Stránka 1 z 1

Nouzák Octavia 81kW AHF -log

Napsal: 04 led 2014, 20:27
od Alfikcz
Koukněte mi prosím někdo na log. Stále mi to při zátěži padá do nouzáku.
http://ulozto.cz/xcZpHa7K/log-01-003-01 ... nouzak-csv
Děkuji.

Napsal: 04 led 2014, 20:30
od misope
zlyhava ti regulacia turba (vysoky tlak) a preto ta hadze do nudzaku

Napsal: 06 led 2014, 14:35
od m.a.r.e.k
najlepsie riesenie bude repasovane alebo nove turbo . Aby si nedopadol ako ja padalo mi do nudzaku pri cca 120km/h ale nechal som to tak a nakoniec nasalo olej a zlomila sa oska.

Napsal: 06 led 2014, 16:22
od Vsety18
problem v regulaci turba

Napsal: 06 led 2014, 16:41
od m.a.r.e.k
presne tak a vycistenie regulacie pomoze len na nejaky cas a zachvilu to bude znova padat do nudzoveho

Napsal: 07 led 2014, 08:50
od 3dmax4
Stačí vyčistit a vypodložit, zkontrolovat baňku. Pokud je turbo jinak zdravé je nesmysl dávat repas (a naopak repas často vydrží mín - zkušenost lidí okolo) nebo nové. Tady je k tomu více http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874

Napsal: 07 led 2014, 09:27
od fuzzyi
auto jsem kupoval po vyčištění turba, nebyl problém 4roky. Pak nouzák a špatná regulace takže turbo ven. Teď je to 3 roky a zatím bez problémů. Jen čištěno bez podložek

Napsal: 07 led 2014, 10:39
od mirauh
vyčistil jsem to a 3 roky jsem na to nesahl :-)

Napsal: 07 led 2014, 10:58
od 3dmax4
Samozřejmě podkládat není nutnost, pokud člověk umí s turbem jezdit! Každopádně ten, kdo to lechtá většinou na 1500ot, jezdí na spotřebu a auto prožene tak, že tam na okrsce hodí za 3/4, tak se to turbo zanese dřív. Velkou podložkou (nad 0,1mm) sice přijdeš částečně o plnící tlak (lopatky nebudou lítat tak těsně), ale to je pouze v řádech setin baru.

Napsal: 07 led 2014, 16:15
od Turus
Zdravim,
Mam tiez podozrenie na zaseknutu variabilitu, spravil som log mozete sa mi na to pozriet prosim, a potvrdit moje obavy?
tu je log: https://drive.google.com/file/d/0B3Zh2W ... sp=sharing

Zatial na tom jazdim, do nudzaku pada az nad 3000ot, malo kedy mi padne,
ale auto nejde viac nez 130km/h
može dôsť jazdou na vadné turbo k jeho totálnemu popraveniu? prasknutiu hlavy či tesnenia?
vdaka

Napsal: 07 led 2014, 20:08
od mirauh
Turus píše:Zdravim,
Mam tiez podozrenie na zaseknutu variabilitu, spravil som log mozete sa mi na to pozriet prosim, a potvrdit moje obavy?
tu je log: https://drive.google.com/file/d/0B3Zh2W ... sp=sharing

Zatial na tom jazdim, do nudzaku pada az nad 3000ot, malo kedy mi padne,
ale auto nejde viac nez 130km/h
može dôsť jazdou na vadné turbo k jeho totálnemu popraveniu? prasknutiu hlavy či tesnenia?
vdaka
nn nic se stím nestane
jeste koukni na hadice podtlakový, banku, ventil, pumpu atd
ale beztak je to regulace- když zahýbeš tahlem od banky tak by sním melo jít stuha hýbnout cca o 1 cm...

Napsal: 07 led 2014, 20:11
od m.a.r.e.k
no neviem ci sa s turbo zo zatuhnutou regulaciou nestane . ja som to tak mal a roztrhlo mi turbo. !!