Ate ceramic ake kotuce k 312/256
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ASV2004
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
- Bydliště: DS City, Slovensko
Odpovědi: 0
Ate ceramic ake kotuce k 312/256
Ahoj, mam v plane na O1 combi TDI prerobit povodne brzdy 280/232 na 312/256 mam uz komplet vsetko okrem kotucov....
Ake kotuce k ate ceramic by ste davali ???
Ake kotuce k ate ceramic by ste davali ???
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Vyber dosiek podla mna dost nestastny... ale budiz
Aby to nejako uspokojivo fungovalo, budes potrebovat makke kotuce, cize rovno zabudni na typy ako Brembo Max, Zimmermann Sport, ATE PowerDisk...
Mozno ATE alebo TRW obycajne kotuce (zakladna rada), ale nemyslim si ze to bude stacit... Paradoxne by mohli v kombinacii dobre fungovat nejake cinske kotuce - to je take blato - cize nejaky Starline??

Mozno ATE alebo TRW obycajne kotuce (zakladna rada), ale nemyslim si ze to bude stacit... Paradoxne by mohli v kombinacii dobre fungovat nejake cinske kotuce - to je take blato - cize nejaky Starline??
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- ASV2004
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
- Bydliště: DS City, Slovensko
Odpovědi: 0
tak nie som rad
co tak tieto brembo
http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-6
http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-zadni-18

co tak tieto brembo
http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-6
http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-zadni-18
Aktualne mam ATE ceramic s Brembo max ve verzi 280mm . Nastup je pomerne ostry, s vadnutim je to o neco lepsi nez s normalnima kotoucema, zrejme se to o trochu lip chladi. U 312mm verze ten rozdil ale nemusi byt moc citelny.
Predtim jsem mel ceramic na hladkych kotoucich zimmermann a muzu rict, ze tato kombinace s brembo max je co se tyce toho jak to brzdi vyrazne lepsi. Jak to bude s vydrzi zatim nemuzu rict.
Predtim jsem mel ceramic na hladkych kotoucich zimmermann a muzu rict, ze tato kombinace s brembo max je co se tyce toho jak to brzdi vyrazne lepsi. Jak to bude s vydrzi zatim nemuzu rict.
Odporúčam komplet brzdy od ATE, (montovali sa aj v prvovýrobe) keď už chceš použiť platičky ceramic. Buď obyčajné kotúče, alebo so zvýšeným obsahom uhlíka - ATE power disc. Platničky ATE CERAMIC nie sú určené pre športové použitie ani pre ostrú agresívnu jazdu !!! Neviem čo očakávaš od ATE ceramic, ale základné vlastnosti sú :
1,
Obloženie je nízkoprašné, nehlučné a úsporné k životnému prostrediu.Základom týchto materiálov je zmes obohatená vláknami, ktoré pri brzdení vytvárajú na brzdovom kotúči film a ten znižuje opotrebenie kotúča.
2,
Lepší vzhľad automobilu vďaka čistým diskom kolies. Schopnosť brzdových doštičiek ATE Ceramic pracovať s nižšou produkciou prachu prináša ráfikom kolies dlhšie trvajúci atraktívny vzhľad.
3,
ATE Ceramic redukuje vznik vibrácií, teda rôznych zvukov vznikajúcich pri kontakte trecej plochy doštičiek s plochou brzdového kotúča. Takže rôzne otravné kvílenie a pišťanie, alebo drhnutie je redukované a jazdný komfort sa zvyšuje.
Ďalej sa mi to už nechce rozvádzať...stačí si nájsť ďalšie info o tomto obložení
Ak cheš mať výkonné brzdy,ideálnym riešením je potom použiť komponenty od BREMBO HIGH PERFORMANCE (nemyslím BREMBO MAX, to je niečo iné)
1,
Obloženie je nízkoprašné, nehlučné a úsporné k životnému prostrediu.Základom týchto materiálov je zmes obohatená vláknami, ktoré pri brzdení vytvárajú na brzdovom kotúči film a ten znižuje opotrebenie kotúča.
2,
Lepší vzhľad automobilu vďaka čistým diskom kolies. Schopnosť brzdových doštičiek ATE Ceramic pracovať s nižšou produkciou prachu prináša ráfikom kolies dlhšie trvajúci atraktívny vzhľad.
3,
ATE Ceramic redukuje vznik vibrácií, teda rôznych zvukov vznikajúcich pri kontakte trecej plochy doštičiek s plochou brzdového kotúča. Takže rôzne otravné kvílenie a pišťanie, alebo drhnutie je redukované a jazdný komfort sa zvyšuje.
Ďalej sa mi to už nechce rozvádzať...stačí si nájsť ďalšie info o tomto obložení
Ak cheš mať výkonné brzdy,ideálnym riešením je potom použiť komponenty od BREMBO HIGH PERFORMANCE (nemyslím BREMBO MAX, to je niečo iné)
Jo, na tu prášivost by mě to asi taky uhnalo. Teď jsem zaváhal a když jsem dělal brzdy, tak jsem vzal obyčejný destičky. Kotouče jsem bral Power Disc a ty práší to teda dost. Určitě na tom mají svůj podíl ty drážky. Přemýšlím, že až budu měnit desky, tak dám právě keramiku, pokud by nebyl problém, že na těch kotoučích jsou od nova obyčejný desky.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG