Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- mirek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: 01 čer 2006, 05:24
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Kluci potřeboval bych poradit Citroen Saxo motor 1,1 benzin jak nastartuji tak po startu chcipne .
Auto má nové svíčky nova lambda sonda .
Aj dost kolísali otáčky tak vyčištěna škrticí klapka pak odpojena baterka přes noc a reset adaptačních hodnot o něco se to zlepšilo otáčky se ustálili ale aj tak po startu někdy chcipné .
Kde by mohla byt ještě chyba Vag jinák nenajde žádnou závadu.
Auto má nové svíčky nova lambda sonda .
Aj dost kolísali otáčky tak vyčištěna škrticí klapka pak odpojena baterka přes noc a reset adaptačních hodnot o něco se to zlepšilo otáčky se ustálili ale aj tak po startu někdy chcipné .
Kde by mohla byt ještě chyba Vag jinák nenajde žádnou závadu.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
- mirek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: 01 čer 2006, 05:24
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Jak zapnu kliček tak je slyšet klapku za zabzučí .
Saxo je rok 2002.
Saxo je rok 2002.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
- mirek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: 01 čer 2006, 05:24
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
Citroen Saxo 1,1 problémy po startu chipne .
Udělá to jen jak je motor studeny jak se zahřeje tak už ne, jak nastartuju naběhne aj na 500 otáček a pas se to ustali .
Zahřáté to už neděla a aj někdy mírně kolísají otáčky .
Ale než jsem vyčisti škrticí klapku tak otáčky dost hodně kolísali a teď je to lepší.
Kdyby to byl rozsypaný katalyzátor tak by to dělalo pořad ?
Zahřáté to už neděla a aj někdy mírně kolísají otáčky .
Ale než jsem vyčisti škrticí klapku tak otáčky dost hodně kolísali a teď je to lepší.
Kdyby to byl rozsypaný katalyzátor tak by to dělalo pořad ?
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Ne já to špatně pochopil, měl jsem zato, že to nejede vůbec a vždy to chcípne..Může to dělat, jak se tady psalo únik sání/přisávání/ a také nic nedáš zato, když nahoře vedle vstřikovače prostříkáš čističem brzd snímač teploty nasávaného vzduchu, může být zaházený olejem z oddechu motoru..
nepropadat panice...
- pavel9270
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 526
- Registrován: 31 pro 2010, 10:32
- Bydliště: okr. Zvolen
Odpovědi: 0
Kdeže rozdeľovač, v roku 2002. To je už semisekvenčné zapaľovanie.jericho-3 píše:A jestli máš motor s rozdělovačem, budeš mít pravděpodobně protrženou membránu podtlakové regulace.Zaslep hadičku, které k němu vede a vyzkoušej to..
Podľa mňa- krokáč, čidlo teploty vody a bol tam problém aj so softami ECU.
Jo, blbě jsem to četl, v nadpisu rok neměl. Ale to to tolik vadí? Mě nedrží čerpadlo nebo tlakový ventil a jelikož mi po zapnutí klíčku relé pustí čerpadlo jen na 2-3 vteřiny, tak je to málo, motor poránu chytne zatřese se a chcípne. Někdy i dvakrát ..až pak se probere/tlak dává jinak dobrý/ a jede to bezvadně..Někdo prostě stává hůř, někdo vyskočí jako rybička..Takže to neřeším.../Ale samozřejmě čerpadlo mě časem nemine, ale co funguje, nemá se do toho moc zasahovat/
nepropadat panice...