Stránka 1 z 1

OII 2,0Tdi 103kW 16V BKD cuká

Napsal: 02 pro 2013, 20:30
od tesik
Dobrý den,

už 10dní pozoruji že motor v určitých otáčkách jakoby vynechá,převážne (od 1700ot do 2500ot) jak kdyby přestal dávat naftu, někdy se mě to stane třeba 3x za 15km. dnes najeto 95km a jen 3x. Ve vysokých otáčkách (kolem 4000ot) to nedělá. Výkon má! Naftu jsem bral, abych to prověřil na vícero benzinkách. VAG nehlásí žádnou chybu. Pal. filtr měněn před 4mi roky/najeto na něj cca 50tis km. Motor má najeto 155tis, pokud je to pravda.

naměřené hodnoty, viz níže:

Díky za jakýkoliv nápad..

Napsal: 02 pro 2013, 20:31
od Ladas
Pal. filtr měněn před 4mi roky/najeto na něj cca 50tis km. !!!!

neváhej a měň!!!

Napsal: 02 pro 2013, 20:32
od tesik
zde jsou ty hodnoty:

Obrázek

Napsal: 02 pro 2013, 20:33
od tesik
Obrázek

Napsal: 02 pro 2013, 20:35
od tesik
Obrázek

Napsal: 02 pro 2013, 21:01
od Huml
naloguj kanál 23 když to cuká

Napsal: 03 pro 2013, 18:08
od tesik
Obrázek

Napsal: 03 pro 2013, 18:09
od tesik
Obrázek

Napsal: 03 pro 2013, 18:11
od tesik
Obrázek

Napsal: 03 pro 2013, 20:30
od Huml
podle toho logu to s největší pravděpodobností podfukuje, ale každopádně bych taky začal tím filtrem, když to podfukuje jdou saze přímo do nafty a filtr se daleko víc zasírá, to může ovlivňovat ty hodnoty v tom logu

Napsal: 03 pro 2013, 20:41
od TDIfun
Ty korekce jsou nejake divne na 23.. Reku jednu prihodu co jsem zazil.
Byl jsem prizvan k jednimu BKD na to abych zkoukl soft ze to je asi nachipovane a porad problemy se skubanim atd. Jake bylo prekvapeni ze auto jede na ECU z 1.9TDI BXE. (LOL)

Napsal: 09 pro 2013, 19:15
od tesik
...tak filtr vyměněn a auto stále sem tam pocukne... Filtr byl celý černý, takže vypadá, že foukají ty vstřiky jak píše p.Huml. Je tu někdo poblíž Třebíče, kdo by se na to mrkl, popř. opravil?

Díky
H.