Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku
Ahoj
Dnes jsem se trosku více zprudka rozjel a na 2 rychlost a cca 3500 otaček auto náhle ztratilo výkon a začalo cukat (téměř přestalo jet) a hulilo se z vyfuku (dým nebyl uplně černy = spíše šedý). Tak sem chcipnul motor a cca po 5minutách ho znovu nastartoval a auto ihned začlo cukat a opět dým z vyfuku. Když jsem se ale rozjel tak se auto chytlo a jelo a nekouřilo, přijel sem domu auto jsem nechal cca 4hodiny vychladnout a teď jsem ho šel nastartovat a opět se auto cele klepe a kouři. Při sešlapnuti plynu mi až na hučení turba příjde vše ok.
Co se mohlo stat? Na diagnostiku ještě nebyl čas, ale pochybuju že něco ukáže. Jinak jeto ALH co mám v popisu.
Dnes jsem se trosku více zprudka rozjel a na 2 rychlost a cca 3500 otaček auto náhle ztratilo výkon a začalo cukat (téměř přestalo jet) a hulilo se z vyfuku (dým nebyl uplně černy = spíše šedý). Tak sem chcipnul motor a cca po 5minutách ho znovu nastartoval a auto ihned začlo cukat a opět dým z vyfuku. Když jsem se ale rozjel tak se auto chytlo a jelo a nekouřilo, přijel sem domu auto jsem nechal cca 4hodiny vychladnout a teď jsem ho šel nastartovat a opět se auto cele klepe a kouři. Při sešlapnuti plynu mi až na hučení turba příjde vše ok.
Co se mohlo stat? Na diagnostiku ještě nebyl čas, ale pochybuju že něco ukáže. Jinak jeto ALH co mám v popisu.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
takže hladina oleje OK, ve VAGu taky žádna chyba. Řekl bych že asi i hodnoty v akčních členech budou OK. Otačky přitom když se auto klepe tak jsou stabilni 903ot/min a nekolisají a pochvilce cca 5minut na volnoběh to opět přestalo klepat. Hadice na turbu jsou OK.
Takže co by to mohlo být nevim, může byt něco s motorem? Pist KO, vstřik atd?
Takže co by to mohlo být nevim, může byt něco s motorem? Pist KO, vstřik atd?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
tak na 100% foukle těsněni pod havou, dnes to hulí bilomodře a smrdí po fridexu. A pochvilce šlapáni na plyn a při otevřene nadobce na fridex je voda napěněná a je vidět jak jde hezky vzduch do vody.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ahoj, abych nezakládal nové téma, tak napíši sem.
Mám podobný problém jako kolega, s tím že mně se to stalo několikrát a vždy když jedu na 3. stupeň, přes 2 tis otáček a pak dám plný plyn. Auto přestane táhnout, slyším i jak si odfoukne turbo (surge), začne se třepat motor a jde z výfuku dost dýmu, když přidám, tak jde trochu za plynem ale pořád se motor třepe...toto se děje třeba 5 sekund, pak se auto vrátí do normálu. Myslel jsem, že je to palivovým filtrem, vyměnil jsem ho a zdálo se mně to dobré, bohužel se to nedávno zase objevilo, mám podezření na palivové čerpadlo ale to bych rád slyšel jako poslední možnost
nevíte čím by to mohlo být? Není to pravidelně, tak ani nevím po čem jít.
Je to ASV se S764 a VA
Mám podobný problém jako kolega, s tím že mně se to stalo několikrát a vždy když jedu na 3. stupeň, přes 2 tis otáček a pak dám plný plyn. Auto přestane táhnout, slyším i jak si odfoukne turbo (surge), začne se třepat motor a jde z výfuku dost dýmu, když přidám, tak jde trochu za plynem ale pořád se motor třepe...toto se děje třeba 5 sekund, pak se auto vrátí do normálu. Myslel jsem, že je to palivovým filtrem, vyměnil jsem ho a zdálo se mně to dobré, bohužel se to nedávno zase objevilo, mám podezření na palivové čerpadlo ale to bych rád slyšel jako poslední možnost
Je to ASV se S764 a VA
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="P.e.ť.a.n"] zkus třeba takovou blbost že povolíš zátku u nádrže zasyčí a máš vyhráno,
si vzpomínám na jednu perlu co jezdila kolem hodonína a ok ale jak jela do brna tak z brna stejný problém, za dobu dvou let tam mechanici vyměnili mimo motoru snad všechno
konečný hrdina po všech nezdarech jsem byl já, dvoječka vrtáček a zdar
si vzpomínám na jednu perlu co jezdila kolem hodonína a ok ale jak jela do brna tak z brna stejný problém, za dobu dvou let tam mechanici vyměnili mimo motoru snad všechno
konečný hrdina po všech nezdarech jsem byl já, dvoječka vrtáček a zdar
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já ti měl takovou zajímavosti u ASV + čip mladý kus přijížděl do strážnice vyřadil a motor zdechl, prej, podle mě motor přetočil,Tomas.cz píše:Změřit tlak motorového oleje, patrně bude vysoký a hydraulická zdihátka se roztáhnou, tím pádem dojde k vyvěšení ventilů a ztrátě komprese.
dva dny jsme protáčeli s motorem bez tlaků jen tak kolem a zařazená pětka třetí den tlak naskočil, nastartoval a motor nemá dva roky problém,