Dvouhmota, nebo něco na rozvodech??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvouhmota, nebo něco na rozvodech??
čest práci.. tenhle zvuk se mi začal linout z prasete (1.9tdi bls) a celkem mě vadí, má někdo nápad co to?
jde to dost slyšet jak dám ucho k deklu od rozvodu, pak hodně v kabině.
tady to někdo nahrál
http://www.youtube.com/watch?v=qMuxgRmcpQ4
díky za postřehy.
M.
			
			
									
									jde to dost slyšet jak dám ucho k deklu od rozvodu, pak hodně v kabině.
tady to někdo nahrál
http://www.youtube.com/watch?v=qMuxgRmcpQ4
díky za postřehy.
M.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
						Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
i na tu jsem myslel, koukal jsem, moc se mi nezdá, cosi v ní škrká když s ní točím, i na mě laika nepůsobí moc zdravě. každopádně uplně kouslá není.
to jak to jde na tom videu slyšet po zatížení toho motoru, to dělá mě už při volnoběhu. ale ne vždy. stačí milimetr přidat plyn a je to pryč.
			
			
									
									to jak to jde na tom videu slyšet po zatížení toho motoru, to dělá mě už při volnoběhu. ale ne vždy. stačí milimetr přidat plyn a je to pryč.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
						Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jj  
 
99,9% jezdí dokud se kola točí
ono je to podobný i u odpružených řemenic a podobných vychytávek...mění se to až to mlátí nebo se to někde ropzsype
klasická otázka "a je to nutné měnit" když to stojí 3000,- ?
  
 
není no, ale jak to pak dopadá
třeba i na OI ty šponováky plochýho řemene mlátí na každým druhým autě
			
			
									
									
						 
 99,9% jezdí dokud se kola točí
ono je to podobný i u odpružených řemenic a podobných vychytávek...mění se to až to mlátí nebo se to někde ropzsype
klasická otázka "a je to nutné měnit" když to stojí 3000,- ?
 
 není no, ale jak to pak dopadá
třeba i na OI ty šponováky plochýho řemene mlátí na každým druhým autě
já nemám problém měnit něco co má interval,
akorát se mnou chlapci mluvte jako s blbcem...děkuji
kladka od rozvodů, nebo ten sráč co je u řemene k altiku?
rozvody děláné loni, conti...
			
			
									
									akorát se mnou chlapci mluvte jako s blbcem...děkuji

kladka od rozvodů, nebo ten sráč co je u řemene k altiku?
rozvody děláné loni, conti...
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
						Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="roman1648"]jj 
klasická otázka "a je to nutné měnit" když to stojí 3000,- ?
  
 
nějak začátkem ledna jsem měnil SKF chytnu za tu kladku ta měla vúli jak kráva tak dvakrát větší jak ta stará, jak to prošlo výstupní kontrolou nechápu,
jak není spoleh na značkový díl minulý týden jsem dvakrát vracel homouš chytnu a ten střed a vůle
 minulý týden jsem dvakrát vracel homouš chytnu a ten střed a vůle  problém treba hladat už v novom dieli
 problém treba hladat už v novom dieli
			
			
									
									
						
klasická otázka "a je to nutné měnit" když to stojí 3000,- ?
 
 nějak začátkem ledna jsem měnil SKF chytnu za tu kladku ta měla vúli jak kráva tak dvakrát větší jak ta stará, jak to prošlo výstupní kontrolou nechápu,
jak není spoleh na značkový díl
 minulý týden jsem dvakrát vracel homouš chytnu a ten střed a vůle
 minulý týden jsem dvakrát vracel homouš chytnu a ten střed a vůle  problém treba hladat už v novom dieli
 problém treba hladat už v novom dielinapínáky bez pístku s každými rozvody a s tím rovnou volnoběžku.
napínáky s pístkem nemá cenu měnit, do roka to rachtá znova,stačí vyměnit volnoběžku
			
			
									
									napínáky s pístkem nemá cenu měnit, do roka to rachtá znova,stačí vyměnit volnoběžku
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
						Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
hele, to nebylo myšlený na tebe, mluvím ze zkušenosti co mám s lidma...l3030 píše:já nemám problém měnit něco co má interval,
akorát se mnou chlapci mluvte jako s blbcem...děkuji
kladka od rozvodů, nebo ten sráč co je u řemene k altiku?
rozvody děláné loni, conti...
jestli jsi rozvody dělal, tak tam to asi nebude, zkus prostě vyvěsit plochej řemen a start bez něj no, pokud bude ticho, je to někde ve vedení nebo šponování plocháče
 
 volnoběžka na altíku taky umí pozlobit, to je jasný
tak nic kolem altíku to není, volnoběžka funguje jak za mlada a ta napínací věc je taky ok. 
každopádně mizí to s otáčkama, stačí kolem 900 a je to pryč.. uplně studený to nedělá, až po kiláčku asi... navíc se mě zdá, že pokud dojíždím a brzdím, tak se to rozezní až pustim brzda pedál a skoro stojim, nebo aj mi přišlo že při stání po mirnym kopečku čumákem z kopca to bylo míň slyšet.
			
			
									
									každopádně mizí to s otáčkama, stačí kolem 900 a je to pryč.. uplně studený to nedělá, až po kiláčku asi... navíc se mě zdá, že pokud dojíždím a brzdím, tak se to rozezní až pustim brzda pedál a skoro stojim, nebo aj mi přišlo že při stání po mirnym kopečku čumákem z kopca to bylo míň slyšet.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
						Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/


