Stránka 1 z 3
jde udelat takovej zvuk turba u naftaka?
Napsal: 05 bře 2014, 18:27
od citronada
moc se mi nelibi takovy to tsss, nebo phuuu kdyz ma nekdo trubku..sel by udelat nejak podobne tento zvuk na naftaku?
https://www.youtube.com/watch?v=e7rfIjmeSMg
Napsal: 05 bře 2014, 18:40
od Woko_O
dej si od turba jen trubku až dozadu.. budeš dělat bordel i zvuk turba..
Napsal: 05 bře 2014, 19:18
od citronada
S trubkou to dela prave takovy to pfuuu, se mi moc nelibi ma skoro kazdej
Napsal: 05 bře 2014, 20:58
od krejča
Dej si tam hříbka místo airboxu
Napsal: 05 bře 2014, 21:04
od TDIfun
krejča píše:Dej si tam hříbka místo airboxu
Zampiona? Nebo jakej hrib je ten pravej?

Napsal: 05 bře 2014, 21:06
od krejča
Hřib dubák z globusu

Napsal: 05 bře 2014, 21:07
od Martin.D
Ten zvuk vyzerá ako keby to auto sa s tebou rozprávalo

Napsal: 06 bře 2014, 06:33
od martinsidlo
krejča píše:Hřib dubák z globusu

Ale ten ve slevě!
Napsal: 06 bře 2014, 07:01
od citronada
Takze normalne sportovni filtr? A treba kat ven
Napsal: 06 bře 2014, 11:01
od zip2010
Takovy zvuky mi delalo VA pri peefuku 2.2 bar
Napsal: 06 bře 2014, 11:04
od Thomy
Když ti bude turbo surgovat, tak se ti to možná bude líbit jako zvuk, ale věř že jemu určitě ne

Napsal: 06 bře 2014, 11:48
od citronada
Cemu to vadi?
Napsal: 06 bře 2014, 11:57
od Thomy
Jsou to zpětné tlakové rázy, turbo se těmi rázy zpomaluje a ničí se axiální ložiska, v extrémním případě může prasknout hřídelka. Způsobuje to problém s regulací, respektive "moc zavřené" lopatky regulace
Napsal: 06 bře 2014, 12:15
od TDI tech
tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
Napsal: 06 bře 2014, 14:01
od netopier
TDI tech píše:tak hriadel sa pritom velmi nenamaha ale co dostava riadne na pysky tak to su lopatky rotora kompresora. Tento nezelany efekt nastava hlavne v turbokompresosr preplnovanych spalovacich motoroch ktore maju vykon regulovany kvantitativne. Velmi zjednodusene povedane. Pri zavreti skrtiacej klapky v dosledku zotrvacnosti rotora dochadza k vytvoreniu tlakovej spicky ktora nasledne spatne tlaci do kompresora vzduch. Co ma za nasledok vyrazny pokles pracovnych otacok rotora a hlavne mechanicke namahanie lopatiek rotora kompresora. Nasledne sa prejavuje aj casova podleva turba. U vznetoveho motora k tomuto efektu nedochadza, teda blow off ventil nieje potrebny a ani principialne nemoze fungovat. Existuju vsak blow of ventily pre TDI ktore tam vsak niesu na ucel ale na paradu (zvukovy efekt). Najdes ich v akokmkolvek v akomkolvek radobi tuning internetovom obchde. instalacie je pomerne zlozita nakolko sa musis vrtat v elektrike a podtlakoch aby spravne fungoval ale bude tam k nicomu, teda iba na paradu.
a ako teda logicky vysvetlis surge na TDI pri ubrati plynu?