplet vsetko okrem kotucov....

Ake kotuce k ate ceramic by ste davali ???
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

dávají se ATE POWERDISC+keramiky ne?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

nejlepe je pouzit stejného výrobce desek jako kotoucu . Tak ze ATE .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vyber dosiek podla mna dost nestastny... ale budiz :) Aby to nejako uspokojivo fungovalo, budes potrebovat makke kotuce, cize rovno zabudni na typy ako Brembo Max, Zimmermann Sport, ATE PowerDisk...
Mozno ATE alebo TRW obycajne kotuce (zakladna rada), ale nemyslim si ze to bude stacit... Paradoxne by mohli v kombinacii dobre fungovat nejake cinske kotuce - to je take blato - cize nejaky Starline??
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Brembo Max jsou měkký až dost, vydrží maximálně jedny desky, zvolil bych normálně hladký ATE, ty drážky akorát tak žerou víc desky
Uživatelský avatar
ASV2004
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
Bydliště: DS City, Slovensko

Příspěvek od ASV2004 »

Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Aktualne mam ATE ceramic s Brembo max ve verzi 280mm . Nastup je pomerne ostry, s vadnutim je to o neco lepsi nez s normalnima kotoucema, zrejme se to o trochu lip chladi. U 312mm verze ten rozdil ale nemusi byt moc citelny.
Predtim jsem mel ceramic na hladkych kotoucich zimmermann a muzu rict, ze tato kombinace s brembo max je co se tyce toho jak to brzdi vyrazne lepsi. Jak to bude s vydrzi zatim nemuzu rict.
dzonyy
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2013, 19:50

Příspěvek od dzonyy »

Odporúčam komplet brzdy od ATE, (montovali sa aj v prvovýrobe) keď už chceš použiť platičky ceramic. Buď obyčajné kotúče, alebo so zvýšeným obsahom uhlíka - ATE power disc. Platničky ATE CERAMIC nie sú určené pre športové použitie ani pre ostrú agresívnu jazdu !!! Neviem čo očakávaš od ATE ceramic, ale základné vlastnosti sú :
1,
Obloženie je nízkoprašné, nehlučné a úsporné k životnému prostrediu.Základom týchto materiálov je zmes obohatená vláknami, ktoré pri brzdení vytvárajú na brzdovom kotúči film a ten znižuje opotrebenie kotúča.
2,
Lepší vzhľad automobilu vďaka čistým diskom kolies. Schopnosť brzdových doštičiek ATE Ceramic pracovať s nižšou produkciou prachu prináša ráfikom kolies dlhšie trvajúci atraktívny vzhľad.
3,
ATE Ceramic redukuje vznik vibrácií, teda rôznych zvukov vznikajúcich pri kontakte trecej plochy doštičiek s plochou brzdového kotúča. Takže rôzne otravné kvílenie a pišťanie, alebo drhnutie je redukované a jazdný komfort sa zvyšuje.

Ďalej sa mi to už nechce rozvádzať...stačí si nájsť ďalšie info o tomto obložení

Ak cheš mať výkonné brzdy,ideálnym riešením je potom použiť komponenty od BREMBO HIGH PERFORMANCE (nemyslím BREMBO MAX, to je niečo iné)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak tak...

Mám tyto desky na autě a "lepší" brzdný účiněk se rozhodně nedostavil, spíš je brzda oproti originál deskám možná tupější, hlavně za studena, ale pecka je, že to fakt téměř nepráší.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jo, na tu prášivost by mě to asi taky uhnalo. Teď jsem zaváhal a když jsem dělal brzdy, tak jsem vzal obyčejný destičky. Kotouče jsem bral Power Disc a ty práší to teda dost. Určitě na tom mají svůj podíl ty drážky. Přemýšlím, že až budu měnit desky, tak dám právě keramiku, pokud by nebyl problém, že na těch kotoučích jsou od nova obyčejný desky.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“