OII 2,0Tdi 103kW 16V BKD cuká

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

OII 2,0Tdi 103kW 16V BKD cuká

Příspěvek od tesik »

Dobrý den,

už 10dní pozoruji že motor v určitých otáčkách jakoby vynechá,převážne (od 1700ot do 2500ot) jak kdyby přestal dávat naftu, někdy se mě to stane třeba 3x za 15km. dnes najeto 95km a jen 3x. Ve vysokých otáčkách (kolem 4000ot) to nedělá. Výkon má! Naftu jsem bral, abych to prověřil na vícero benzinkách. VAG nehlásí žádnou chybu. Pal. filtr měněn před 4mi roky/najeto na něj cca 50tis km. Motor má najeto 155tis, pokud je to pravda.

naměřené hodnoty, viz níže:

Díky za jakýkoliv nápad..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pal. filtr měněn před 4mi roky/najeto na něj cca 50tis km. !!!!

neváhej a měň!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

zde jsou ty hodnoty:

Obrázek
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Obrázek
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

naloguj kanál 23 když to cuká
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Obrázek
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Obrázek
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle toho logu to s největší pravděpodobností podfukuje, ale každopádně bych taky začal tím filtrem, když to podfukuje jdou saze přímo do nafty a filtr se daleko víc zasírá, to může ovlivňovat ty hodnoty v tom logu
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ty korekce jsou nejake divne na 23.. Reku jednu prihodu co jsem zazil.
Byl jsem prizvan k jednimu BKD na to abych zkoukl soft ze to je asi nachipovane a porad problemy se skubanim atd. Jake bylo prekvapeni ze auto jede na ECU z 1.9TDI BXE. (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tesik
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 lis 2010, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od tesik »

...tak filtr vyměněn a auto stále sem tam pocukne... Filtr byl celý černý, takže vypadá, že foukají ty vstřiky jak píše p.Huml. Je tu někdo poblíž Třebíče, kdo by se na to mrkl, popř. opravil?

Díky
H.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“