Potřeboval bych nějakého zkušeného odborníka na tento motor s diagnostikou - nejlépe Praha a okolí...
Auto má vykuchaný DPF + údajně SW DPF OFF - chci nechat zkontrolovat
Prý lze SW vypnout EGR po zaslepení...
Jak vyřešit vířivé klapky v saní? Je odpadlé táhlo... vyhodit ze sání a zaslepit?
Svítí občas kontrolka motoru a chyba je "netěsnost v sání" a zastudena (do 70st) při jízdě dost černě kouří... když se ohřeje na 80-90, už tolik ne...
Díky za reakce
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW - 2007 - DPF, EGR diagnostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24 led 2006, 16:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW - 2007 - DPF, EGR diagnostika
Ford Mondeo MK3 2.2TDCI, Ford Escort MK7 Zetec
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 13 kvě 2012, 12:39
- Bydliště: Střední čechy
Odpovědi: 0
Klapky v sání vyhodit a zaslepit,EGR jde SW vypnot ,nemusí se ani zaslepovat ,jen zkontrolovat že je opravdu v zavřené poloze dál už pracovat nebude. To že auto černě kouří a stěžuje si na netěsnost v sání může být klidně právě netěsností v sání ,nebo slabší tlak turba.
Opravy autoelektriky,autoelektroniky,diagnostika,programování jednotek atd...