dal jsem čip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

dal jsem čip

Příspěvek od radkin »

Ahoj poradíte mi co mám s volbou čipu?? Minulý týden jsem si nechal čipnout oktavku 66kW AGR a měl jsem na výběr 2 varianty. První že prý jede solidně a nekouří a druhá jede brutálně ale zakouří si.
Rozhodl jsem se pro pvní variantu a jel auto zkusit - no jelo to fakt solidně a ani při plným plynu to téměř nekouřilo nicméně ten nárůst výkonu nebyl podle očekávání.
Tak jsem tedy zkusil druhou variantu a auto teda fakt jede jak z praku ale při prudčí akceleraci viditelně kouří a jak to držím v plným plynu třeba i na pětku tak v zrcátku vidím černý kouř jakmile nedržím plnej plyn tak kouří míň. Úpravce mi říkal že při tý druhý variantě už dává čerpadlo maximum nafty (víc už prý nelze).
První variantu bych subjektině tipoval tak na 110k s plynulým průběhem krouťáku a tu druhou na 125k s velmi silným zátahem od 1500 do 3300 ot/min.
Kterou z těchto dvouvariant byste dali přednost vy?
radkin - Octavia CLHA
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

variantě 1.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Sprint 764 ;)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

varianta 2. co nekouří nejede
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

pafka píše:Sprint 764 ;)
(LOL) prosím z těchto dvou - jasně trysky jsou asi dobrý ale dražší :)
radkin - Octavia CLHA
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

zjevne tuner co neumi upravovat radne tlak turba , upravi jen mapu pozadovaneho tlaku ....

...ten motor musi zvladnou 130koni bez zakoureni
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

mvolesko píše:zjevne tuner co neumi upravovat radne tlak turba , upravi jen mapu pozadovaneho tlaku ....

...ten motor musi zvladnou 130koni bez zakoureni
66kw AGRko? :?
Tel:776005385 Nový Bor
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

s 66kW tryskami chip na 125HP? není to až moc na hraně?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

titan0306 píše:
mvolesko píše:zjevne tuner co neumi upravovat radne tlak turba , upravi jen mapu pozadovaneho tlaku ....

...ten motor musi zvladnou 130koni bez zakoureni
66kw AGRko? :?

1.2 baru neni zas tolik ..
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

takže jsem pochopil že asi povedenější bude ta slabší varianta :)
radkin - Octavia CLHA
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

sprint 764- 5600,-kč, to není moc
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

pafka píše:sprint 764- 5600,-kč, to není moc
jo jo ale bez montáže a bez seřízení a navíc jsem to nikdy nedělal jinak komplet nějakých 12t myslím.
Jasný je to zvýšení a údržba v jednom ale 12t není 5t
radkin - Octavia CLHA
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

radkin píše:
pafka píše:sprint 764- 5600,-kč, to není moc
jo jo ale bez montáže a bez seřízení a navíc jsem to nikdy nedělal jinak komplet nějakých 12t myslím.
Jasný je to zvýšení a údržba v jednom ale 12t není 5t
Pristavis auto a trysky vcetne demontaze, montaze vstriku do auta, novych hadicek, tepelnych podlozek, repase, vymeny a serizeni - 8.744.- Kc :)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já bych nevolil ani z jednoho a raději bych fakt přišetřil a skutečně ani agr se standartnim turbem při 130 k s většími špičkami moc nekouří,ale s
těmi 66kw se to už musí klepat jak mrcha
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Varianta 1
TDi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“