Stránka 1 z 2
Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Napsal: 20 úno 2014, 21:30
od mirek
Kluci potřeboval bych poradit Citroen Saxo motor 1,1 benzin jak nastartuji tak po startu chcipne .
Auto má nové svíčky nova lambda sonda .
Aj dost kolísali otáčky tak vyčištěna škrticí klapka pak odpojena baterka přes noc a reset adaptačních hodnot o něco se to zlepšilo otáčky se ustálili ale aj tak po startu někdy chcipné .
Kde by mohla byt ještě chyba Vag jinák nenajde žádnou závadu.
Napsal: 21 úno 2014, 10:24
od Matias
VAG?
Máš PSA, dej to k někomu na Lexii. Vždy je nejlepší oem diag.
Napsal: 21 úno 2014, 13:02
od dodi911
Podtlaky, hadicky ok ?
Napsal: 21 úno 2014, 14:04
od roman1648
jak je to starý ???
hodně tam odcházely ty krokový motorky na klapce, ty starší ročníky
Napsal: 21 úno 2014, 15:10
od jericho-3
Když zapneš klíček a pak stáhneš zásuvku z reostatu klapky, musí klapka zavřít -otevřít..Pak víš, že motorek chodí..Nemá ten hajzl klávesnici? Jinak bych zjistil, co ho zastaví-hlavně zdá má pořád palivo..
Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Napsal: 21 úno 2014, 19:48
od mirek
Jak zapnu kliček tak je slyšet klapku za zabzučí .
Saxo je rok 2002.
Napsal: 22 úno 2014, 18:43
od jericho-3
Takže to vůbec nejede, nebo jen po prvním startu to chcípne.?.Není brambora ve výfuku nebo rozsypaný kat?

Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Napsal: 22 úno 2014, 21:38
od mirek
Udělá to jen jak je motor studeny jak se zahřeje tak už ne, jak nastartuju naběhne aj na 500 otáček a pas se to ustali .
Zahřáté to už neděla a aj někdy mírně kolísají otáčky .
Ale než jsem vyčisti škrticí klapku tak otáčky dost hodně kolísali a teď je to lepší.
Kdyby to byl rozsypaný katalyzátor tak by to dělalo pořad ?
Napsal: 23 úno 2014, 09:35
od jericho-3
Ne já to špatně pochopil, měl jsem zato, že to nejede vůbec a vždy to chcípne..Může to dělat, jak se tady psalo únik sání/přisávání/ a také nic nedáš zato, když nahoře vedle vstřikovače prostříkáš čističem brzd snímač teploty nasávaného vzduchu, může být zaházený olejem z oddechu motoru..
Napsal: 23 úno 2014, 13:07
od jericho-3
A jestli máš motor s rozdělovačem, budeš mít pravděpodobně protrženou membránu podtlakové regulace.Zaslep hadičku, které k němu vede a vyzkoušej to..
Napsal: 23 úno 2014, 19:56
od pavel9270
jericho-3 píše:A jestli máš motor s rozdělovačem, budeš mít pravděpodobně protrženou membránu podtlakové regulace.Zaslep hadičku, které k němu vede a vyzkoušej to..
Kdeže rozdeľovač, v roku 2002. To je už semisekvenčné zapaľovanie.
Podľa mňa- krokáč, čidlo teploty vody a bol tam problém aj so softami ECU.
Napsal: 24 úno 2014, 11:41
od koma33
Pozri hlavne rele
Napsal: 24 úno 2014, 21:09
od ROMEK
tlak paliva máš dobrý? minule som mal na dielni Cordobu majstri na tom vymenili snaď všetko a problem bol v čerpadle tlačilo slabých 1,5baru nedalo potrebnu dávku pri prvom štarte. tiež problém studeného štartu
Napsal: 25 úno 2014, 08:29
od jericho-3
Jo, blbě jsem to četl, v nadpisu rok neměl. Ale to to tolik vadí? Mě nedrží čerpadlo nebo tlakový ventil a jelikož mi po zapnutí klíčku relé pustí čerpadlo jen na 2-3 vteřiny, tak je to málo, motor poránu chytne zatřese se a chcípne. Někdy i dvakrát ..až pak se probere/tlak dává jinak dobrý/ a jede to bezvadně..Někdo prostě stává hůř, někdo vyskočí jako rybička..Takže to neřeším.../Ale samozřejmě čerpadlo mě časem nemine, ale co funguje, nemá se do toho moc zasahovat/
Napsal: 25 bře 2014, 12:47
od Mato86
krokovy motorcek pravdepodobne.treba dat na diag.ak to bude on treba vymenit komplet celu klapku lebo ak ho vymenis solo tak to bude robit problemy