Blow off ventil na 2.0TSI 147kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Bydliště: Vlašim

Blow off ventil na 2.0TSI 147kw

Příspěvek od Alchemix »

Ahoj, mám takovej dotaz, jakej je nejvhodnější BOV ventil na tenhle motor? Koukal jsem na nějaký na HHS, ale jsem na vážkách :-)
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... ff-ventily
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jestli ti nejde jen o efekt ale spis o ucinnost tak tan velky kolem 7tis bude fungovat gut
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

právě, že mi jde o oboje, jak o efekt tak o fungující prvek
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Tak bude fungovat oboje
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
swenak
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2009, 01:29

Příspěvek od swenak »

Pokud by Ti slo jen o efekt, tak mam adapter na prodej. Pocitej ale s tim, ze diky odfouknuti mimo sice budes mit zvuk, zaroven nebude tak velky pretlak pri zavreni klapky, ale taky pak bude vetsi prodleva, nez se natlakuje sani.

Jo a u tech vzduchem ovladanych DV je taky problem s rychlosti reakce, jsou pomalejsi, nez elektricky ovladane.
Golf VI GTI Edition 35, DSG
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3701
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: Blow off ventil na 2.0TSI 147kw

Příspěvek od Tomas6 »

Může vadný blow off na těchto motorech způsobit při přidání plynu po dlouhé jízdě z kopce pískání? Nějak mne nenapadá po čem jít. Jede dolů kopcem, brzdí motorem, pod kopcem přidá např půl plynu a pištění jak že závodničky když řadí. Jakmile dupne doraz, je okamžitě ticho.
Předpokládám že je tam origo ventil bez nějakého mezikusu nebo tak. Ale nejsu si jistý, na zvedák to dostanu až zitra.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“