Vysoká spotřeba BMW 320D na volnoběh 1l/h!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Vysoká spotřeba BMW 320D na volnoběh 1l/h!

Příspěvek od Kortys »

E91 320D 120kw automat, 220000km. SPOTŘEBA dle tankování 8,4l, s palubákem sedí.
60% město/ 40% okolí do 50km. Dle diagnostiky bez závad, jede normálně, vstřikovače, váha, lambda, termostaty, filtry i turbo vyměněny, EGR a Intercooler vyčištěn, kola nepřibržďují. Předchozí majitel měnil i DPF, které má ještě dojezd 90000km a dle diag. je OK. Jezdím velmi lehkou nohou, tankuji pouze Agip a pravidelně VIF. Pouze ranní start pod cca +6st. nerovnoměrný chod cca5sec, viz mé téma (nepravidelný chod pod 8st. a nad 74st) Na nic se do dnes nepřišlo a skoro vše bylo vyzkoušeno.
Řekl bych, že ta spotřeba bude nejspíš souviset s tím zakolísáním.
Není zde také potřeba kontroly (nastavení) synronizace vaček s klikou jako je to např. u VW, kde to má velký vliv na spotřebu a při jízdě skoro nepozorovatelné chybné nastavení. Samozřejmě vím, že je zde řetěz a tam se to nastavuje při výměně řemenu, ale už nevím čím by to bylo. Někdo psal předvstřik, poradíte jak případně zkontrolovat a nastavit?
Dík
Naposledy upravil(a) Kortys dne 06 úno 2016, 13:18, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

A já si trhám vlasy ze mam dlouhodobou spotřebu 7,4 l . A to jezdím převážně město.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jaké jsou intervaly regenerací mezi sebou.Měl jsi dole sání?Vyděl jsem tenhle motor uplně zaládovanej karbonem na ventilech bakule že tam nešel vzduch problém byl hlavně rozházenej volnoběh.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Jasně, že bylo dole a je vše čisté. Ty intervaly regeneraci DPF nevím, ale je v pořádku.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jde hlavně o průběh té regenerace aby netrvala dlouho a nebyla moc často.Olej nepřibívá sw je aktualní výkon je ok?
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Tak to nevím, olej nepřibýva, SW nový, výkon snad OK, akorát je tam prodleva, než zabere turbo od cca 1900ot, ale to je u automatů asi normální.
radek112
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 led 2015, 21:43
Odpovědi: 0

Re: Vysoká spotřeba BMW 320D

Příspěvek od radek112 »

Kortys píše:E91 320D 120kw automat, 220000km. SPOTŘEBA dle tankování 9,8l, s palubákem sedí.
60% město/ 40% okolí do 50km. Dle diagnostiky bez závad, jede normálně, vstřikovače, váha, lambda, termostaty, filtry i turbo vyměněny, EGR a Intercooler vyčištěn, kola nepřibržďují. Předchozí majitel měnil i DPF, které má ještě dojezd 90000km a dle diag. je OK. Jezdím velmi lehkou nohou, tankuji pouze Agip a pravidelně VIF. Pouze ranní start pod cca +6st. nerovnoměrný chod cca5sec, viz mé téma (nepravidelný chod pod 8st. a nad 74st) Na nic se do dnes nepřišlo a skoro vše bylo vyzkoušeno.
Řekl bych, že ta spotřeba bude nejspíš souviset s tím zakolísáním.
Není zde také potřeba kontroly (nastavení) synronizace vaček s klikou jako je to např. u VW, kde to má velký vliv na spotřebu a při jízdě skoro nepozorovatelné chybné nastavení. Samozřejmě vím, že je zde řetěz a tam se to nastavuje při výměně řemenu, ale už nevím čím by to bylo. Někdo psal předvstřik, poradíte jak případně zkontrolovat a nastavit?
Dík




Zdravim , chtel bych se jen optat jestli jste vyresil problem ohledne spotreby nafty - rekl bych ze mam uplne stejny problem. Dekuji za info

poprosim o odpoved na mail .


radek.herman@centrum.cz
radek112
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 led 2015, 21:43
Odpovědi: 0

