golf 4 TDI 81kw vs Mazda 3 1.6 81kw zrýchlenie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
golf 4 TDI 81kw vs Mazda 3 1.6 81kw zrýchlenie
Ahojte dnes som sa pretekal s kamošom ktorý ma mazdu 3 1.6 81kw benzín je to nejaka iná varianta motora klasika ma 77kw, zarazilo ma že som za ním nestíhal.
Nezdá sa mi aby moje auto šlo zle. Neviete niekto aký je rozdiel vo váhe týchto dvoch aut ? Som prekvapený že som nestíhal za atmosférickým benzínom.
Existujú len dve možnosti :
1. Že má naladený ten motor už s fabriky
2. Že je niečo zlé s mojím autom
Som zvedavý na Vaše názory.
Nezdá sa mi aby moje auto šlo zle. Neviete niekto aký je rozdiel vo váhe týchto dvoch aut ? Som prekvapený že som nestíhal za atmosférickým benzínom.
Existujú len dve možnosti :
1. Že má naladený ten motor už s fabriky
2. Že je niečo zlé s mojím autom
Som zvedavý na Vaše názory.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
oni ty auta umej delat lehci ty mazdy a mitsubishi a toytota ....ty motory jsou hodne zivy....bohuzel ale s vydrzi motoru je to u japoncu korejcu a cinanu uz horsi .....nic to nemeni na tom ze ty auta proste jedou ...jel jsem kdysi s jednim japoncem a to auto na obsah 1,2 jelo jak krava ...to hrabalo i na dvojku...takze tomu se ani moc nedivim....nicmene je dalsi vec v jaky forme mas auto ty
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

vydrz je u japoncu horsi?:D:D to ej jako rict,ze TDI 66kw nevydrzi.
praveze vscehno spatne az na motor
praveze vscehno spatne az na motor
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Protože ten motor má poctivé kilowaty a není dopován. Takže od volnoběhu má zátah, o kterém se TDI jen může zdát. A japonci dokázali stvořit motory, které mnoho vydržely a neskutečně jely. A točily se nepochopitelně, a dokonce ještě k tomu natáčely vačku a vyřazovaly ventily.A to už je hodně dávno, např. Honda CRX spařila BMW, že se řidič radši díval do země a závodění jej přešlo..Byla to dálniční štika a mladí kluci s tím prudili pupkáče ve svých nacpaných a drahých bucharech.. 

nepropadat panice...
no co ja vim tak kazdej japonec co najel 150 000 se zacal sypat ...i motorove.....ale mas pravdu....sype se vsechno ostatni a motor ne....ja to myslel v porovnani s TDIckem ...ten najezd japonec proste mit nikdy nebude
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

mal som moznost soferovat mazdu 3 a ten vyjebany benzin tahal hore miernym kopcom na stvorke pri 1500 ot. a pri pridani plynu mal snahu akcelerovat...Seidl píše:Chtěl bych vidět, ten neskutečný zátah od volnoběhu![]()
U atmosférického benzínu

A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Ok. To beru, ale pořád se bavíme o tom, že má snahu. To měl i Trabant. Ale porovnávat pružnost atmosférické sériové 1.6 se sériovým TDI 81kw od volnoběhu?toefuk píše:mal som moznost soferovat mazdu 3 a ten vyjebany benzin tahal hore miernym kopcom na stvorke pri 1500 ot. a pri pridani plynu mal snahu akcelerovat...Seidl píše:Chtěl bych vidět, ten neskutečný zátah od volnoběhu![]()
U atmosférického benzínu
No vždyť se postav na křižovatku vedle TDI. Než se rozjede, jsi pryč a on musí roztočit turbo , aby pochytal koně. Ten kdo pyšně píše kolik má KW, tak se ho zeptej v jakém rozsahu otáček. Některé novodobé dieselové buchary, u kterých se majitelům tají dech mají největší tah pouze v rozsahu 500 otáček, jinak jsou to lemry. Je to jako jet s terénní 125 ccm , jakmile spadnou otáčky , je to moped. Takže při jízdě, když máš výkonný benzín, který se skvěle točí, tak Tdi ujedeš, nehledě na to, že s tou bednou není moc velká šance. Já osobně mimo roviny neviděl koncern jet střelbu v zatáčkách, buď jsem poznal samé šetřílky, nebo vezli vejce.. 

nepropadat panice...
Ok, pokud máš na mysli rozjezd, tak ano. Ale psal jsi zátah od volnoběhu.jericho-3 píše:No vždyť se postav na křižovatku vedle TDI. Než se rozjede, jsi pryč a on musí roztočit turbo , aby pochytal koně. Ten kdo pyšně píše kolik má KW, tak se ho zeptej v jakém rozsahu otáček. Některé novodobé dieselové buchary, u kterých se majitelům tají dech mají největší tah pouze v rozsahu 500 otáček, jinak jsou to lemry. Je to jako jet s terénní 125 ccm , jakmile spadnou otáčky , je to moped. Takže při jízdě, když máš výkonný benzín, který se skvěle točí, tak Tdi ujedeš, nehledě na to, že s tou bednou není moc velká šance. Já osobně mimo roviny neviděl koncern jet střelbu v zatáčkách, buď jsem poznal samé šetřílky, nebo vezli vejce..
No, zrovna Mazda 16ooccm z 90. tých let v provedení GT/malá písmenka vzadu/ se svojí malou váhou a bezva motorem jela jak od křižovatky i jinak perfektně, máloco by jí stačilo. Samozřejmě komentuji sériová TDI s kterými jsem jel s různými chipy, kde bez dosahnutí téměř poloviny běžných otáček se nic moc neděje. Každý motor s turbem má tento handicap. Když je velké , trvá mu déle ,než se roztočí, když je malé, je nástup dřív, ale brzo to končí. Je to zjednodušené a možná jsem zaujatý, ale charakteristika TDi není vhodná pro honičku na trati, kde jsou zatáčky..Jestli někdo třeba testoval starou seriovou Toyotu dvouvačku 1600ccm /tento motor se používal na závodech/, tak co to auto dokázalo v 5 lidech do kopce plného zatáček, to popíralo fyzikální zákony. 

nepropadat panice...
Hoši uklidněte se, seriové nebo mírně upravené TDI motory jsou určitě perfektní na běžné ježdění v silničním provozu. Mají obrovskej kroutící moment už skoro od volnoběhu, tudíž se nemusí tolik vytáčet a jízda s nimi je hodně dynamická, ale přitom dá se říct pohodová. Na závodění na okruhu to ale fakt není !!!! V tomhle směru má každé auto s dobrým benzínovým motorem navrch. A kdo tomu nevěří, tak nejlépe ať si to vyzkouší sám a dá mi zapravdu. Hodí se k tomu obzvláště Japonská auta ze začátku 90 let a obsahem 1,6l a vejš. To byla podle mě zlatá éra, 1. vymakaný 16ventilový motory 2. perfektní podvozky 3. nízká váha.