Při otáčkách kolem 3000ot/min, skáče do nouze, závada P1163.
Je to něco o vstřikovačích.
Vstřikovače zkoušené, nový dávkovací ventil, čidlo tlaku na zkoušku vyměněno jiné. Tlak paliva OK.
Někde jsem něco četl, že to spraví přehrátí jiného softweru.
Jinak jede normálně.
Nemá s tím někdo už zkušenost?
CIT C3, 1,4HDI 16V systém DELPHI, r.v. 2002
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: CIT C3, 1,4HDI 16V systém DELPHI, r.v. 2002
Řeším neco podobneho na 1,6 307 HDI tam to zas po rozjetí a vytočení nejde víc jak 3000ot i naprázdno. Chcípnes a znovu natočíš tak jde do 4500ot a jede normálně. Po 10km to udelá zasconti píše:Při otáčkách kolem 3000ot/min, skáče do nouze, závada P1163.
Je to něco o vstřikovačích.
Vstřikovače zkoušené, nový dávkovací ventil, čidlo tlaku na zkoušku vyměněno jiné. Tlak paliva OK.
Někde jsem něco četl, že to spraví přehrátí jiného softweru.
Jinak jede normálně.
Nemá s tím někdo už zkušenost?



Na foru je jeden uživatel co děla Citrony a nevím jak se jmenuje, už sem mu chtel napsat o radu.
Nazdar chlapi, našel něco o té P1163. Mě totiž ta závada vyjíždí při každé diag. Auto, ale jede normálně. Vždy, když ji vymažeme, chyba naskočí zpět, ale auto jede. Tady někdo píše http://www.peugeotforums.com/forums/407 ... ors-29113/, že je to softwaru a že si s tím nemá dělat žádnou hlavu. Tak nevím, ale je pravda, že mi mechanik říkal taky něco podobného.
Citroen Xsara Picasso 1,6HDi 80kW bez Fapu