Re: Vysoká spotřeba BMW 320D

Příspěvek od radek112 »

Kortys píše:E91 320D 120kw automat, 220000km. SPOTŘEBA dle tankování 9,8l, s palubákem sedí.
60% město/ 40% okolí do 50km. Dle diagnostiky bez závad, jede normálně, vstřikovače, váha, lambda, termostaty, filtry i turbo vyměněny, EGR a Intercooler vyčištěn, kola nepřibržďují. Předchozí majitel měnil i DPF, které má ještě dojezd 90000km a dle diag. je OK. Jezdím velmi lehkou nohou, tankuji pouze Agip a pravidelně VIF. Pouze ranní start pod cca +6st. nerovnoměrný chod cca5sec, viz mé téma (nepravidelný chod pod 8st. a nad 74st) Na nic se do dnes nepřišlo a skoro vše bylo vyzkoušeno.
Řekl bych, že ta spotřeba bude nejspíš souviset s tím zakolísáním.
Není zde také potřeba kontroly (nastavení) synronizace vaček s klikou jako je to např. u VW, kde to má velký vliv na spotřebu a při jízdě skoro nepozorovatelné chybné nastavení. Samozřejmě vím, že je zde řetěz a tam se to nastavuje při výměně řemenu, ale už nevím čím by to bylo. Někdo psal předvstřik, poradíte jak případně zkontrolovat a nastavit?
Dík




Zdravim , chtel bych se jen optat jestli jste vyresil problem ohledne spotreby nafty - rekl bych ze mam uplne stejny problem. Dekuji za info

poprosim o odpoved na mail .


radek.herman@centrum.cz
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Re: Vysoká spotřeba BMW 320D

Příspěvek od toyota.kzj »

Kortys píše:E91 320D 120kw automat, 220000km. SPOTŘEBA dle tankování 9,8l, s palubákem sedí.
60% město/ 40% okolí do 50km. Dle diagnostiky bez závad, jede normálně, vstřikovače, váha, lambda, termostaty, filtry i turbo vyměněny, EGR a Intercooler vyčištěn, kola nepřibržďují. Předchozí majitel měnil i DPF, které má ještě dojezd 90000km a dle diag. je OK. Jezdím velmi lehkou nohou, tankuji pouze Agip a pravidelně VIF. Pouze ranní start pod cca +6st. nerovnoměrný chod cca5sec, viz mé téma (nepravidelný chod pod 8st. a nad 74st) Na nic se do dnes nepřišlo a skoro vše bylo vyzkoušeno.
Řekl bych, že ta spotřeba bude nejspíš souviset s tím zakolísáním.
Není zde také potřeba kontroly (nastavení) synronizace vaček s klikou jako je to např. u VW, kde to má velký vliv na spotřebu a při jízdě skoro nepozorovatelné chybné nastavení. Samozřejmě vím, že je zde řetěz a tam se to nastavuje při výměně řemenu, ale už nevím čím by to bylo. Někdo psal předvstřik, poradíte jak případně zkontrolovat a nastavit?
Dík

A nakodoval nekdo ty vstriky a resetoval vahu a lambdu atd ???? resil jsem 330d s velkou spotrebou a nekdo tam dal vstriky z euro 3 a ty se nekodujou a byla vysoka spotreba a ranni start haproval koukni jaky tam jsou vstriky klidne posli cislo vstriku a presny typ motoru z toho cerneho stitku podle toho se pozna jaky tam maji byt vstriky....
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Jasně vše provedeno. Teď mám dlouhodobou spotřebu 7,6l. Ten nepravidelný volnoběh se zlepšil po zaslepení vířivých klapek. Je mi jasné, že se to tím neopravilo, ale nějak to tomu motoru vyhovuje víc. Dle diag. žádná závada.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

co nechat zkontrolovat vstriky ? neco najeto to ma a mozna bude problem tam.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Psal jsem, co bylo s autem děláno. Vstřikovače, byly měněny!
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Za nove a nebo repas?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

1 repas, ostatní OK a byly zkoušeny i z jiného auta.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

V tom pripade netusim :roll:
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „BMW“