golf 4 TDI 81kw vs Mazda 3 1.6 81kw zrýchlenie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

golf 4 TDI 81kw vs Mazda 3 1.6 81kw zrýchlenie

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte dnes som sa pretekal s kamošom ktorý ma mazdu 3 1.6 81kw benzín je to nejaka iná varianta motora klasika ma 77kw, zarazilo ma že som za ním nestíhal.
Nezdá sa mi aby moje auto šlo zle. Neviete niekto aký je rozdiel vo váhe týchto dvoch aut ? Som prekvapený že som nestíhal za atmosférickým benzínom.
Existujú len dve možnosti :
1. Že má naladený ten motor už s fabriky
2. Že je niečo zlé s mojím autom

Som zvedavý na Vaše názory.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

tak japonec ma vysokootackovej motor, muze to mit v dobry kondici, je to jinak zprevodovany, je asi i lehci atd...nemuzes srovnat vykon 81 x 81 a cekat ze pojede stejne, dalsi vec je ridic....a nebo treba proste tobe to uz tak neje
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

oni ty auta umej delat lehci ty mazdy a mitsubishi a toytota ....ty motory jsou hodne zivy....bohuzel ale s vydrzi motoru je to u japoncu korejcu a cinanu uz horsi .....nic to nemeni na tom ze ty auta proste jedou ...jel jsem kdysi s jednim japoncem a to auto na obsah 1,2 jelo jak krava ...to hrabalo i na dvojku...takze tomu se ani moc nedivim....nicmene je dalsi vec v jaky forme mas auto ty
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

vydrz je u japoncu horsi?:D:D to ej jako rict,ze TDI 66kw nevydrzi.
praveze vscehno spatne az na motor
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Protože ten motor má poctivé kilowaty a není dopován. Takže od volnoběhu má zátah, o kterém se TDI jen může zdát. A japonci dokázali stvořit motory, které mnoho vydržely a neskutečně jely. A točily se nepochopitelně, a dokonce ještě k tomu natáčely vačku a vyřazovaly ventily.A to už je hodně dávno, např. Honda CRX spařila BMW, že se řidič radši díval do země a závodění jej přešlo..Byla to dálniční štika a mladí kluci s tím prudili pupkáče ve svých nacpaných a drahých bucharech.. :)
nepropadat panice...
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

no co ja vim tak kazdej japonec co najel 150 000 se zacal sypat ...i motorove.....ale mas pravdu....sype se vsechno ostatni a motor ne....ja to myslel v porovnani s TDIckem ...ten najezd japonec proste mit nikdy nebude
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

ale je fakt ze jsem motorove rozsypany japonce videl jen dva :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Chtěl bych vidět, ten neskutečný zátah od volnoběhu :o
U atmosférického benzínu :P
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Seidl píše:Chtěl bych vidět, ten neskutečný zátah od volnoběhu :o
U atmosférického benzínu :P
mal som moznost soferovat mazdu 3 a ten vyjebany benzin tahal hore miernym kopcom na stvorke pri 1500 ot. a pri pridani plynu mal snahu akcelerovat... :o
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Tiez som neveril kym som nezazil... No hold musim uznat ze ta 1.6 musi byt dobry motor. Druha vec je spotreba kamos hovoril ze ma primer spotrebu 9l a to je oproti tdi o dost viacej . (-:
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

toefuk píše:
Seidl píše:Chtěl bych vidět, ten neskutečný zátah od volnoběhu :o
U atmosférického benzínu :P
mal som moznost soferovat mazdu 3 a ten vyjebany benzin tahal hore miernym kopcom na stvorke pri 1500 ot. a pri pridani plynu mal snahu akcelerovat... :o
Ok. To beru, ale pořád se bavíme o tom, že má snahu. To měl i Trabant. Ale porovnávat pružnost atmosférické sériové 1.6 se sériovým TDI 81kw od volnoběhu?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No vždyť se postav na křižovatku vedle TDI. Než se rozjede, jsi pryč a on musí roztočit turbo , aby pochytal koně. Ten kdo pyšně píše kolik má KW, tak se ho zeptej v jakém rozsahu otáček. Některé novodobé dieselové buchary, u kterých se majitelům tají dech mají největší tah pouze v rozsahu 500 otáček, jinak jsou to lemry. Je to jako jet s terénní 125 ccm , jakmile spadnou otáčky , je to moped. Takže při jízdě, když máš výkonný benzín, který se skvěle točí, tak Tdi ujedeš, nehledě na to, že s tou bednou není moc velká šance. Já osobně mimo roviny neviděl koncern jet střelbu v zatáčkách, buď jsem poznal samé šetřílky, nebo vezli vejce.. ;)
nepropadat panice...
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

jericho-3 píše:No vždyť se postav na křižovatku vedle TDI. Než se rozjede, jsi pryč a on musí roztočit turbo , aby pochytal koně. Ten kdo pyšně píše kolik má KW, tak se ho zeptej v jakém rozsahu otáček. Některé novodobé dieselové buchary, u kterých se majitelům tají dech mají největší tah pouze v rozsahu 500 otáček, jinak jsou to lemry. Je to jako jet s terénní 125 ccm , jakmile spadnou otáčky , je to moped. Takže při jízdě, když máš výkonný benzín, který se skvěle točí, tak Tdi ujedeš, nehledě na to, že s tou bednou není moc velká šance. Já osobně mimo roviny neviděl koncern jet střelbu v zatáčkách, buď jsem poznal samé šetřílky, nebo vezli vejce.. ;)
Ok, pokud máš na mysli rozjezd, tak ano. Ale psal jsi zátah od volnoběhu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, zrovna Mazda 16ooccm z 90. tých let v provedení GT/malá písmenka vzadu/ se svojí malou váhou a bezva motorem jela jak od křižovatky i jinak perfektně, máloco by jí stačilo. Samozřejmě komentuji sériová TDI s kterými jsem jel s různými chipy, kde bez dosahnutí téměř poloviny běžných otáček se nic moc neděje. Každý motor s turbem má tento handicap. Když je velké , trvá mu déle ,než se roztočí, když je malé, je nástup dřív, ale brzo to končí. Je to zjednodušené a možná jsem zaujatý, ale charakteristika TDi není vhodná pro honičku na trati, kde jsou zatáčky..Jestli někdo třeba testoval starou seriovou Toyotu dvouvačku 1600ccm /tento motor se používal na závodech/, tak co to auto dokázalo v 5 lidech do kopce plného zatáček, to popíralo fyzikální zákony. :)
nepropadat panice...
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

Hoši uklidněte se, seriové nebo mírně upravené TDI motory jsou určitě perfektní na běžné ježdění v silničním provozu. Mají obrovskej kroutící moment už skoro od volnoběhu, tudíž se nemusí tolik vytáčet a jízda s nimi je hodně dynamická, ale přitom dá se říct pohodová. Na závodění na okruhu to ale fakt není !!!! V tomhle směru má každé auto s dobrým benzínovým motorem navrch. A kdo tomu nevěří, tak nejlépe ať si to vyzkouší sám a dá mi zapravdu. Hodí se k tomu obzvláště Japonská auta ze začátku 90 let a obsahem 1,6l a vejš. To byla podle mě zlatá éra, 1. vymakaný 16ventilový motory 2. perfektní podvozky 3. nízká váha.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“