Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku

Příspěvek od Lu82 »

Ahoj
Dnes jsem se trosku více zprudka rozjel a na 2 rychlost a cca 3500 otaček auto náhle ztratilo výkon a začalo cukat (téměř přestalo jet) a hulilo se z vyfuku (dým nebyl uplně černy = spíše šedý). Tak sem chcipnul motor a cca po 5minutách ho znovu nastartoval a auto ihned začlo cukat a opět dým z vyfuku. Když jsem se ale rozjel tak se auto chytlo a jelo a nekouřilo, přijel sem domu auto jsem nechal cca 4hodiny vychladnout a teď jsem ho šel nastartovat a opět se auto cele klepe a kouři. Při sešlapnuti plynu mi až na hučení turba příjde vše ok.
Co se mohlo stat? Na diagnostiku ještě nebyl čas, ale pochybuju že něco ukáže. Jinak jeto ALH co mám v popisu.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1126
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Koukal ses na hladinu oleje? Jestli si turbo něco nespapalo ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přísun nafty není OK ;)
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

no a co stim kdyz prisun nafty neni ok?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Taky bych šel po turbu nebo prasklé plnící hadici od turba.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Lu82 píše:no a co stim kdyz prisun nafty neni ok?
napojiš hadice od do čerpadlaprímo dokanystru nafty a pojezdíš tímvyloučíš palivivovou sostavu ;)
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

takže hladina oleje OK, ve VAGu taky žádna chyba. Řekl bych že asi i hodnoty v akčních členech budou OK. Otačky přitom když se auto klepe tak jsou stabilni 903ot/min a nekolisají a pochvilce cca 5minut na volnoběh to opět přestalo klepat. Hadice na turbu jsou OK.
Takže co by to mohlo být nevim, může byt něco s motorem? Pist KO, vstřik atd?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

neřek bych, udělalo mi to to samý pak to odeznělo a od tý doby klid (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jen jestli si motor necucnul léta hromaděný olej ve spodku intecooleru....
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

tak na 100% foukle těsněni pod havou, dnes to hulí bilomodře a smrdí po fridexu. A pochvilce šlapáni na plyn a při otevřene nadobce na fridex je voda napěněná a je vidět jak jde hezky vzduch do vody.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ékud chceš mít jistotu tak vemeš zrdátko z mražáku dáš před váfuk kapku dáš do refraktometru a víš přesně ;)
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

Ahoj, abych nezakládal nové téma, tak napíši sem.
Mám podobný problém jako kolega, s tím že mně se to stalo několikrát a vždy když jedu na 3. stupeň, přes 2 tis otáček a pak dám plný plyn. Auto přestane táhnout, slyším i jak si odfoukne turbo (surge), začne se třepat motor a jde z výfuku dost dýmu, když přidám, tak jde trochu za plynem ale pořád se motor třepe...toto se děje třeba 5 sekund, pak se auto vrátí do normálu. Myslel jsem, že je to palivovým filtrem, vyměnil jsem ho a zdálo se mně to dobré, bohužel se to nedávno zase objevilo, mám podezření na palivové čerpadlo ale to bych rád slyšel jako poslední možnost :-D nevíte čím by to mohlo být? Není to pravidelně, tak ani nevím po čem jít.
Je to ASV se S764 a VA
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Změřit tlak motorového oleje, patrně bude vysoký a hydraulická zdihátka se roztáhnou, tím pádem dojde k vyvěšení ventilů a ztrátě komprese.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="P.e.ť.a.n"] zkus třeba takovou blbost že povolíš zátku u nádrže zasyčí a máš vyhráno,

si vzpomínám na jednu perlu co jezdila kolem hodonína a ok ale jak jela do brna tak z brna stejný problém, za dobu dvou let tam mechanici vyměnili mimo motoru snad všechno

konečný hrdina po všech nezdarech jsem byl já, dvoječka vrtáček a zdar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Změřit tlak motorového oleje, patrně bude vysoký a hydraulická zdihátka se roztáhnou, tím pádem dojde k vyvěšení ventilů a ztrátě komprese.
já ti měl takovou zajímavosti u ASV + čip mladý kus přijížděl do strážnice vyřadil a motor zdechl, prej, podle mě motor přetočil,


dva dny jsme protáčeli s motorem bez tlaků jen tak kolem a zařazená pětka třetí den tlak naskočil, nastartoval a motor nemá dva roky problém,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“