KWP2000 "ECU not found"

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

KWP2000 "ECU not found"

Příspěvek od vagus »

Nemůžu se pomocí KWP2000 spojit s ŘJ v Passatu 3BG 1.9 TDI PD (019GN). Hlásí mi to "ECU not found". Pojistka číslo 11 v tom autě vůbec není osazená, takže není co vyndat. Před časem někdo psal, že je třeba napíchnout se na K-line z jednotky motoru někde "před" budíkama. Nenapovíte prosím někdo něco bližšího. :? Nechce se mi vyndavat krabičku ven, je to vopruz. :(
matesoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matesoft »

Musíš vypíchnout drát z konektoru na budíkách ->zelený konektor-drát č.1<- a pak vrátit konektor zpět a můžeš flashovat,po dokončení vrátit drát č.1 zpět do konektoru....... (rofl)
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Díky moc, dám vědět, zda jsem uspěl! :D
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

Radši si napoj řj napřímo přes redukci a na zdroj. Nedávno mi při vypojování "pinu z budíku" lupla pojistka. Docela umění ji najít, proto jsem tuhle metodu dávno zavrh...
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

včera jsem tam šáhl, konektor jsem vcelku bez problému vyndal, ale pod palubní deskou mi kabel visel sotva pár centimetrů, tak jsem ztratil chuť pitvat ten konektor. Zbaběle jsem konektor vrátil do budíku a věc odložil na víkend.

Taky mne napadlo přeštípnout drátek na pin 1 a pak ho následně sletovat dohromady, možná by se to dělalo lépe. Uznávám ovšem, že je to prasárna (R)
Uživatelský avatar
Vajgl
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:35

Příspěvek od Vajgl »

vagus píše:včera jsem tam šáhl, konektor jsem vcelku bez problému vyndal, ale pod palubní deskou mi kabel visel sotva pár centimetrů, tak jsem ztratil chuť pitvat ten konektor. Zbaběle jsem konektor vrátil do budíku a věc odložil na víkend.

Taky mne napadlo přeštípnout drátek na pin 1 a pak ho následně sletovat dohromady, možná by se to dělalo lépe. Uznávám ovšem, že je to prasárna (R)
Hmmm, to je prasarna.. a mrte.. Ale kdyz to zakaznikovi nereknes s poradne to zaizolues.. Tak te to alestpon trochu omlouva (noteeth) (LOL)
VW Transporter 2,4 D
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“