Stránka 1 z 2

Startér octavia 1,6 AEE

Napsal: 27 led 2014, 15:39
od n.ovcak
Ahoj všem,

řeším problém se startérem na O1 AEE. Vždycky při startování se motor pootočí jen o kousek a potom se startér protáčí naprázdno. Někdy to na nastarování stačí, někdy ale nee. Vyndal jsem ho z auta a mezi tělem a uložením volnoběžky je docela velká vůle, viz foto - červená šipka.
Obrázek
Hřídel se v tom vyvrací... Je možné to nějak zrepasovat, koupit novou volnoběžku, nebo se to nevyplatí a radši sehnat jiný???
Ještě jsem někde četl, že může být špatné uložení v převodovce, je to reálné?
Díky za tipy

Napsal: 27 led 2014, 22:45
od ladiktm
treba udelat futro a revizi starteru a jedes dal
http://www.youtube.com/watch?v=bWp2RiClHSM

Napsal: 27 led 2014, 23:32
od Marek67
volnoběžka

Napsal: 28 led 2014, 09:57
od n.ovcak
Díky za tipy, udělám rozborku a sborku a uvidí se :)

Napsal: 28 led 2014, 10:14
od slovacek.milos
kup nový starter jinak budeš dělat pořád R + S (LOL)

Napsal: 28 led 2014, 10:15
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:kup nový starter jinak budeš dělat pořád R + S (LOL)
v konečné fázi ještě budeš tasit převodovku a měnit věnec ;)

Napsal: 28 led 2014, 15:24
od jericho-3
Opravdu to chce zkontrolovat to pouzdro v převodovce, než řešit něco jiného...A že se hřídel vyvrací když je venku, je logické, když je letmo. Je to pozůstatek VW brouk a vlastně KDF , s kterým jel Wehrmacht do války... :)

Napsal: 28 bře 2014, 09:45
od n.ovcak
Zdravím pánové, díky za tipy, pouzdro v převodovce bylo ok, ale volnoběžka a uhlíky byly ko. Po výměně šlape, jak má...
Naskytl se ale jiný problém, je to sice benzín, ale třeba se s tím někdo setkal...
Po nastartování motor jde chvíli ok, dá se s tím bez problémů jet. Po chvíli ale začne kuckat a vynechávat, až nakonec zdechne. Na plynový pedál nereaguje vůbec. Po opětovném nastartování (chytne na brnk), je někdy zase cca 30 vteřin OK, potom ten samý problém, někdy ok úplně a dá se v poho jezdit do vypnutí motoru. Na co by jste se zaměřili? Svíčky, kabely, trafo vyměněny... VAG bez závad.
Díky za tipy

Napsal: 28 bře 2014, 10:16
od Marek67
bud je vadná zapalovací cívka sekundární vinutí nebo hall v rozdělovači chtělo by to osciloskop a měřit

Napsal: 28 bře 2014, 12:24
od n.ovcak
Kdyby to byl třeba Hall nebo cívka, tak by to dělalo pořád, ne? Je možné aby to jednou bylo ok, a potom se s tím nedalo jet??

Napsal: 29 bře 2014, 08:46
od slovacek.milos
vag bez závad když to nejede je co?

jakože mrkneš do paměti závd a tam nic nepíšou?

Napsal: 29 bře 2014, 08:48
od slovacek.milos
odpoj lambádu nastatuj a pak napiš jestli se problém opakuje :)

Napsal: 29 bře 2014, 09:03
od geo
n.ovcak píše:Kdyby to byl třeba Hall nebo cívka, tak by to dělalo pořád, ne? Je možné aby to jednou bylo ok, a potom se s tím nedalo jet??
Marek ti to už psal oba komponenty uměj pěkně pozlobit a pokud jsi dal nějakou polskou cívku tak bych to na ni typnul taky.Ted jsem měřil něco podobnýho jak jeli dál než za město tak to přestávalo jet.Měli plnou bednu dílů všechno vyměněný a jak se to ohřálo pořádně tak sekundární cívka byla šluslá.Bez měření bych to jen tak nenašel.

Napsal: 29 bře 2014, 13:34
od jericho-3
Je třeba hlavně zjistit, když to chcípne, co chybí..Nemá to jiskru? Má to palivo?O to tady jde, když to běží, tak se nic nezjistí, jen když to chcípne...

Napsal: 29 bře 2014, 15:48
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Je třeba hlavně zjistit, když to chcípne, co chybí..Nemá to jiskru? Má to palivo?O to tady jde, když to běží, tak se nic nezjistí, jen když to chcípne...
na jednom webu píšou

zjistit


zda je co zapálit a zda je čím zapálit

tento týden jsem našel novou perlu

chcalo prase a bylo to vidět i na gumě kapalin a borec hlásí to kolo jě nějaký vokyslý