Master 2,5 dCi chcípe
Napsal: 29 led 2014, 16:02
Mám služebního Mastera. Rok 2010, najeto 88 tisíc km, motor 2,5 dCi / 88kW. Dostal jsem ho z německé pobočky jako nevyužitý vůz.
Nějakou chvilku jezdil pár km, pak asi měsíc v podstatě stál. Teď se stává (pravidelně), že po ujetí jen několika km motor za jízdy zdechne, rozsvítí se CHECK a nic. Po otočení klíčkem většinou hned chytne a nějakou chvíli zase jede. Pak se to opakuje. Dnes mi to na 5 km udělal dvakrát.
Na diagnostice nám řekli, že je to závada na vstřiku 4.válce. Rozumím tomu tak, že pokud se přeruší vedení mezi jednotkou a cívkou vstřiku, odstaví to celý motor?
Dá se to opravit jinak, než výměnou celého vstřiku (třeba vyměnit tu cívku)?
Nebo je to něco jiného než ta cívka na vstřiku? Nějaká blbost, která mě nenapadla? Rád bych na to přišel, dost bych si u šéfa šplhnul
.
Díky.....
Nějakou chvilku jezdil pár km, pak asi měsíc v podstatě stál. Teď se stává (pravidelně), že po ujetí jen několika km motor za jízdy zdechne, rozsvítí se CHECK a nic. Po otočení klíčkem většinou hned chytne a nějakou chvíli zase jede. Pak se to opakuje. Dnes mi to na 5 km udělal dvakrát.
Na diagnostice nám řekli, že je to závada na vstřiku 4.válce. Rozumím tomu tak, že pokud se přeruší vedení mezi jednotkou a cívkou vstřiku, odstaví to celý motor?
Dá se to opravit jinak, než výměnou celého vstřiku (třeba vyměnit tu cívku)?
Nebo je to něco jiného než ta cívka na vstřiku? Nějaká blbost, která mě nenapadla? Rád bych na to přišel, dost bych si u šéfa šplhnul

Díky.....